چادر مسافرتی 6 نفره دو منظوره هلال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو منظوره هلال ایران با قیمت ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی دو منظوره هلال ایران یکی از سبک ترین و کاربردی ترین چادر های مخصوص بزرگسالان و همچنین کودکان که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی و توری مقاوم می باشد. این محصول در واقع به صورت دو منظوره طراحی شده و می توان از آن به عنوان حشره بند نیز در منزل استفاده کرد. در این کالا می توان تا 3 نفر را به صورت درازکش جا نمود. اما راه اندازی این چادر به صورت دستی توسط فریم ها آلومینیومی ضد زنگ بوده که به خوبی این چادر را برپا می کند. محصول فوق را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 6 نفره دو منظوره هلال

چادر مسافرتی 6 نفره دو منظوره هلال ساخت داخل کشور می باشد و با وجود طراحی منحصر به فرد می تواند نهایت لذت و کارایی را برای استفاده کنندگان داشته باشد. این محصول خاص و بی نظیر دو منظوره می باشد و به دو طریق استفاده می شود. با این وجود محدوده کارایی آن زیاد تر و بیش تر از محصولات مشابه می باشد و می تواند با چنین مزیت هایی در درجه بالایی از کیفیت باشد. این محصول خاص ویژگی هایی از قبیل طول عمر و دوام دارد و برای استفاده در طولانی مدت کاربرد دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را پیدا می کنند و می توانند ب بالا ترین کیفیت از آن بهره مند شوند. داشتن این محصول خاص به علاقه مندان این امکان را می دهد که به صورت دست جمعی بتوانند به سفر های دور و نزدیک بروند و از وجود محصول بهره مند شوند. به همین خاطر است که دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است و در سال های اخیر پر فروش ترین محصول را شامل می شود. از چادر مسافرتی به عنوان پشه بند نیز استفاده می شود و در محیط های بیرونی که دارای موجودات مختلف در فضا می باشند کاربرد زیادی دارد از این رو می تواند مورد پسند افراد زیادی قرار بگیرد و شامل ویژگی های زیر بشود:


ابعاد و وزن محصول

چادر مسافرتی دارای بدنه ای سبک می باشد که قابلیت حمل را برای افراد آسان می کند و می تواند برای ان ها شرایط مناسب تری را برای به همراه داشتن در سفر مهیا سازد. چرا که باید این محصول در کنار وسایل دیگر ضروری مسافرت باشد و به افراد امکان داشتن سرپناه را بدهد و بتواند برای آن ها مزیت های امنیت و آرامش را داشته باشد. بدنه با ابعاد 205 سانتی متر و عرض 205 سانتی متر می باشد و برای استفاده 6 نفر به حالت نشسته کاربرد دارد. زمانی که افراد قصد دراز کشیدن و خوابیدن را دارند می توانند با تعداد سه نفره در داخل چادر مسافرتی باشند و تجربه ای خاص از اقامت خود کسب نمایند. از این رو شرایط برای راحتی آن ها به این طریق مهیا می شود. وزن این محصول در زمانی که نصب می باشد کم است. در زمانی هم که در داخل ساک حمل بوده است و به آسانی منتقل می شود می تواند دارای وزن ناچیزی باشد و بتوان ان را به آسانی به محل های دیگر انتقال داد.


مزیت طراحی دو منظوره محصول

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای دو منظوره می باشد و به دو منظور ایفای کارایی می کند. از این رو قابلیت ان را دارد که بتواند در محیط های مختلف نصب شود و از ان استفاده شود. این محصول برای استفاده در جنگل و برخی مناطق دیگر دارای دیواره های توری مانندی است که می تواند شرایط را برای استفاده افراد فراهم سازد تا آن ها بتوانند به آسانی زمان زیادی را در داخل چادر مسافرتی بگذرانند. به همین خاطر برای استفاده در این فضا ها نیز سازگاری داشته و بیش تر در فصول گرم سال کارایی دارد. از این رو می تواند در گرما برای بهتر شدن محیط داخل محصول بدنه ای توری داشته باشد. دیواره با بافت محکمی قرار گرفته است و ساخت ان با دوخت تضمینی ایجاد شده است.


بدنه ای با مقاومت بالا

رویه بدنه که مهم ترین بخش برای استفاده زیاد از محصول می باشد دارای جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد و بخش های از دیواره را شامل می شود. این بخش ها به محصول امکان داشتن استحکام را می دهد و می تواند سبب دوام و مقاومت دیواره های توری مانند باشد. با همین خاطر به بهترین شکل در طول سال های زیاد استفاده می شود و جزو مقاوم ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار است که ساخت شرکت هلال نیز می باشد.


خرید

علاقه مندان می توانند برای خرید چادر مسافرتی 6 نفره دو منظوره هلال به فروشگاه های فروش محصولات اینتکس تهران مراجعه کنند و با قیمت مناسب محصول را خریداری نمایند.

نوع
عصایی
طول
205 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت هلال
قابلیت استفاده به عنوان پشه بند
دارای وزن بسیار مناسب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...