چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 خانوادگی در رنگ نارنجی و سورمه ای به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب و ضمانت سلامت کالا

چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 از سری چادر های مسافرتی فنری فروشگاه اینتکس می باشد که می توانید آن را با بهترین قیمت خریداری نمایید . چادر مسافرتی فوق از نمونه چادر های مسافرتی مخصوص خانواده می باشد که برای سفر های کوتاه آخر هفته و یا سفر های برون شهری طراحی شده است ، این محصول کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر سرما ، گرد و خاک و باران مقاوم باشد . ابعاد محصول بستر را برای استفاده 8 نفر فراهم کرده که این تعداد در حالت دراز کش به 4 نفر می رسد .

 علت ضد آب بودن بدنه این محصول نیز استفاده از پارچه شمعی پلی استر می باشد ، طول عمر آن بالاست و در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز به مانند یک عایق عمل می کند . تعداد پنجره های طراحی شده در این چادر به دو عدد می رسد که در طرفین قرار گرفته و مجهز به توری یا همان پشه بند می باشد ، البته درب بزرگ این محصول نیز دارای این مزیت است تا در صورت نیاز بتوانید با باز گذاشتن درب و پنجره تهویه هوای مطبوعی را داشته باشید ، بدون اینکه حشره و یا موجودات دیگر وارد چادر شوند . جنس پایه ها یا همان فریم محصول نیز از فلز می باشد به همین دلیل می توان استحکام چادر را نیز تضمین کرد.

چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8

چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 | فروشگاه اینتکس

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین انواع تجهیزات سفری برای داشتن یک اقامت راحت و مطمئن در طبیعت هستند. این محصولات را می توانید متناسب با تعداد همسفران خود و همچنین شرایط آب و هوایی مقصد و با در نظر گرفتن بودجه مالی خود انتخاب کنید. یکی از انواع پرفروش چادر مسافرتی ایرانی که در بخش نقد و بررسی قصد معرفی ان را داریم چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 نام دارد. شما نیز اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.


چهار مسافرتی چهار فصل

چهار های مسافرتی نیاز بوده با در نظر گرفتن شرایط طراحی بدنه در فضاهای گوناگون از جمله در زمان سفر به کوهستان ، جنگل و.. مورد استفاده قرار گرفته و نیاز بوده طراحی ان ها سازگار با تمامی این شرایط باشد. زیرا اغلب افراد تمایل به خرید چادر مسافرتی در زمان سفر های متفاوت نخواهند داشت. طراحی بدنه چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 به گونه ای بوده که این محصول را می توان چادر مسافرتی چهار فصل نامید. این محصول بدنه ای مربع شکل داشته که از یک نشیمنگاه بزرگ و با سقفی کوچک تشکیل می شود. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیواره هایی شیبدار استفاده شده است. این نوع طراحی بدنه که در اصطلاح مدل کله قندی نامیده شده ، موجب افزایش میزان ضدآب بودن بدنه این محصول و همچنین کارایی بالای ان در زمان وزش باد و بارش باران خواهد شد. زیرا به دلیل سقف کوچک در زمان بارش باران قطرات اب در بخش سقف تجمع نکرده و به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند. همچنین این شیب دیواره می تواند از شدت تابش نور خورشید و قدرت وزش باد به میزان قابل توجهی بکاهند. برای افزایش کارایی این چادر مسافرتی نیز یک پوشش دوم پرتابل برای آن طراحی شده که به راحتی به بدنه محصول متصل و یا از آن جدا خواهد شد. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل بوده تا بتوانید در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت محصول را به همراه داشته باشید.


راه اندازی سریع چادر مسافرتی

برای راه اندازی و آموزش این بخش نیاز بوده تا با نوع چادر مسافرتی آشنا شوید. اساس طبقه بندی انواع چادر مسافرتی با در نظر کرفتن نوع سازه های آن ها به سه گروه اتومات ، فنری و عصایی طبقه بندی شده است. هریک از این سازه ها طراحی متفاوت و سیستم راه اندازی منحصر به فردی داشته که در مورد چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 از نوع نفری استفاده می شود. در طراحی بدنه چادر مسافرتی فنری از سازه های باریک و منعطف و در عین حال مقاوم استفاده شده که در بخش داخلی  رویه اصلی چادر مسافرتی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه محصول دوخته شده اند. این نوع سازه ها در بخش دیواره ها و سقف و کف محصول قرار داده شده تا استحکام بدنه چادر مسافرتی را به طور کامل تامین کنند. اتصال دو بخش رویه با سازه ها موجب شده تا محصول بدون نیاز به دخالت دست و کاملا هیدرولیکی به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده آماده گردد. تنها کافی بوده شما یک فضای مسطح و عاری از اجسام نوک تیز در نظر گرفته و در این محیط محصول را از ساک حمل خود خارج کنید. خواهید دید که محصول بدون دخالت دست و مصرف انرژی به فرم استاندارد خود در امده و برای استفاده شما آماده خواهد بود.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 همانطور که بیان شد یک نمونه محصول مربع شکل بوده و طول و عرضی یکسان و برابر با 250 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی 190 سانتی متر بوده تا تمامی مصرف کنندگان حتی با قد بلند نیز بتوانند در محیط داخلی این محصول به راحتی تردد داشته باشند. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا از فضای داخلی این چادر مسافرتی تعداد 8 نفر بزرگسال به صورت همزمان و نشسته استفاده کرده اما برای زمان خوابیدن و استفاده طولانی مدت این فضا مناسب استفاده 4 الی 5 نفر بزرگسال می باشد. این میزان ابعاد بدنه کاملا استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز مصرف کنندگان تغییراتی کند.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره مدل ASIM 8 می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید تا این محصول را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 75 در 75 در 20 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...