چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 520 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 195 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار ، یکی از بهترین مدل های شرکت چادر سازی کینگ کمپ می باشد که در ابعاد بزرگی ساخته شده و دارای سایه بان

چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار یکی از بهترین مدل های شرکت چادر سازی کینگ کمپ می باشد که در ابعاد بزرگی ساخته شده و دارای سایه بان بسیار پر کاربرد است . این چادر همانطور که از نام آن مشخص است 5 نفر را در درون خود جای دهد . از مهم ترین ویژگی هایی که می توان در رابطه با طراحی این چادر مسافرتی گفت ، سایه بان عصایی محصول بوده که در صورت لزوم می توان آن را باز کرده و سایه بانی بسیار زیبا و پرکاربردی را در شرایط آفتابی و حتی بارانی استفاده کرد . این محصول دارای دو اتاق جداگانه می باشد که یک فضای میانی بین آن دو وجود دارد که می توان از آن برای استراحت و یا به عنوان انباری برای گذاشتن وسایل اضافی استفاده کرد . این چادر مسافرتی یکی از جدید ترین محصولات تولید شده است که به صورت دو پوش ساخته شده و می توان در صورت نیاز از پوشش دوم برای مقاوم ساختن بدنه استفاده کرد . جنس بدنه اصلی این محصول از پارچه شمعی پلی استر بوده که می تواند به خوبی در برابر سرما و بارش باران دوام بیاورد ، اما در صورت بارش شدید باران و باد های شدید و سرد می توانید از روکش دوم که از جنس پلی اورتان است استفاده کنید و با مقاوم کردن بدنه ، چادری ایمن تر را در هر شرایطی داشته باشید . لازم به ذکر است که کفی این چادر نیز بسیار ضخیم بوده و می تواند به خوبی در برابر نفوذ آب به کف چادر مقاومت کند . تعداد پنجره های این چادر مسافرتی 1 عدد می باشد ، همچنین درب آن نیز در ابعاد بزرگی ساخته شده تا تردد افراد آسان تر شود ، این درب و پنجره ها دارای پشه بند و توری می باشند که می تواند مانع از عبور حشرات شود . سازه این چادر 5 نفره خانوادگی نیز عصایی بوده و از جنس فایبرگلاس ساخته شده است . شما عزیزان با خرید این چادر مسافرتی 5 نفره با کیفیت را می توانید از فروشگاه intex و با قیمت ارزان تر خریداری کنید.

چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار

چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار یکی دیگر از حرفه ای ترین محصولاتی می باشد که به جهت اقامت طولانی مدت به کار می رود و برای خانواده های پر جمعیت می تواند محوطه ای بزرگ و راحت را فراهم سازد. این محصول خاص بدنه ای با طول عمر بالا دارد که جزو مزیت هایی می باشد که مورد توجه خریداران واقع شده است. همچنین دوامی که در این محصول ایجاد شده است آن را برای استفاده در فضا های مختلف و آب و هوا های گوناگون سازگار نموده است. از این رو خصوصیات منحصر به فردی برای چادر مسافرتی ایجاد گردیده که سبب پر فروش شدن آن می شود و قابل مقایسه با محصولات حرفه ای شده است. فضایی که توسط چادر مسافرتی ایجاد می شود برای تعداد نفر از افراد راحت ترین و بهترین شرایط را داشته می شود و می تواند به منظور کسب رضایت بیش تر از مسافرت خود از این محصول استفاده کرد. با داشتن چادر مسافرتی دیگر قادر به رفتن به سفر های کوتاه مدت نمی باشید و می توانید اقامت خود را طولانی تر نمایید تا بیش تر از فضا استفاده کنید. داشتن شرایط ایمنی موجود در داخل چادر مسافرتی نیز دیگر مزیت این محصول محسوب می شود که قابل بررسی بوده است و در طولانی مدت نیز حفظ می شود. از این رو افرادی که نیاز به آشنایی بیش تر با این محصول دارند می توانند به مطالب زیر مراجعه کنند.


اتاق مجزا در داخل محصول

چادر مسافرتی از دو بخش مهم تشکیل شده است که در واقع در داخل محصول اتاق ایجاد کرده است. این اتاق بزرگ و مناسب برای اقامت افراد راحتی را ایجاد کرده است تا بتوانند در تعداد 5 نفره به آسانی در داخل بدنه اقامت کنند و راحت ترین موقعیت را داشته باشند. این محصول بی نظیر بدنه ای بزرگ دارد و بنابراین برای نصب نیز نیازمند فضایی بزرگ است. با توجه به ظرفیت بدنه افراد می توانند در داخل آن باشند و از اتاق های آن استفاده کنند. این چادر مسافرتی داخل خود را به دو بخش تقسیم کرده است. که یکی در انتها قرار دارد و تشکیل اتاق را داده است. به وسیله دیواره ای از جنس بدنه این قسمت از قسمت جلویی مجزا می شود. همچنین این قسمت درب گردی دارد که برای عبور و مرور کار را راحت می کند و ارتباط بین دو قسمت را برقرار می سازد. بخش جلویی محصول نیز درواقع برای نشستن و بهره برداری از هوای تازه بیرون محصول به کار می رود و افراد می توانند در این قسمت بزرگ و باز نشینند. به این صورت در آب و هوای مختلف قادر به داشتن آرامش کافی می باشند و می توانند از بخش های مختلف چادر مسافرتی نهایت استفاده را به عمل بی آورند.


طراحی بخش جلویی محصول

همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی در بخش جلویی خود یک قسمت مجزا نیز دارد که می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. از این رو این بخش نیز باید محلی برای عبور و مرور داشته باشد و برای راحتی افراد تعیین شود. این قسمت در واقع درب ورودی دارد که می تواند به منظور های خاصی استفاده شود. درب این بخش بزرگ بوده است و حالتی مستطیلی شکل را ایجاد کرده است. از این رو افراد می توانند وسایل مورد نیاز خود را نیز به آسانی به داخل چادر مسافرتی وارد کنند. علاوه بر این موارد این بخش می تواند در حالتی که باز است با استفاده از تکه چوب و یا تکیه گاه بر روی سطح زمین محکم شود و تشکیل سایبان را برای محصول دهد.از این رو استفاده های گوناگونی از این بخش به دست می آید که سبب افزایش کارایی محصول شده است.


ویژگی های بخش کف

چادر مسافرتی دارای زیره ای می باشد که می تواند راحتی را برای افراد داشته باشد. به علاوه این زیره باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل برای علاقه مندان استفاده شود و کارایی آن نیز افزایش پیدا کند. با توجه به محل های استفاده از این چادر مسافرتی کف محصول دو لایه و ضخیم بوده است تا در هر شرایطی بتواند دارای مقاومت باشد و از بین نرود. زیرا بخش کف مهم ترین قسمت در چادر های مسافرتی می باشد و باید به حفظ آن توجه نمود.


خرید

افرادی که نیاز به خرید چادر مسافرتی 5 نفره سایبان دار دارند می توانند به نمانیدگی اینتکس تهران مراجعه کنند و از دسته بندی مربوط به چادر مسافرتی محصول را انتخاب نمانید.

نوع
مسافرتی
طول
520 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
195 سانتی متر
ظرفیت
5 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
هواکش
بله
آفتاب گیر
بله
پشه بند
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
دارای روکشی از جنس پلی اورتان
مقاوم در برابر باران
مقاوم در برابر نفوذ آب
دارای هواکش و پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل
دفترچه راهنما
ستون های فایبرگلاس مستحکم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...