چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,415,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf با قیمت مناسب و با کیفیت بسیار عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf از نمونه چادر های مسافرتی جدید و پر طرفدار شرکت safari می باشد که برای استفاده شش نفره ساخته و طراحی شده است ، این محصول از سازه فنری برخوردار بوده به همین دلیل راه اندازی آن بسیار ساده و سریع صورت میگیرد ، این محصول نیازی به اتصال پایه ها به بدنه ندارد و به صورت اتوماتیک و با خاصیت فنری باز شده و تا می شود . این نوع سازه از نظر حجم بسته بندی شده بزرگ تر از مدل های دیگر می باشد . چادر مسافرتی فوق به صورت مربعی طراحی شده و طول هر ضلع آن 2 متر می باشد ، لازم به ذکر است که این ابعاد بستر را برای نشستن 6 نفره فراهم کرده و برای دراز کشیدن برای استفاده 3 نفر مناسب است .جنس بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده و به همین دلیل نیز محصول ضد آب شده است ، پلی استر طول عمر بالایی دارد و در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت لازم را دارد . پایه یا همان فریم چادر مسافرتی فوق نیز از جنس فلز آلومینیوم می باشد ، این فلز بسیار مقاوم بوده و در عین حال وزن سبکی دارد . تعداد پنجره های محصول 3 عدد می باشد که تمامی آن ها به همراه درب دارای پشه بند هستند . توصیه می شود تا از این محصول در شرایط بارانی استفاده نشود . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است.

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf یکی دیگر از انواع پرطرفدار چادر مسافرتی فنری ایرانی بوده که مدل کله قندی و رویه ضدآب دارد. این چادر مسافرتی سبک بوده و سیستم راه اندازی فوری داشته به طوری که موجب اتلاف وقت و انرژی شما نخواهد شد. این چادر مسافرتی ابعادی متوسط داشته و می توانید نیاز شما را برای اقامت های کوتاه مدت و طولانی مدت برطرف سازد. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf | فروشگاه اینتکس تهران


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

مهم ترین قسمت برای معین ساختن کارایی چادر مسافرتی مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن است. زیرا این ویژگی ها موجب طول عمر چادر مسافرتی می شود. چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf یک محصول استاندارد با طول عمر بالا می باشد. بدنه اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع پارچه پلی استر تولید شده است. پارچه برزنتی ضدآب بوده و عایق دما به شمار می رود. یعنی در فصول سرد سال گرمای دمای داخلی را حفظ خواهد کرد. این پارچه همچنین قابلیت تنفس داشته به طوری که در زمان سرما دیگر شاهد قطرات اب بر روی بدنه داخلی نخواهید بود. کف چادر مسافرتی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل از پارچه دولایه شمعی تولید شده است. این پارچه از ورود آب باران و رطوبت خاک به فضای داخلی جلوگیری خواهد کرد. سازه های این چادر مسافرتی مقاوم و سبک بوده زیرا از بادوام ترین نوع فایبرگلاس تولید شده است. سازه های فایبرگلاس منعطف و مستحکم بوده و طول عمر فوق العاده زیادی دارد. با توجه به این نکات می توان گفت این چادر مسافرتی ضدآب و چهار فصل بوده و شما می توانید از آن در برابر وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید ، بارش باران و برف و... استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید.


نوع چادر مسافرتی

برای طبقه بندی چادر مسافرتی معمولا از پارامتر نوع سازه ها استفاده شده که به سه گروه اساسی فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم می شود. چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf در گروه چادر مسافرتی فنری قرار دارد. در این نوع چادر مسافرتی محصول از دو بخش اصلی رویه و سازه ها تشکیل می شود. اما مهم ترین تفاوت این نوع چادر نسبت به انواع دگیر در نوع اتصال سازه ها است. این سازه های باریک و فنری در بخش داخلی محصول و در قسمت درزها با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده اند. پس این اتصال موجب می شود چادر مسافرتی کاملا هیدرولیکی و بدون دخالت دست به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما آماده گردد. سازه های فنری در زمان جمع آوری نیز کاملا ساده عمل کرده و تنها کافی بوده دو دیواره محصول را به یکدیگر نزدیک کرده و سپس به سمت داخل خم کنید تا برای قرار دادن در داخل ساک حمل چادر مسافرتی آماده شود.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf محصولی با طول عمر بالا بوده به طوری که می توانید از آن تا سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. اما برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. سازه های این چادر مسافرتی مقاوم و باکیفیت بوده اما توصیه می کنیم از وارد کردن ضربه و فشار به این سازه ها خودداری کنید. بدنه محصول در عین ضدآب بودن قابلیت اشتعال نیز داشته پس همواره ان را از حرارت بالا و آتش دور نگه دارید. همچنین از وارد اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. لازم بوده یک چادر مسافرتی را در محیط مسحط و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه راه اندازی کنید. پس از راه اندازی نیز برای جا به جایی چادر مسافرتی هرگز آن را بر روی سطح زمین نکشید.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 6 نفره سافاری مدل A6-Sugarloaf محصولی ایرانی و متناسب با اب و هوای داخل ایران بوده به طوری که برای استفاده در جنگل ، کوهستان ، ساحل و... توصیه می شود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت اقدام به انتخاب و خرید چادر مسافرتی ایرانی اصل نمایید.

نوع
فنری
طول
200 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت Safari
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 78 در 78 در 15 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل - 4 عدد میخ اتصال
چکش مخصوص برای راه اندازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...