چادر مسافرتی 8 نفره فنری

کد ۸۸۴۳۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 220 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
1,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و مرکز فروش چادر مسافرتی  ، ارسال به سراسر کشور

چادر مسافرتی 8 نفره  فنری ایرانی ، با کیفیت عالی و نصب بسیار آسان با جنس برزنتی مرغوب و عالی، ضد آب ، با گارانتی ، حجم بسیار کم و وزن حدود 5 کیلوگرم ، دارای پشه بند ، و 2 پنجره داخلی ، ورودی توسط زیپ مخصوص و دارای کیف حمل برزنتی و در برابر سرما و رطوبت بسیار مقاوم میباشد. چادر مسافرتی بزرگ و جادار برای استفاده در سفر بدون جستجو برای اجاره مکانی مناسب برای استراحت و صرفه جویی در هزینه و وقت شماست. چادر مسافرتی 8 نفره فنری ایرانی با توری مخصوص برای جلوگیری از حشرات ، با کیفیت خوب با نام تجاری سامسونگ اما تولید ایران میباشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی 8 نفره فنری

چادر مسافرتی 8 نفره فنری یک چادر مسافرتی باکیفیت ایرانی با سیستم راه اندازی سریع و بدون دخالت دست بوده که کیفیت بالایی دارد. این چادر مسافرتی رویه اصلی ضدآب داشته و برای استفاده در سراسر ایران و چهار فصل سال یک انتخاب مناسب به شمار می رود. ابعاد و وزن این چادر مسافرتی استاندارد و مناسب بوده و می تواند نیاز گروه های کمپینگ ، خانواده ها و... را تامین کند. در این مطلب می خواهیم به معرفی کامل این چادر مسافرتی را در ابعاد مختلف بپردازیم. اگر شما می خواهید به تکمیل تجهیزات سفری خانواده خود بپردازید توصیه می کنیم تا پایان این بخش همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی 8 نفره فنری | نمایندگی اینتکس


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره فنری یک محصول چهار فصل برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی داخل ایران به شمار می رود. رویه اصلی این چادر مسافرتی از مقاوم ترین نوع پارچه شمعی برزنتی تولید شده است. این پارچه ضدآب بوده و می تواند در روز های آفتابی اشعه فرابنفش خورشید را به خوبی بازتاب کند. از سوی دیگر این پارچه یک عایق حرارتی خوب به شمار رفته تا در روز های سرد زمستان بتواند گرمای دمای داخلی را در خود حفظ نماید. این پارچه قابلیت تنفس نیز داشته به صورتی که در زمان خوابیدن در روز های سرد زمستانی دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. سازه های این چادر مسافرتی باریک و فنری بوده و از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس تولید شده اند. این سازه ها دوام و استحکام بالایی داشته و وزن کم آن موجب حمل و راه اندازی سریع محصول گردد. از این چادر مسافرتی می توانید در چهار فصل سال استفاده کرده و نگران تغییرات شرایط آب و هوایی و تاثیر آن در کیفیت بدنه چادر مسافرتی 8 نفره فنری نباشید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یک مورد مهم در زمان خرید چادر مسافرتی توجه به ابعاد بدنه محصول و در نهایت ظرفیت داخلی آن می باشد. زیرا این سایز و ابعاد بدنه چادر مسافرتی بوده که معین می کند آن محصول برای تعداد همسفران شما مناسب خواهد بود. از سوی دیگر افراد اغلب برای پیاده روی در طبیعت و اقامت های کوتاه نیاز به فضای کمی در محیط داخلی داشته اما در زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد. چادر مسافرتی 8 نفره فنری یک بدنه مربع شکل با طول و عرضی برابر با 220 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا یک درب بلند در بخش اول قرار داده شده و همچنین تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در محیط داخلی محصول به راحتی تردد داشته باشند. این ابعاد داخلی در زمان نشستن و اقامت های کوتاه مدت برای استفاده 8 نفر بزرگسال کاملا مناسب است. اما در زمان خوابیدن می تواند 4 الی 5 نفر بزرگسال را در خود جای بدهد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی باکیفیت و مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. به طوری که می توانید سال های طولانی از داشتن چادر مسافرتی 8 نفره فنری لذت ببرید. اما برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات کلیدی وجود دارد. این چادر مسافرتی سازه هایی فنری داشته و سریع راه اندازی می شود. توصیه می کنیم برای راه اندازی محصول یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز نظیر سنگ یابید. همچنین بعد از راه اندازی برای جا به جایی چادر مسافرتی هرگز آن را بر روی سطح زمین نکشید. رویه اصلی محصول ضدآب بوده اما قابلیت اشتعال دارد. پس هرگز آتش و حرارت بالا را به این رویه نزدیک نکنید. سازه های محصول نیز مقاوم و باکیفیت بوده اما هرگز به این سازه ها ضربه و فشار سنگین وارد نسازید. با رعایت این نکات ساده طول عمر بدنه محصول حفظ خواهد شد.


خرید چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی ایرانی برای استفاده در شرایط آب و هوایی داخل ایران تولید شده و قیمت ارزان و کیفیت بالایی دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید چادر مسافرتی 8 نفره فنری و یا سایر نمونه های تولیدات داخل با قیمت ارزان و کیفیت بالا نمایید.

نوع
فنری
طول
220 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...