چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
9,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس از برترین و با کیفیت ترین چادر های کمپینگ با ظرفیت بالای اسکان از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس یکی دیگر از محصولات برند کلمبوس اسپانیا می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر 8 نفر را شامل می شود که نشان از فضای بالای آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط افراد هوادار کمپینگ و خانواده های پر جمعیت باشد . جنس پارچه بیرونی این چادر مسافرتی از نوع پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن آن می باشد و علاوه بر آن از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای نیز در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . 

همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر طوفان ها و بادهای شدید برخوردار است . همچنین وزن این محصول با اقلام همراه و ساک حملی که دارد 4.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس با برترین یفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس

 چادر های مسافرتی را می توانید برای کاهش هزینه های سفر خود و برای داشتن یک اقامت مناسب در داخل طبیعت متناسب با نیاز خود همچنین تعداد همسفران انتخاب کنید. یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی که قیمت مناسب و طول عمر بالایی داشته چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس نام دارد. این چادر مسافرتی سبک و پرتابل بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و جمع اوری می شود. از سوی دیگر به دلیل داشتن درب بزرگ و پنجره های استاندارد در بخش داخلی محصول نور کافی و دمای مطبوعی را خواهید داشت. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد اشاره کنیم. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

غالبا چادر های مسافرتی را با در نظر گرفتن نوع سازه های تشکیل دهنده آن ها به سه گروه فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم بندی می کنند که هریک از این سازه ها دارای مزایایی بوده و ساختار بدنه خاصی را دارد. چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس همانطور که از نام آن مشخص بوده در گروه چادر مسافرتی عصایی قرار دارد. در این نوع محصول از سازه هایی باریک و کوتاه استفاده شده که از یکدیگر کاملا جدا بوده و در بخش ابتدا و انتهای هریک از این سازه ها آهنربا نصب شده است. به همین دلیل بوده که از طریق انرژی مغناطیسی می توانید این سازه های کوتاه را به یکدیگر وصل کرده تا در نهایت ستون ها اصلی چادر مسافرتی به صورت رشته هایی مجزا اماده شوند. این رشته ها را لازم بوده از طریق محل هایی که در رویه اصلی چادر مسافرتی تعبیه به بدنه وصل کرده تا فرم اصلی محصول تشکیل گردد. این نوع سازه در مقابل سایر نمونه های نیاز به زمان و انرژی بیشتری برای راه اندازی داشته اما به مراتب دوام و استحکام بالاتر و در نتیجه طول عمر قابل ملاحظه ای را از خود نشان می دهند. به همین دلیل بوده که چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس مناسب استفاده در مناطقی با شدت باد بالا و کوهستان بوده و می تواند ایمنی شما را تضمین کند.


سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

میزان سایز بدنه چادر مسافرتی بیان گر فضایی بوده شما در بخش داخلی در اختیار داشته و در نتیجه تعداد افرادی که می توانند به راحتی از این بخش استفاده کرده را بیان می کند. چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس یک چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که دارای طولی برابر با 240 سانتی متر و عرضی معادل با 210 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر میزان قد بتوانند در بخش داخلی محصول به راحتی رفت و آمد داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا فضای محصول مناسب استفاده 8 نفر بزرگسال به صورت نشسته و برای اقامت های موقت و همچنین مناسب 4 الی 5 نفر بزرگسال مناسب زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت گردد. این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس طول عمر بالایی داشته و شما می توانید سال های طولانی از آن استفاده کنید. اما برای حفظ این طول عمر بالا لازم به رعایت برخی نکات ساده وجود دارد. بدنه این محصول ضدآب و باکیفیت بوده اما قابل اشتعال نیز داشته که به همین دلیل لازم بوده از حرارت بالا و آتش دور نگه داشته شود. همچنین لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو به بدنه اصلی خودداری کنید. طول عمر بالای سازه های نگهدارنده و نوع این فریم ها در این چادر مسافرتی تضمین شده ولی توصیه می کنیم از زدن ضربه و وارد کردن فشار سنگین به سازه ها بپرهیزید. برای راه اندازی این محصول حتما یک محل مسطح و عاری از اجسام نوک تیز یافته و بعد از راه اندازی از کشیدن محصول بر روی سطح زمین برای جا به جایی اجتناب کنید.


خرید چادر مسافرتی

شما می توانید برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس با مناسب ترین قیمت و کیفیت به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا بتوانید این محصول و سایر تجهیزات سفری را با قیمت و کیفیت مناسب و کاملا اورجینال در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای سایه بان
دارای جیب داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...