چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا در مرکز فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب با ضمانت کالا

چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا یکی از جدیدترین محصولاتی می باشد که دارای طرح و رنگ فانتزی می باشد . این محصول با توجه به کارایی که در طبیعت و مسافرت ها دارد می بایست مجهز به بدنه ضد آب باشد از همین رو شرکت سایانا بدنه این محصول را از جنس پارچه پلی استر تولید کرده است تا در زمان بارندگی آب به داخل چادر نفوذ نکند . ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده برای استفاده 8 نفره به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش می باشد .

 برای حمل راحت این چادر مسافرتی یک ساک حمل تعبیه شده است که به شما کمک می کند که به راحتی چادر خود را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی انجام می شود . ستون های این محصول از جنس فلز می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزش باد شدید بهرمند می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در کویر ، کوهستان و مسافرت به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه نگران آسیب دیدن پایه های چادر باشید . برای تهویه هوا داخل چادر 3 پنجره و یک درب اصلی برای دسترسی آسان به داخل چادر در نظر گرفته شده است که ناگفته که پنجره ها و درب اصلی چادر با توری هایی پوشیده شده است که از ورود جانوران و حشرات به داخل چادر به خوبی جلوگیری می کنند . برای نگهداری اشیا قیمتی و کوچک خود یک جیب طراحی شده است . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید.

چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا

چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا | intex

چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا یکی از زیباترین و کاربردی ترین انواع چادر مسافرتی فنری ایرانی بوده که با در نظر گرفتن ابعاد بزرگی که داشته می تواند نیاز گروه های کمپینگ و خانواده ها را در زمان سفر به طور کامل برطرف سازد. این چادر مسافرتی سبک بوده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. از دلایل اصلی فروش بالای این محصول می توانیم به قیمت ارزان و کیفیت و طول عمر بالای آن اشاره کنیم. در بخش نقد و بررسی نیز شما می توانید تحلیل کامل و جامع این محصول را در تمامی ابعاد ملاحظه نمایید. 


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

در زمان خرید مشخصات ظاهری چادر مسافرتی بوده اولین بخشی بوده که نظر مثبت خریدار را به خود جلب خواهد کرد به همین دلیل در بخش نخست به معرفی این پارامتر مهم می پردازیم. چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا یک نمونه چادر مسافرتی کله قندی می باشد. این مدل چادر مسافرتی از یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل تشکیل شده که سقفی بسیار کوچک دارد. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیواره هایی شیبدار استفاده می شود. این نوع طراحی بدنه موجب افزایش چشمگیر میزان ضدآب بودن بدنه محصول خواهد شد. زیرا از تجمع اب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و این قطرات به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. از طرف دیگر این مدل طراحی بدنه موجب شده تا دوام بدنه چادر مسافرتی در برابر وزش باد شدید و یا حتی تابش شدید نور خورشید بالاتر رفته و باعث افت در این موارد خواهد شد.

این چادر مسافرتی در بخش ابتدایی خود دارای یک درب بزرگ برای تردد ساده بوده که این درب با سطح زمین دارای مقداری ارتفاع می باشد. این ارتفاع باعث شده تا در زمان بارش آب باران به داخل چادر وارد نشود. بر روی بدنه این محصول مجموعا 2 عدد پنجره بزرگ تعبیه شده که دارای توری هستند. با باز کردن این پنجره می توانید در فضای داخلی نور کافی دریافت کرده و به دلیل گردش ازادانه هوا از یک دمای مطبوع لذت ببرید. این چادر مسافرتی دارای یک عدد ساک حمل با طرح کوله پشتی و کاملا گرد می باشد. با استفاده از این کوله پشتی می توانید این چادر مسافرتی را در زمان کوهنوردی و پیاده روی در طبیعت به راحتی همراه با خود ببرید.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

بخش مهم بعدی برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به مشخصات فنی آن بوده که شامل جنس بدنه ، نوع سازه های محصول و سایز و ابعاد آن می باشد. به همین دلیل در بخش دوم به معرفی مشخصات فنی چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا خواهیم پرداخت. این چادر مسافرتی محصولی چهار فصل بوده که بدنه اصلی آن از پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. این پارچه عایق دما بوده و ساختاری ضدآب با طول عمر بالا دارد. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس تولید شده که وزنی کم و استحکام قابل قبولی را از خود نشان می دهند. کف چادر مسافرتی نیز برای افزایش کیفیت و طول عمر این بخش از پارچه دولایه شمعی برزنتی تولید شده است.

سازه های این محصول از نوع فنری بوده که در بخش داخلی با استفاده از یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته می شود. این نوع طراحی سازه ها موجب می شود تا چادر مسافرتی شما به محض خارج شدن از ساک حمل خود و بدون دخالت دست راه اندازی شود. این محصول یک ابعاد مربع شکل داشته که طول و عرض آن یکسان و برابر با 240 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول 180 سانتی متر انتخاب شده تا تمامی افراد حتی با قد بلند نیز بتوانند به داخل این محصول تردد ساده ای کرده و کاملا راحت خواهند بود. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته و میزان 4 الی 5 نفر بزرگسال را به صورت درازکش در خود جای دهد.


خرید چادر مسافرتی

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس در ایران در کمترین زمان ممکن و با یک قیمت ارزان اقدام به خرید چادر مسافرتی 8 نفره فنری سایانا کاملا اصل و فابریک نمایید. همچنین شماره های درج شده در داخل سایت پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابل استفاده برای سفر های طولانی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...