چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 170 سانتی متر
1,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی یکی از محبوب ترین چادرهای مسافرتی می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی یکی از چادرهای مسافرتی زیبا و پرفروش میباشد که می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای آخر هفته شما به همراه خانواده به شمار بیاید . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد که از کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در برابر نفوذ آب تا حد قابل قبولی می تواند جلوگیری نماید . وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حمل گردی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فریم های فلزی ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی را در تست های انجام شده بر رویشان از خود نشان داده اند . درب و سه عدد پنجره ای که در طرفین این محصول قرار دارند مجهز به پشه بند می باشند که علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورند . چادر مسافرتی 8 نفره FIT در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی

یکی دیگر از لوازمی که شما برای سفر همواره به آن نیاز دارید بدون شک چادر مسافرتی خواهد بود. این چادر مسافرتی بوده که امکانی ایجاد می کند تا شما بتوانید در داخل جنگل ، کوهستان و... با حداقل هزینه اقامت داشته باشید. در این بین چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی یک چادر مسافرتی با سایز متوسط برای سفر در داخل ایران بوده که در این قسمت قصد داریم به معرفی کامل آن بپردازیم. پس برای خرید چادر مسافرتی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.


ویژگی های ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی

در بخش اول قصد داریم به معرفی کامل طراحی بدنه این چادر مسافرتی بپردازیم. چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی یک محصول تولید شده در داخل کشور بوده و دسترسی ساده ای به تولید کننده آن وجود دارد. به همین دلیل می توانید از تنوع بالای رنگبندی بدنه آن استفاده کرده و محصولی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. در بخش داخلی این چادر مسافرتی شما از نور کافی و گردش ازادانه هوا لذت خواهید برد. زیرا بر روی بدنه چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده است. یک درب بزرگ در ابتدای این چادر مسافرتی برای رفت و آمد ساده افراد تعبیه شده که ارتفاع بلندی نیز دارد. این درب با قدری ارتفاع از سطح زمین تعبیه شده تا از ورود آب باران در زمان بارندگی به محیط داخل و ورود گرد و خاک در زمان وزش باد به این بخش اجتناب شود. این چادر مسافرتی سبک بوده و یک ساک حمل گرد با طراحی مشابه کوله پشتی دارد. این ساک حمل موجب شده تا بتوانید رد زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت این محصول را به سادگی به همراه خود ببرید.

طراحی بدنه اصلی چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی مدل کله قندی می باشد. در این محصول شما شاهد یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل و یک سقف بسیار کوچک خواهد بود. برای اتصال این دو نقطه به یکدیگر از دیوار هایی شیبدار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه موجب افزایش ضدآب بودن بدنه این چادر مسافرتی می شود. زیرا از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطراب آب به راحتی به سمت زمین سرازیر خواهند شد.


کیفیت بدنه چادر مسافرتی

در زمان خرید چادر مسافرتی مهم ترین پارامتر مربوط به جنس بدنه محصول می باشد. زیرا این جنس بدنه بوده که معین می کند شما می توانید از این چادر مسافرتی چندین سال و در چه فصولی استفاده کنید. بدون شک افراد به دنبال خرید چادر مسافرتی چهار فصل خواهند بود. در میان چادر های مسافرتی هشت نفره بهترین انتخاب چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی بوده که جنس بدنه باکیفیت و مرغوبی دارد. رویه اصلی این چادر مسافرتی از بادوام ترین پارچه ضدآب پلی استر تولید شده و سازه های باریک و فنری آن از نوع فایبرگلاس هستند. بخش کف چادر مسافرتی همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از پارچه دولایه شمعی تولید می شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این چادر مسافرتی در چهار فصل سال استفاده کرده و از طول عمر آن آسوده خاطر باشید.


نحوه استفاده از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی یک محصول استاندارد با سازه های فنری می باشد. به این صورت که دو بخش اصلی رویه چادر مسافرتی و سازه های چادر مسافرتی به طور کامل و در بخش درز های قسمت داخلی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده اند. به همین دلیل بوده که راه اندازی چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی بدون دخالت دست و بدون اتلاف وقت و کاملا هیدرولیکی می باشد. تنها کافی بوده یک محیط صاف و عاری از اجسام نوک تیز نظیر سنگ یافته و این چادر مسافرتی را از ساک حمل و در این محل قرار دهید. خواهید دید و این محصول برای استفاده شما آماده خواهد بود.


خرید چادر مسافرتی

شما می توانید چادر های مسافرتی ایرانی را در داخل کشور به راحتی تهیه کنید. اما برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی فنری بزرگ خانوادگی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. همچنین شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس تهران پاسخگوی سفارش شما می باشند.

نوع
فنری
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
170 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
درپوش
خیر
ضد آب
خیر
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت FIT
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...