چادر مسافرتی 8 نفره فنری آجری

کد tent 6777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
1,495,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری آجری با قیمت بسیار مناسب و ارزان در نمایندگی فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی با گارانتی کالا

چادر مسافرتی 8 نفره فنری آجری محصولی با کیفیت می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و در عین حال کیفیت بالا می باشد . بدنه این محصول همانند دیگر چادر مسافرتی های ایرانی از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و بارش باران و مایعات مختلف می باشد به همین سبب شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول در هوای بارانی از این محصول استفاده نمایید . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده برای 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش می باشد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . از مهمترین مریت این محصول راه اندازی راحت آن می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و قابل استفاده در طبیعت و مسافرت می باشد . 

پایه های این محصول از جنس فلز انعطاف پذیر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید بهرمند می باشد . برای حمل راحتر این کالا یک ساک حمل طراحی شده است . برای استحکام بالا تر چادر چند عدد میخ و طناب نگهدارنده تعبیه شده است که در زمان وزش باد شدید به استحکام چادر کمک شیانی خواهد کرد . محصول فوق دارای 1 درب ورودی اصلی برای دسترسی آسان به داخل چادر و دو پنجره برای نورسانی بیشتر به داخل چادر می باشد که همگی آن ها به مجهز به توری می باشد که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند . این محصول با توجه به کارایی و کیفیت و ابعاد مناسبی که دارد بسیار مناسب و قابل استفاده خانواده های کم جمعیت میی باشد . برای خرید چادز مسافرتی با تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را در امر خرید چادر مسافرتی راهنمایی نمایند.

چادر مسافرتی 8 نفره فنری آجری

چادرهای مسافرتی فنری از سری چادر های مسافرتی با قیمت ارزان و مناسب می باشد. برای استفاده در هر محیطی مناسب هستند. هم چنین به سادگی راه اندازی می شوند و به راحتی جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرند. چادر مسافرتی 8 نفره فنری آجری از سری چادرهای فنری بوده که طراحی جالب آن توجه خریدار را جلب می کند. 


طراحی جذاب

چادر فنری دارای طراحی جالبی می باشد. این چادر به شکل یک هرم با قاعده مربع بوده که رأس های آن منحنی می باشد. این چادر مسافرتی دارای یک در ورودی در یک وجه است که دور تا دور در ورودی زیپ دارد و توسط آن می توانید در را باز و بسته کنید. هم چنین در کناره در چند بند قرار دارد تا در صورت نیاز بتوانید پارچه ورودی را جمع کنید. در زیر  پارچه ورودی یک در توری هم موجود است تا در هنگام گرمای هوا بتوانید از آن استفاده کنید. یک پنجره در دیگر دیواره این چادر وجود دارد تا نور را به داخل چادر برساند. هم چنین از این پنجره جهت تهویه هوای چادر هم می شود استفاده کرد. در زیر پنجره توری هم هست تا از ورود حشرات مزاحم به داخل چادر جلوگیری شود. ظاهر این چادر به شکل آجری طراحی شده است که جذابیت زیادی به محصول داده است. پنجره و در چادر نیز به شکل آجری می باشد. 


کیفیت ساخت 

بدنه این چادر فنری از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و از پارچه مرغوب تولید شده است. بدنه این محصول از پلی استر می باشد. جنس اسکلت این چادر مسافرتی فلزی بوده که علاوه بر داشتن انعطاف مناسب جهت باز و بسته کردن، مقاومت بالایی هم در برابر باد دارد. تنها نکته در مورد نگه داری این چادر ممانعت از برخورد اشیای تیز و برنده به چادر می باشد. هم چنین از کشیدن چادر بر روی زمین در حالت باز خودداری کنید. از نزدیک کردن اشیای داغ و هم چنین آتش به بدنه چادر جدا خودداری نمایید. زیرا بدنه چادر به شدت قابل اشتعال بوده و ممکن است باعث آتش سوزی شود. راه اندازی این چادر بسیار ساده می باشد و شما پس از خارج کردن چادر از ساک حمل باید لبه های آن را از هم جدا کنید تا چادر باز شود. این کار کمتر از چند دقیقه طول می کشد. پس از استفاده نیز همان طور که در دفترچه راهنما توضیح داده شده به سادگی چادر قابل جمع شدن و انتقال به ساک حمل می باشد.


سایز و ظرفیت

این چادر مسافرتی با طول 240 سانتی متر، عرض 240 سانتی متر و ارتفاع 210 سانتی متر دارای ابعادی مناسب برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته بوده که در حالت خواب 4 نفر می توانند از آن استفاده کنند. این چادر مسافرتی در داخل ساک حمل فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در صندوق عقب ماشین جای می گیرد. به سادگی می توانید از آن در سفرهای خود استفاده کنید. به دلیل وزن کم هم به سادگی می توانید آن را در سفر و یا در کمپینگ حمل نمایید. 


لوازم همراه چادر مسافرتی 

به همراه این چادر مسافرتی میخ و طناب نصب وجود دارد تا شما بتوانید آن را به زمین محکم کنید و در شرایط آب و هوایی بد، باد و طوفان چادر را تکان ندهد. هم چنین یک عدد دفترچه راهنما به همراه این چادر موجود است تا در صورت لزوم بتوانید به آن مراجعه نمایید. برای باز کردن و راه اندازی چادر و هم چنین برای جمع کردن آن می توانید به دفترچه راهنما رجوع کنید. یک عدد ساک حمل هم موجود است که چادر مسافرتی داخل آن قرار دارد و می توانید برای جابه جایی راحت تر چادر مسافرتی از آن استفاده نمایید.
نحوه خرید چادر مسافرتی 


برای خرید چادر مسافرتی با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نموده و انواع مدل های چادر مسافرتی را با تنوع بالا مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود و با توجه به ظاهر و ظرفیت چادر و سایر ویژگی ها آن را انتخاب کنید. برای خریداری چادر از طریق سایت اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید تا در اولین فرصت چادر مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابل استفاده برای سفر های طولانی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...