چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2 با ساختار بسیار عالی بزرگ و مقاوم از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب و دریافت محصول درب منزل

چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2 از سری چادر های مسافرتی خانوادگی است که به دلیل ساختار خود به مدل خیمه ای معروف شده است ، این چادر مسافرتی برخلاف بسیاری از چادر های مسافرتی دارای ارتفاع بلند 2 متری است . از این محصول بیشتر برای اسکان طولانی مدت استفاده می شود . فریم و ستون های این محصول از بدنه جدا بوده و می بایست در ابتدا ستون ها را راه اندازی کرده و بدنه را بر روی آن قرار دهید ، جنس پایه های این محصول از استیل ضد زنگ بوده و استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار و ... دارد ، همچنین در برابر اکسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم است . بدنه این محصول نیز از پارچه ضخیم و مقاوم است ، این پارچه ضد آب نیست اما با وجود نایلون بزرگی که دارد می توانید چادر مسافرتی خود را کاملا ضد آب کنید . همانطور که اشاره شد این محصول برای اسکان طولانی مدت مناسب است . سایر ویژگی های محصول در جدول زیر آورده شده است شما می توانید چادر مسافرتی فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، این محصول برای استفاده 6 نفر طراحی شده اما می توانید مدل 12 نفره آن را نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2

یکی از دغدغه های افراد علاقه مند به مسافرت و کمپینگ های گروهی یا خانوادگی، فراهم کردن سرپناهی مناسب است که تمامی افراد بتوانند در آن جای بگیرند. یک چادر مسافرتی با کیفیت عالی و ظرفیت بالا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر شرایط آب و هوایی، سرپناهی مناسب و ایمن داشته باشید. یکی از محصولات طراحی شده برای خانواده ها و هم چنین افراد علاقه مند به فعالیت های گروهی، چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2 است. این محصول خاص دارای ظرفیت بالایی بوده و فضایی کاملا مناسب و ایمن را فراهم می کند که بتوانید به راحتی در آن به استراحت بپردازید. این محصول با ویژگی های خود توانسته در صدر فروش چادر های مسافرتی با ظرفیت بالا قرار بگیرد و رضایت صد در صدی خریداران را جلب نماید. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2 می پردازیم تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید. 

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی 

این محصول دارای ظاهری متفاوت و جالب است. نامگذاری این چادر مسافرتی نیز به دلیل شکل طراحی خاص آن بوده و خیمه ای خوانده می شود. این محصول به صورت یک اتاق کوچک می باشد که رفت و آمد به داخل آن بسیار راحت است و فضایی کاملا مناسب برای رفت و آمد و حرکت در داخل این محصول فراهم شده است. این چادر مسافرتی حالتی مانند یک خیمه دارد و دارای طول سه متر و عرض دو متر می باشد. به این ترتیب فضای کافی و مناسب برای استفاده 6 نفر بزرگسال را به صورت دراز کش و در زمان خوابیدن فراهم خواهد کرد. به همین دلیل خانواده های پرجمعیت و افراد علاقه مند به مسافرت های گروهی نسبت به این محصول علاقه زیادی نشان می دهند. از ویژگی های خاص این چادر مسافرتی برخورداری از ارتفاع دو متری می باشد. برخلاف دیگر چادر های مسافرتی، این محصول ارتفاعی برابر با دو متر دارد که افراد بزرگسال به راحتی می توانند در داخل آن رفت و آمد کنند و نشسته و برخیزند. از دیگر تفاوت های این چادر مسافرتی با محصولات عصایی، جدا بودن سازه های این چادر مسافرتی می باشد. این محصول سازه هایی جدا دارد که به همراه آن نیز بست هایی قرار داده شده است که قبل از راه اندازی آن لازم است تا ابتدا سازه ها را سرهم بندی کنید. برای این کار نیز دفترچه راهنما در کنار چادر مسافرتی قرار دارد که می توانید از آن استفاده کرده تا به راحتی سازه ها را سر هم نمایید. پس از سر هم بندی این محصول می توانید بدنه را بر روی سازه ها قرار دهید و از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی بر روی بدنه دارای دو پنجره در دو طرف می باشد که جهت تهویه هوای چادر مسافرتی به کار می رود. این پنجره ها توسط زیپ باز و بسته می شوند و برای جمع کردن آن ها نیز در اطراف پنجره، بندهایی تعبیه شده است. در زیر این پنجره ها نیز توری قرار دارد تا در صورت گرمای هوا بتوانید با خاطر آسوده پنجره ها را باز گذاشته و حشرات و خصوصا پشه، به داخل چادر نیایند. درب ورودی این چادر مسافرتی نیز دارای ابعادی بسیار بزرگ است که نسبتا تمامی یکی از وجه های محصول را در بر می گیرد. برای باز و بسته کردن این درب نیز زیپ های بسیار محکم و مقاومی قرار دارد که با باز و بسته کردن مکرر، دچار آسیب نمی شود. در اطراف چادر مسافرتی نیز گیره هایی قرار دارد که برای اتصال چادر مسافرتی به سطح زمین کاربرد دارد. شما توسط میخ و طناب نصب به راحتی می توانید این محصول را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت وزش باد شدید و هم چنین بروز طوفان، چادر مسافرتی استقامت بیش تری نشان داده و آسیب نبیند. 

محصولی مقاوم و ضد آب

این چادر مسافرتی از دو بخش برخوردار است. بدنه اصلی از نوعی پارچه مقاوم تهیه شده است که در برابر تمامی عوامل خارجی استحکام زیادی دارد. این بدنه با تابش نور مستقیم خورشید دچار آسیب نخواهد شد و برای استفاده مداوم و طولانی مدت در برابر آفتاب طراحی شده است و با قرار گرفتن در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نمی شود. هم چنین این بدنه عایق مناسبی در برابر سرمای هوا است و مانع از ورود سرمای هوا و خروج گرما از داخل چادر مسافرتی خواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. بدنه در برابر پارگی نیز مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب و ساییدگی نخواهد شد. نکته قابل توجه در خصوص این بدنه ضد آب نبودن آن است که برای رفع این نقص، تولید کننده لایه دیگری را که از جنس پلاستیک می باشد به همراه این محصول قرار داده است که در صورت بارش باران می توانید این لایه را بر روی بدنه اصلی و بر روی اسکلت این محصول قرار دهید تا از نفوذ باران به داخل چادر مسافرتی جلوگیری شده و با خاطر آسوده در داخل آن به استراحت بپردازید. سازه ها و اسکلت این چادر مسافرتی نیز از نوعی فلز تهیه شده است که علاوه بر داشتن وزن پایین، مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی و آسیب دارند. این سازه ها با برخورداری از کیفیت بالا، امکان استفاده در هر فضایی را به شما می دهند و توسط دفترچه راهنما به راحتی می توانید اسکلت را سرهم بندی کرده و پس از استفاده نیز جدا کنید. به همراه این چادر مسافرتی یک ساک حمل نیز قرار دارد که پس از استفاده می توانید بدنه را تا کرده و سازه ها را از هم جدا کنید و داخل ساک حمل قرار دهید. توسط این ساک حمل در زمان جابه جایی و انتقال این چادر مسافرتی آسیبی به بدنه وارد نشده و از پارگی محصول جلوگیری می شود.

راهنمای خرید

برای تهیه انواع چادر های مسافرتی با توجه به نیاز خود می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با داشتن بالاترین تنوع چادرهای مسافرتی مراجعه کنید. هم چنین چادر مسافرتی 6 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 2 را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
300 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه ، نایلون ضد آب
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 5 الی 6 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 92 در 48 در 35
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...