چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf با بهترین قیمت و ساختار مقاوم از فروشگاه اینترنتی اینتکس از سراسر ایران

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf از نمونه چادر های مسافرتی پر فروش شرکت safari می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شد . این محصول از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از سایر چادر های مسافرتی خارجی می باشد و از بهترین گزینه های چادر مسافرتی ارزان قیمت است . این چادر مسافرتی برای استفاده 8 نفره طراحی شده است ، اما لازم به ذکر است که 4 نفر می توانند به صورت دراز کش از محصول استفاده کنند . بدنه این محصول از پلی استر ساخته شده و ضد آب است ، اما درصد ضد آب آن کم بوده و به همین دلیل استفاده از چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf در شرایط بارانی توصیه نمی شود . پایه های این محصول نیز از جنس فلز آلومینیوم ساخته شده به همین دلیل چادر فوق از نظر استحکام بسیار عالی است . این اجناس وزن پایینی دارند به همین دلیل وزن کلی این محصول 8 کیلوگرم می باشد . سازه چادر مسافرتی فوق نیز فنری بوده و به همین دلیل راه اندازی آن بسیار ساده است . این محصول دارای سه پنجره و یک درب بزرگ در قسمت جلویی خود است که تمامی آن ها مجهز به توری هستند تا در صورت باز گذاشتن پنجره ها حشره به داخل چادر وارد نشود . نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمت استثنایی برای فروش گذاشته است . سایر ویژگی های چادر مسافرتی 8 نفره فوق در جدول زیر آورده شده است.

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf

چادر های مسافرتی یکی از بهترین راهکارها برای اقامت کم هزینه و هیجان انگیز در دل طبیعت هستند. اما توجه داشته باشید که برای کسب این تجربه نیاز به انتخاب چادر مسافرتی مناسب خواهید داشت. اگر شما قصد سفر در داخل طبیعت ایران را دارید انتخاب و خرید چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf را به شما توصیه می کنیم. این چادر مسافرتی استاندارد و فنری ارزان قیمت و باکیفیت بوده و طول عمر بالای آن می تواند اسودگی خاطر مصرف کنندگان را در زمینه پرداخت هزینه خرید فراهم آورد. در این قسمت قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم برای خرید این چادر مسافرتی تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf | intex


نوع چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دسته بندی ها مربوط به انواع چادر مسافرتی مربوط به بخش سازه های آن ها بوده که موجب می شود این گروه از تجهیزات سفری در سه بخش فنری ، عصایی و اتوماتیک قرار بگیرند. چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf یکی از باکیفیت ترین انواع چادر مسافرتی فنری به شمار می رود. این محصول در داخل ایران تولید شده و طراحی آن سازگاری بالایی با تغییرات شرایط آب و هوایی داخل کشور داشته به طوری که محصول را در گروه چادر مسافرتی چهار فصل قرار داده اند. در نوع چادر مسافرتی فنری از سازه هایی باریک و مقاوم با مدل فنری استفاده می شود. این سازه ها در محیط داخلی محصول از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته شده اند. این نوع سیستم طراحی موجب می شود برای استفاده از چادر مسافرتی کمترین زمان و انرژی صرف شده و این محصول بدون دخالت دست و کاملا هیدرولیک راه اندازی گردد. زیرا این سازه ها به محض خارج کردن چادر مسافرتی از ساک حمل به فرم استاندارد در آومده و برای استفاده شما کاملا آماده خواهند بود. سیستم جمع آوری محصول نیز کاملا ساده و سریع بوده زیرا تنها کافی بوده دو دیواره را به یکدیگر متصل کرده و یه سمت داخل خم کنید تا محصول اماده قرار دادن در داخل ساک حمل شود.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf یک محصول استاندارد و جا دار از شرکت سافاری بوده که برای اقامت های طولانی مدت و کوتاه مدت در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، دشت و... مناسب می باشد. این محصول مدل کله قندی داشته که موجب می شود نشیمنگاه آن از طول و عرضی یکسان و برابر با 230 سانتی متر برخوردار شود. ارتفاع بدنه این محصول نیز بسیار مناسب و بالغ بر 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی ابعاد با هر میزان قد بتوانند به راحتی در محیط داخلی این چادر مسافرتی تردد داشته باشند. این میزان ابعاد موجب شده تا فضای داخلی این چادر مسافرتی برای استراحت های کوتاه مدت و زمان نشستن مناسب استفاده 8 نفر بزرگسال و برای زمان دراز کشیدن و خواب برای استفاده 4 الی 5 نفر بزرگسال قابل استفاده گردد. توجه داشته باشید این مقدار کاملا استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما دچار تغییر نیز شود.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf یک محصول چهار فصل بوده که کیفیت بالا و طول عمر قابل قبولی دارد. افراد اغلب تمایل به خرید چادر مسافرتی داشته که بتوانند در هر منطقه ای از آن استفاده کرده و بدنه اصلی این چادر مسافرتی سازگاری با تغییرات شرایط آب و هوایی داشته باشد. بر همین اساس بوده که خرید چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf را به شما توصیه می کنیم. بخش اصلی این چادر مسافرتی که شامل رویه آن بوده از پارچه ضدآب و مقاوم پلی استر تولید می شود. بخش سازه های محصول نیز وزنی کم و قابلیت ارتجاعی با دوام و استحکام فوق العاده بالا داشته و از نوع فایبرگلاس انتخاب شده است. کف چادر مسافرتی نیز برای افزایش میزان ضدآب بودن بدنه و ایجاد مانع برای جلوگیری از ورود آب باران به بخش داخلی از نوع پارچه شمعی دولایه تولید می شود. این چادر را می توانید در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، وزش باد ، بارش برف و باران و... استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا این تغییرات موجب ایجاد اسیب در بدنه محصول نخواهد شد.


خرید چادر مسافرتی

با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس و یا با استفاده از وب سایت این نمایندگی می توانید اقدام به خرید چادر مسافرتی 8 نفره سافاری مدل A8-Sugarloaf با قیمت ارزان و طول عمر بالا و ضمانت اصل بودن کالا نمایید.

نوع
فنری
طول
230 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت Safari
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 76 در 76 در 10 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...