چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 290 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
3,335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک با ساختار بسیار مقاوم و ضد آب با تخفیف ویژه و با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه اینترن

چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک از نمونه چادر های مسافرتی جدید و مقاوم فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است . امروزه استفاده از چادر های مسافرتی توسط بیشتر مسافرین رونق پیدا کرده است چرا که بیشتر سفر ها با ماشین شخصی می باشد بنابراین حمل وسایل مورد نیاز نیز بسیار ساده تر شده است ، چادر های مسافرتی اغلب از حجم بسیار پایینی برخوردار هستند و وزن کمی دارند ، این مدل یعنی چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک نیز از وزن پایین 4 کیلوگرمی برخوردار است چرا که از پلی استر برای ساخت بدنه و از فایبرگلاس برای ساخت پایه ها یا ستون های محصول استفاده شده است . پلی استر از جمله پارچه های شمعی می باشد که در برابر نفوذ باد ، سرما ، رطوبت مقاوم است و می تواند در اب و هوای مختلف و اشعه های خورشیدی نیز دوام خوبی داشته باشد ، همچنین فایبرگلاس که از مقاوم ترین و مستحکم ترین اجناس انعطاف پذیر می باشد از وزن کمی برخوردار است به همین دلیل وزن کلی چادر مسافرتی فوق اینچنین پایین است . سازه اتوماتیکی این محصول نیز راه اندازی چادر را بسیار ساده تر کرده و دیگر نیازی به سرهم کردن و راه اندازی زمانبر  نخواهد بود ، لازم به ذکر است که این نوع سازه از حجم بسیار کمی برخوردار می باشد.

چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک

چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک بهترین و مناسب ترین گزینه برای سفر به مناطق پر باران و کوهستانی می باشد که بر حسب طراحی آن می توان محصول را مورد استفاده قرار داد. این محصول علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایی که دارد و به صورت خاصی طراحی شده است می تواند با دوام و طول عمر بالا در دسترس افراد قرار گیرد. این چادر مسافرتی ظرفیت بالایی دارد به گونه ای که 8 نفر به راحتی می توانند در داخل آن حضور پیدا کنند. در زمان خواب و استراحت نیز می توانند شرایط راحتی را در داخل محصول مورد نیاز برای مسافرت داشته باشند. این چادر مسافرتی در زمانی که در مناطق کوهستانی نصب می شود می توانند در برابر وزش باد های شدید نیز مقاوم باشد و با وجود داشتن سازه هایی که به سبک اتوماتیک راه اندازی می شوند به آسانی نصب می گردند. این محصول به آسان ترین روش نیز جمع آوری می شود و در این مواقع تایم کوتاهی را نیز به خود اختصاص می دهد. جهت روش های موثر در زمان نگه داری از محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


ساختمان خاص چادر مسافرتی

یکی از نکاتی که بیش تر مورد توجه افراد قرار می گیرد و باعث می شود تا آن ها به سمت این محصول کاربردی کشیده شوند نوع طراحی آن می باشد که به شکل خاصی بوده و به صورت شش ضلعی قرار دارد. این محصول زیبا جایی بزرگ و مفید در داخل خود دارد که می تواند افراد را در تعداد بالا در داخل خود جای دهد و در واقع گنجایش بسیار زیادی نیز دارد. در این صورت خانواده های پر جمعیت نیز قادر به استفاده از محصول خواهند بود و با خیالی آسوده می توانند به محل های مختلف سفر کنند. ساختمان محصول به دلیل آن که شش ضلعی است دیواره های بیش تری نیز نسبت به محصولات دیگر دارد و در زمان قرار گیری در محیط می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. علاوه بر این موارد دیواره های زیاد این محصول و سازه هایی که در میان آن ها قرار دارند باعث استوار ماندن و استحکام زیاد بدنه شده و این ویژگی را می توانند در طول سال های زیاد حفظ نمایند.


نوع قرار گیری بخش های محصول

این چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل شده است که یکی بدنه اصلی می باشد و دیگری سازه های تشکیل دهنده آن است که به صورت اتوماتیک کار می کند. این روش بهترین و آسان ترین روش برای استفاده از چادر های مسافرتی است و در زمانی کوتاه نصب و جمع آوری صورت می گیرد. در این زمان اگر قصد اقامت زود هنگام را دارید و یا در زمان حضور در محل وزش باد و باران صورت گرفت می توانید به سرعت این محصول را نصب نمایید و از آن بهره مند شوید. سازه ها و بدنه در کنار هم می باشند و تشکیل این محصول را می دهند. این کنار هم بودن به روشی خاص بوده است. در زمانی که سازه ها اتوماتیک به شکل چتر باز می شوند بدنه با وجود بندینک هایی که دارد در داخل پایه های نگه دارنده قرار می گیرد و این محصول شکل می گیرد. به همین جهت است که می توان چادر مسافرتی با مقاومت بالا داشت و از آن بهره مند شد.


پایه های نگه دارنده

این محصول سبک می باشد زیرا از اجزایی تشکیل شده است که وزنی ناچیز داشته و در زمان باد حرکت می کند. اما طراحی خاصی که دارد سبب می شود تا بر روی سطح زمین به بهترین شکل قرار گیرد و از حرکت جلوگیری گردد. این عوامل و طراحی ها در واقع پایه های نگه دارنده را شامل می شود که بر روی سطح زمین ثابت مانده و توانایی آن را دارند که بدنه را نیز بر روی زمین ثابت قرار دهند.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره شش ضلعی اتوماتیک به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
290 سانتی متر
عرض
290 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...