چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 140 سانتی متر
4,410,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک با سازه بسیار مقاوم اتوماتیکی و جنس بدنه و پایه های مقاوم و درجه یک از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس یکی از برترین  و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آّ و با کیفیت فوق العاده در برابر فشار و ضربه از جنس پلی استر می باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر طوفان ها و باد های شدید برخوردار است . علاوه بر آن وزن این محصول 4.9 کیلو گرم می باشد که به با استفاده از ساک قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین سه عدد پنجره و یک عدد درب نیز در بدنه این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب مزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس بهترین و مناسب ترین محصول برای سفر و تفریحات مختلف می باشد و برای رفتن به مناطق مختلف بسیار ضروری است. با در دست داشتن چنین محصولی می توان به مناطق دور و نزدیک مراجعه نمود و به سرگرمی های خود و گشت و گذار پرداخت. چادر مسافرتی را می توان با خود به همراه داشت و در هر زمان که امکان نصب وجود داشته باشد راه اندازی نمود. این محصول دارای ابعاد بزرگی نیز می باشد که برای سفر های خانوادگی مناسب است و دارای فضای مفید در داخل خود می باشد. افراد در این محصول می توانند نهایت آرامش و آسایش را تجربه کنند و بهترین شرایط را در سفر به محل های دور کسب نمایند. این محصول با سیستم اتوماتیک راه اندازی و نصب می شود و می تواند در انجام عمل راه اندازی سرعت داشته باشد. به همین جهت وقت کم تری را از افراد می گیرد و باعث زود تر ایجاد شدن سرپناه در سفر ها می گردد. برای آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی اتوماتیک به مطالب زیر مراجعه کنید.


بدنه ضد آب محصول

یکی از برترین ویژگی های این محصول ضد آب بودن بدنه است که سبب قابلیت های بسیار متنوع در این محصول می شود. چادر مسافرتی دارای دو پوشش است که می بایست در برابر شرایط مختلف مقاومت لازم را داشته باشد. چرا که افراد در انتخاب محل سفر خود آزاد باشند و بتوانند با در دست داشتن امکانات لازم در هر فضایی امکان استراحت و اقامت را داشته باشند. به همین جهت بدنه ضد آب بوده و در برابر رطوبت و آب غیر قابل نفوذ است. در این زمان می توان از این محصول در مناطق پر باران و کوهستان ها استفاده کرد. همچنین در مناطق جنگلی که رطوبت بسیار است و بارندگی نیز رخ می دهد می توان این چادر مسافرتی را نصب نمود و از وجود آن بهره بیش تری برد. در زمان بارش باران می توان این محصول را نصب نمود و سرپناهی برای اعضای خانواده قرار داد. چادر مسافرتی دارای مقاومت لازم به جهت این نوع استفاده می باشد و برای این کارایی سازگاری لازم را دارد.


مجهز به پشه بند

همان طور که گفته شد از چادر های مسافرتی در تمامی مناطق استفاده می شود و در آب و هوا های گوناگون نیز کاربرد دارد. به همین دلیل است که شرایط محیطی نیز برای استفاده از این محصول مهم نمی باشد و می توان آن را مورد استفاده قرار داد. چادر مسافرتی اتوماتیک دارای پشه بند می باشد که بخش های باز محصول را فرا گرفته است. از جمله این محل های باز پنجره ها و درب محصول است که محلی برای ورود و خروج افراد می باشد. اما در صورت باز بودن آن موجودات دیگر نیز از محیط افراد وارد چادر مسافرتی می شوند. محیط هایی مانند جنگل مملو از حیوانات مختلف و موجودات دیگر هستند که در صورت استفاده از محصول در این محل ها می توان با استفاده از پشه بند از ورود آن ها جلوگیری کرد و امنیت لازم را در زمان خواب در شب برقرار نمود. این کار سبب می شود تا آسیبی به افراد خانواده وارد نشود و سبب گزیده شدن توسط موجودات نشوند. در صورت تمایل نیز می توان این بخش ها را باز نمود و از هوای تازه لذت برد.


وزن محصول 

چادر مسافرتی دارای اجزای تشکیل دهنده ای است که وزن کمی دارد و در مجموع سبب تشکیل این محصول سبک شده اند. سازه های تشکیل دهنده آن نیز دارای وزن کمی بوده و بدنه اصلی نیز سبک می باشد. در زمان کنار هم قرار گرفتن این بخش ها می توان گفت که محصول قابل حمل و جا به جایی می شود و توانایی حمل کردن آن توسط تمامی افراد ایجاد می شود. به همین جهت محصولی مناسب برای به همراه داشتن در سفر های مختلف می باشد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک کلمبوس به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
اتوماتیک
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
140 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
درپوش
بله
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای سایه بان
دارای جیب داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...