چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب

کد CH 88064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,210,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب سبک و قابل حمل یکی دیگر از تولیدات کارخانه تولید تجهیزات سفری در داخل ایران بوده که بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده و توانسته نیاز خانواده های ایرانی و گروه های کمپینگ و کوهنوردی را تامین کند. این چادر مسافرتی دارای سازه های فنری بوده که موجب شده محصول از سیستم راه اندازی فوری و سریع برخوردار شود. زیرا سازه های فنری با یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی متصل شده و موجب می شوند چادر مسافرتی به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما اماده باشد.


این محصول جذاب با رویه ای از پارچه تفلون تولید شده است. پارچه تفلون از سه لایه تشکیل شده به همین صورت که بخش مرکزی آن از نوع برزنتی بوده که یک روکش از نوع پلی استر و رویه ای از نوع پلاستیک می باشد. این نوع روکش بدنه به راحتی می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده و از کیفیت ضدآب بودن 100% برخوردار است. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس بوده زیرا این جنس بدنه باداوم و سبک بوده و می توانید از استحکام بالای ان در زمان وزش باد اسوده خاطر باشید. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده تا بتوانید در زمان پیاده روی در طبیعت به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنهتفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب

چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب یک محصول کاملا ایرانی با جنس بدنه متفاوت و باکیفیت بوده که دارای قیمت ارزان و امکان استفاده در تمامی فصول سال می باشد. این محصول سفری بدون دخالت دست و به صورت سریع راه اندازی شده و وزن کمی نیز دارد. طراحی بدنه و همچنین جنس بدنه آن به نوعی انتخاب شده تا بتوانید در سراسر کشور اعم از مناطق کوهستانی ، جنگلی و... از این چادر مسافرتی با اسودگی خاطر استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم اگر شما نیز قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید همراه با ما باشید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

در بخش اول قصد داریم به معرفی طراحی بدنه این محصول بپردازیم. در ابتدا لازم به یاد اوری بوده که به دلیل تولید شدن این چادر مسافرتی در داخل ایران بدنه آن از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار بوده و انتخاب را برای شما ساده تر می کند. این محصول مربع شکل بوده و در بخش ابتدای آن یک درب برای رفت و امد شما تعبیه شده است. این درب از سطح زمین ارتفاع داشته تا آب باران و گرد و خاک وارد فضای داخلی نشود. این درب دارای یک زیپ استاندارد نیز بوده تا به سادگی باز و یا بسته گردد. بر روی هر یک از دیوارهای این چادر مسافرتی یک پنجره استاندارد نیز قرار داده شده است. تمامی این نقاط برای جلوگیری از هجوم پشه دارای توری نیز می باشند. با باز کردن این پنجره ها در فصول گرم سال می توانید شاهد گردش ازادانه هوا و داشتن یک دمای مطبوع و نورکافی در فضای داخلی محصول بوده و نهایت لذت را ببرید. برای جمع اوری اسان این درب و پنجره ها در بخش سقف محصول قلاب های پلاستیکی تعبیه شده است. دیوار های محصول با یک شیب ملایم طراحی شده تا مانع از تجمع اب باران در بخش سقف شده و قطرات آب به راحتی به سمت پایین سرازیر شوند. این نوع طراحی بدنه در اصطلاح مدل کله قندی نامیده می شود. برای افزایش استحکام دوخت بدنه علاوه بر دوخت دولایه در بخش داخلی چادر مسافرتی ، شما می توانید شاهد دوخت یک لایه پارچه ابریشمی بر روی بخش درز ها در فضای خارجی چادر مسافرتی نیز باشید. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و دارای یک ساک حمل نیز بوده تا پیاده روی در طبیعت را برای شما ساده تر کند.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

بخش دوم این مقاله به تحلیل و معرفی جنس بدنه این چادر مسافرتی اختصاص دارد. این محصول با بدنه ای از نوع تفلون تولید شده است. این پارچه در واقع ساختاری سه لایه داشته که بخش اصلی آن از جنس پارچه مقاوم برزنتی می باشد. این پارچه برزنتی دارای یک روکش از نوع پلی استر با یک لایه از نوع پلاستیک فشرده نیز بوده و تاثیر بسزایی بر افزایش طول عمر محصول دارد. این نوع جنس بدنه مقاوم و سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی بوده و کاملا ضدآب نیز می باشد. رویه تفلون اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده و مناسب استفاده در تمامی 4 فصل سال است. کف چادر مسافرتی و بخش سقف آن از نوع پارچه برزنتی دولایه هستند. بخش کف با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده در بخش داخلی چادر مسافرتی را تحمل خواهد کرد. سقف محصول نیز در تماس با تمای شرایط جوی قرار داشته به همین دلیل از این نوع جنس برای این نقاط استفاده شده است. سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری هستند. به همین دلیل از مواد اولیه با جنس فایبرگلاس با ساختاری نرم و منعطف و دارای استحکام بالا استفاده می شود. از این نوع چادر مسافرتی می توانید با خیالی اسوده در تمامی سفر های خود در داخل ایران استفاده نمایید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب محصولی مربع شکل با طول و عرضی برابر با 250 سانتی متر بوده که 180 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ابعاد داخلی برای استفاده تعداد 8 نفر بزرگسال به صورت نشسته و 4 الی 5 نفر بزرگسال به صورت خوابیده مناسب می باشد. لازم به ذکر بوده این میزان استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و یاز افراد تغییر نیز کند.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره فنری تفلون ضدآب محصولی مرغوب و باداوم و دارای طول عمر بالا بوده که مناسب استفاده خانواده ، کمپینگ ها و... می باشد. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...