چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 230 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس و ارسال به تمامی نقاط کشور

چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی از نمونه چادر های مسافرتی با سازه فنری است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید . چادر های مسافرتی فنری از نظر راه اندازی بسیار سریع و راحت هستند ، پس اگر دوست دارید تا چادر مسافرتی بی دردسری را داشته باشید این محصول بهترین گزینه خواهد بود . اما حجم بسته بندی این چادر مسافرتی به دلیل خاصیت فنری که دارد کمی بیشتر از سایر چادر های مسافرتی است . جنس بدنه چادر مسافرتی فوق از پلی استر ساخته شده به همین دلیل نیز محصول ضد آب است ، سازه آن نیز از فلز الومینیوم ضد زنگ ساخته شده است و استحکام بسیار بالایی دارد . وزن کلی محصول نیز 12 کیلوگرم است که حمل آن با وسیله نقلیه شخصی بسیار ساده می باشد . نوع ساختار این محصول مربعی بوده و طول هر ضلع آن 230 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل 8 فرد می توانند به صورت نشسته از چادر مسافرتی فوق استفاده کنند ، اما این تعداد در حالت دراز کش به 4 نفر می رسد . تعداد پنجره های این محصول 3 عدد بوده و درب آن نیز 1 عدد می باشد ، تمامی پنجره ها و درب محصول مجهز به توری یا شه بند هستند . اغلب از این محصول در آب و هوای معتدل استفاده می شود و برای کوهنوردی و حمل با دست به صورت طولانی مناسب نیست . طرح چریکی بدنه آن نیز به زیبایی محصول افزوده است.

چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی

تنوع بالایی و کاربرد های متنوع چادر مسافرتی امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید به راحتی محصولی متناسب با نیاز خود و یا محلی که قصد سفر به آن را دارید یک نمونه را انتخاب کنید. زیرا راحتی شما در زمان رفتن به کمپینگ و استراحت کردن در طبیعت کاملا وابسته به کیفیت و کارایی چادر مسافرتی شما دارد. اگر شما قصد سفر به مناطق کوهستانی و یا مسافرت در فصول سرد را دارید توصیه می کنیم حتما چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی انتخاب کنید. در ادامه این مطلب می توانید با خصوصیات کاملا ظاهری و فنی این محصول آشنا شده تا انتخابی آسان را تجربه کنید. پس همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی | intex


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

اولین پارامتر که قصد تحلیل و معرفی آن را داریم مربوط به قسمت ظاهری چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی می باشد. این چادر مسافرتی مانند تمامی نمونه چادر های سفری که در داخل ایران تولید شده از طراحی بدنه با مدل کله قندی برخوردار است. در این طراحی بدنه شاهد یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل بوده و دیواره های محصول نیز مثلثی شکل هستند. سقف این چادر مسافرتی بسیار کوچک بوده به طوری که برای اتصال بخش کف به سقف از دیوار هایی شیبدار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه دارای ویژگی های مثبت بسیار بالایی بوده که در این بین می توانیم به جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف ، کاهش قدرت وزش باد ، بازتاب انرژی گرمایی خورشید و... اشاره کرد. برای بخش سقف این چادر مسافرتی یک پوشش دوم نیز تعبیه شده است. این پوشش دوم پرتابل بوده و شما می توانید برای افزایش میزان ضدآب بودن بدنه در فصول سرد سال و یا داشتن یک سایبان کوچک در بخش ابتدایی محصول برای قرار دادن تجهیزات سفری مورد استفاده قرار گیرد.

این چادر مسافرتی طرحی نظامی داشته که در میان رده سنی جوان علاقمندان بالایی دارد. البته به دلیل دسترسی آسان به تولید کننده شما می توانید رنگ های متنوع بدنه ای را برای این چادر مسافرتی پیدا کنید. بر روی بدنه این محصول تعاد دو عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ تعبیه شده است. این نقاط مجهز به توری پشه بند بوده و موجب می شود در فضای داخلی نور کافی و امکان گردش ازادانه هوا را داشته باشید. برای استفاده از این درب و پنجره نیز تنها کافی بوده زیب آن ها را باز کرده و توسط یک بند به سمت بالای جمع اوری کنید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

مشخصات فنی چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی شامل ابعاد و سایز داخلی محصول و جنس و نوع چادر مسافرتی می شود. این محصول مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر با 230 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه آن 180 سانتی متر انتخاب شده تا تمامی افراد به راحتی بتوانند در بخش داخلی چادر مسافرتی رفت و آمد داشته باشند. این ابعاد داخلی برای زمان نشستن و استفاده کوتاه مدت تا 8 نفر بزرگسال مناسب است. برای زمان خوابیدن اما تنها 4 الی 5 نفر می توانند به صورت همزمان از این چادر مسافرتی استفاده کنند. وزن بدنه این محصول نیز تنها 5 کیلوگرم بوده که مجهز به یک ساک حمل نیز می باشد. شما می توانید در زمان کوهنوردی و یا طبیعت گردی با خیالی اسوده این چادر مسافرتی را به همراه داشته و احساس خستگی در زمان حرکت تجربه کنید.

رویه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب بوده و از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این پارچه قابلیت تنفس داشته به این صورت که در روز های سرد زمستان و زمان خواب دیگر شاهد قطرات آب در بخش سقف چادر مسافرتی نخواهید بود. کف محصول دولایه و از جنس پارچه شمعی انتخاب شده تا از نفوذ آب باران به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد. این محصول در گروه چادر مسافرتی فنری قرار دارد. به این صورت که سازه های آن به رویه اصلی دوخته شده و شما می توانید محصول را بدون دخالت دست راه اندازی کنید. لازم به ذکر بوده جنس سازه ها از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر و دوام بالا انتخاب شده است.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد خرید چادر مسافرتی 8 نفره طرح چریکی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده تا چادر مسافرتی ایرانی اصل را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

نوع
فنری
طول
230 سانتی متر
عرض
230 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 75 در 75 در 10 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل برزنتی - سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...