چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
2,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی بسیار با کیفیت می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بازار برخوردار است و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار تبدیل شود. چادر مسافرتی یک وسیله بسیار کاربردی در سفر می باشد که در مسافرت ها می توان از آن استفاده نمود و دیگر هزینه ای بابت کرایه منزل یا ویلا پرداخت نکرد. این چادر مسافرتی در ابعادی از جمله طول: 250 سانتی متر، عرض: 250 سانتی متر و ارتفاع: 210 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. این چادر مسافرتی دارای ارتفاعی استاندارد بوده که شما به راحتی می تواندی درون آن بایستید و سقف آن همانند چادر های دیگر سرتان را اذیت نکند. از این محصول می توان درمسافرت، کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی ها استفاده کرد. ظرفیت این چادر مسافرتی 8 نفر بوده و 4 نفر نیز می توانند درون آن بخوابند. شما می توانید این چادر مسافرتی با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکسخریداری کرده  یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی

چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی یکی از باکیفیت ترین انواع چادر مسافرتی فنری بوده که در داخل ایران و متناسب با شرایط اب و هوایی داخل کشور تولید شده است. این چادر مسافرتی ایرانی یک اقامتگاه پرتابل برای شما در زمان سفر در داخل طبیعت بوده که وزنی کم و طول عمر بسیار بالایی دارد. شما می توانید با توجه به ابعاد بزرگ محصول این چادر مسافرتی را برای سفر های دوستانه و خانوادگی خریداری کنید. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد سفر داشته و نیاز به خرید چادر مسافرتی استاندارد دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را متناسب با نوع سازه های بدنه آن ها به سه گروه عصایی، اتوماتیک و فنری تقسیم بندی می کنند. چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی یک نمونه پرفروش و باداوم از چادر مسافرتی فنری می باشد. سازه های این محصول باریک و فنری بوده و در عین سبکی دوام و استحکام قابل قبولی دارد. این سازه ها در بخش داخلی رویه اصلی چادر مسافرتی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده است. به همین دلیل بوده که بدنه این چادر مسافرتی برای راه اندازی نیاز به صرف زمان و انرژی نداشته و به سادگی به محض خارج شدن از ساک حمل به فرم استاندارد خود در خواهد آمد. زیرا سازه های چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی در زمان قرار گیری محصول در محیط خارجی دیگر دیگر فضای بسته ساک حمل نبوده و به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالایی که داشته به حالت طبیعتی خود در خواهند آمد. این سازه ها موجب می شود برای استفاده از این چادر مسافرتی دیگر نیاز به دخالت دست نداشته باشید. از سوی دیگر سیستم جمع اوری محصول نیز به همین سادگی عمل می کند. تنها کافی بوده زیپ درب و پنجره را باز کرده و سپس دو دیواره محصول را به یکدیگر نزدیک کرده و در نهایت به سمت داخل خم کنید. متوجه خواهید شد که با سهولت تمام محصول شما جمع اوری می شود.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. به همین دلیل بوده که توجه به مرغوبیت جنس بدنه محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است. از سوی دیگر در مورد تجهیزات سفری مانند چادر مسافرتی کیفیت جنس بدنه بوده راحتی و ایمنی شما را در زمان سفر تعیین می کند. چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی یکی از باداوم ترین انواع این گروه از محصولات به شمار می رود. رویه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه کره ای سه لایه آکسفورد تولید شده است. این پارچه در واقع از یک بدنه برزنتی با روکش پلی استر و پلاستیک فشرده تشکیل شده که به مراتب میزان ضدآب بودن بالاتری داشته و سازگاری بالایی با تمامی شرایط آب و هوایی دارد. کف چادر مسافرتی که با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد از نوع پارچه برزنتی دولایه تولید می شود. سازه های چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی نیز از نوع فایبرگلاس بوده تا شما از وزن کم و طظول عمر بالای آن آسوده خاطر باشید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی یک محصول استاندارد با نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل بوده که دارای طول و عرض یکسان و برابر با 250 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی 210 سانتی متر بوده تا تمامی سنین با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در بخش داخلی چادر مسافرتی رفت و آمد کنند. این میزان ابعاد داخلی برای اقامت های کوتاه مدت و زمان نشستن برای استفاده 8 نفر بزرگسال مناسب بوده اما در زمان اقامت های طولانی مدت و برای خواب مناسب استفاده 4 الی 5 نفر بزرگسال می باشد.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد خرید چادر مسافرتی 8 نفره اسکلتی و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی فنری ایرانی را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا تجهیزات سفری اصل را با کمترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
آکسفورد
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
خیر
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابل استفاده برای سفر های طولانی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...