چادر مسافرتی 5 نفره کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
9,565,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره کلمن یکی از محصولات فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش چادر مسافرتی کلمن و چادر کوهنوردی با قیمت ارزان

چادر مسافرتی 5 نفره کلمن یکی از چادر های بسیار زیبا و مقاوم شرکت کلمن می باشد که دارای سازه ای اتوماتیک بوده و می تواند فضای ایده آلی را برای خانواده ها فراهم کند . با استفاده از این چادر مسافرتی بسیار زیبا و عالی می توانید آخر هفته های بسیار زیبایی را همراه خانواده سپری کنید و یا به سفر های دور و نزدیک بروید و ساعات خوشی را با استفاده از این چادر رقم بزنید . سازه این چادر مسافرتی 5 نفره به صورت اتوماتیک است به همین دلیل شما قادر خواهید بود محصول را در کمترین زمان راه اندازی کنید و از آن بهره مند شوید . نام دیگر چادر های مسافرتی اتوماتیک چادر مسافرتی چتری نام دارد چرا که سازه آن بسیار مشابه سازه چتر های معمولی است که از آن ها برای جلوگیری از خیس شدن در زیر باران و نیز سایه بان استفاده می شود . همچنین در بالا اشاره شد که این چادر مسافرتی بسیار مقاوم و محکم است چرا که سازه های اتوماتیک از مقاوم ترین سازه هایی هستند که شما می توانید در میان دیگر چادر ها پیدا کنید . این محصول توانسته با بدنه پلی استری خود بدنه ای کاملا ضد آب را برای چادر ایجاد کند ، این جنس همچنین در مقابله با اشعه های فرابنفش آفتاب نیز مقاوم است و می تواند شما را از خطرات آن دور نگه دارد . این محصول دارای یک درب و دو پنجره می باشد که جنس پنجره های آن از pvc شفاف بوده تا در صورت نیاز بتوانید به بیرون دید کافی داشته باشید ، این جنس یعنی پی وی سی نیز ضد آب بوده و می تواند به خوبی در برابر نفوذ مایعات مقاومت کند ؛ همچنین در برابر آتش نیز می تواند تا حدودی مقاوم باشد . جنس پایه های این محصول نیز از فایبرگلاس و استیل ساخته شده است تا بتواند فریمی بسیار مقاوم را برای چادر ایجاد کند . اگر به دنبال چادر بسیار مقاوم با ابعاد بزرگ برای گردش های خانوادگی هستید همین حالا دست به کار شده و آن را از فروشگاه intex خریداری کنید .

چادر مسافرتی 5 نفره کلمن

چادر های مسافرتی یکی دیگر از ضروری ترین تجهیزاتی بوده که برای داشتن یک اقامت راحت در طبیعت به آن نیاز داشته زیرا ساختار این محصول پرتابل بوده و مانند یک پناهگاه سیار امکان جا به جایی آن ها وجود دارد. در این بین تولید کنندگان بسیاری برای عرضه چادر مسافرتی اقدام کرده و یکی از پرفروش ترین سازنده ها بدون شک چادر مسافرتی کلمن می باشد. چادر های مسافرتی کلمن باداوم و مقاوم بوده و طول عمر بالایی از خود نشان می دهد. در بخش نقد و بررسی نیز قصد داریم به تحلیل یکی از محصولات تولید شده در این کارخانه با نام چادر مسافرتی 5 نفره کلمن پبردازیم. شما نیز اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 5 نفره کلمن | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

ساختار اصلی چادر مسافرتی 5 نفره کلمن از دو بخش عمده سازه ها نگهدارنده و رویه اصلی محصول تشکیل شده که بدنه این چادر مسافرتی را برای استفاده شما آماده می کنند. سازه های این محصول از نوع اتومات بوده و به صورت هیدرولیکی راه اندازی شده به این صورت که تمامی ستون های بدنه این محصول به یک اهرم از نوع فایبرگلاس در بخش مرکزی متصل بوده این اهرم مانند چتر باز شده تا ستون های محصول به فرم استاندارد بدنه محصول در آمده و شما بتوانید این ستون ها را به بدنه اصلی متصل کنید. بر روی بدنه اصلی این محصول نیز یک هواکش ، یک درب بزرگ به همراه دو عدد پنجره تعبیه شده تا با استفاده از این نقاط بتوانید در بخش داخلی این چادر مسافرتی از نور کافی و دمای مطبوع با در نظر گرفتن گردش ازدانه هوایی که رخ داده لذت ببرید. دیواره های این چادر مسافرتی دارای یک شیب ملایم بوده که سقف محصول نیز از نوع گنبدی می باشد. به همین دلیل بوده که در زمان بارندگی قطرات اب در بخش سقف تجمع نداشته و آب به سادگی به سمت زمین سرازیر شده تا در میزان ضدآب بودن بدنه این چادر مسافرتی موثر واقع شود.


سایز و ابعاد بدنه چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین مواردی که نیاز بوده در زمان خرید چادر مسافرتی به آن توجه شود بدون شک مربوط به ابعاد بدنه بوده که میزان راحتی شما در زمان استفاده و همچنین سایز داخلی محصول را تعیین خواهد کرد. چادر مسافرتی 5 نفره کلمن یک محصول مستطیل شکل بوده طول آن برابر با 250 سانتی متر و عرض آن معادل با 180 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول نیز 150 سانتی متر بوده تا تمامی افراد حتی با قد بلند نیز بتوانند در بخش داخلی آن به راحتی تردد کنند. این میزان ابعاد بدنه برای زمان نشستن 5 نفر بزرگسال مناسب بوده اما برای زمان دراز کشیدن می تواند تا 3 نفر بزرگسال را به طور همزمان در خود جای دهد. این میزان ابعاد بدنه استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد. وزن بدنه این محصول تنها 5 کیلوگرم بوده و با در نظر گرفتن ساک حملی که داشته شما می توانید به راحتی آن را به همراه ببرید.


طول عمر چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید چادر مسافرتی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای از طول عمر محصول نداشته و بتوانند از محصول خود در سال های طولانی و در تمامی شرایط آب و هوایی با آسودگی خاطر استفاده کرده و لذت ببرند. به همین دلیل بوده که در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی نیاز بوده تا به جنس بدنه آن توجه بالایی شود. چادر مسافرتی 5 نفره کلمن را برای بخش بدنه از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب و باکیفیت شمعی پلی استر طراحی و تولید کرده که باداوم و مقاوم بوده و عایق دما به شمار می رود. این نوع جنس بدنه قابلیت تنفس داشته و همچنین می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به طور کامل بازتاب کند. کف چادر مسافرتی که با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به بدنه را تحمل کرده از نوع پارچه شمعی دولایه تولید شده است. این نوع جنس کف موجب می شود تا یک مانع در برابر ورود آب و رطوبت خاک در زمان بارش به بخش داخلی ایجاد شود. سازه های اتومات این محصول نیز از جنس فایبرگلاس و استیل تولید شده که وزن کم با طول عمر و استحکام بالا داشته و می تواند فرم استاندارد بدنه محصول را حفظ کند. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی با آسودگی خاطر در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده و نگران افت کیفیت در بدنه این محصول نباشید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 5 نفره کلمن می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
250 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
5 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس و استیل
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
ظرفیت دراز کش 3 نفر
ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
دارای روکش PVC در پنجره ها
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...