چادر مسافرتی 8 نفره colman

کد colman 125000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 272 سانتی متر
  • عرض: 236 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
9,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره هلال ایران با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران و مرکز فروش چادر مسافرتی ، ارسال به سراسر کشور

چادر مسافرتی 8 نفره هلال ایرانی محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی که از چادر های با کیفیت ایرانی محسوب می شود.این محصول سفری در واقع همانند چادر های مسافرتی کیت از فریم های آلومینیومی ضد زنگ برای راه اندازی اتوماتیک بهره برده و با توجه به این قابلیت در مدت زمان بسیار کمی چادر نصب می شود. علاوه بر این وجود دربی بزرگ و 2 پنجره با روکش می تواند ظاهر جالب و شیکی را به چادر ببخشد. کیفیت بدنه این کالا بالا بوده و تا حدودی در برابر نور آفتاب و همچنین بارش باران مقاوم خواهد بود . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری  کرده و در اسرع وقت دردرب منزل تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی 8 نفره colman

چادر مسافرتی 8 نفره colman محصولی ارزان و مناسب برای تمامی خانواده ها می باشد که قادر به حمل آن می باشند و با وجود آن می توانند به سفر های مختلف بروند. این چادر مسافرتی خود دارای بخش های تشکیل دهنده ای است که شرایط امنی را فراهم می کند و در زمانی که افراد قسط اقامت در شب را دارند امنیت را برای آن ها فراهم می سازد. از آن جایی که چادر های مسافرتی در محیط های باز احداث می شود دارای بدنه ای مقاوم است و قادر به تحمل برخی عوامل طبیعی را نیز دارد. این گونه مقاومت به دلیل سازگاری جنس و رویه بدنه برای نوع استفاده آن است که می تواند مدت زمان طولانی را به صورت عادی و شکل اولیه خود باقی بماند. محصول مورد نظر قادر به قرار گیری بر روی سطح زمین است و می تواند بر روی آن محکم و ثابت قرار بگیرد و از تکان خوردن بر اثر وزش باد جلوگیری شود. این چادر مسافرتی استحکام مورد نیاز را دارد تا با آن در شرایط بد آب و هوایی نیز بتوان حضور پیدا کرد. جهت اطلاع از نحوه خرید با ما همراه باشید.


سیستم راه اندازی محصول

این چادر بزرگ و حرفه ای دارای سیستم راه اندازی اتوماتیک است که به راحت ترین شکل راه اندازی می شود. این قابلیت باعث می شود در زمانی که نیاز به سرپناه می باشد در کم ترین زمان ممکن می توان آن را آماده استفاده نمود. نوع کارایی آن نیز به این شکل است که مانند چتر عمل کرده و به یکباره باز می شود و بدنه اصلی بر روی پایه ها سوار می شود. به همین دلیل است که زمان نصب آن بسیار کوتاه می باشد. در زمان جمع آوری محصول نیز سرعت زیادی وجود دارد به طوری که زمان کمی لازم است تا سازه ها جمع شده و بدنه اصلی نیز به صورت تاشو در بسته بندی قرار گیرد. برای راه اندازی محصول نیازی به آموزش قبلی نیست چرا که کاری آسان است و لزومی به حرفه ای بودن و وارد بودن ندارد. تمامی این مراحل در دفترچه راهنمای محصول نوشته شده است که به همراه آن به خریدار داده می شود. بنابراین می توان به بهترین شکل و درست ترین حالت این کار را انجام داد.


اقدامات لازم جهت نصب محصول

همان طور که گفته شد نصب این چادر مسافرتی آسان است به طوری که زمان کمی به خود اختصاص می دهد. اما برای نصب چه باید کرد؟ در کنار محصول به خریدار طناب و میخ هم داده می شود که در نصب نیاز است. این میخ و طناب در انتهاب راه اندازی محصول برای ثابت نگه داشتن آن به سطح زمین لازم و ضروری است و کمک می کند تا چادر مسافرتی در زمان استفاده تکان نخورد و موقعیت خود را حفظ نماید. با این طناب و میخ نصب کامل می شود و شما می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید و شاهد تغییر مکان آن نشوید. در زمان وزش باد در محل هایی که دارای این نوع آب و هوا هستند ثابت ماندن بدنه چادر مسافرتی به سطح زمین جزو مزیت های آن محسوب می شود تا به راحتی به اقامت در آن پرداخت و لذت کافی را از سفر برد.


استفاده از چادر مسافرتی در مناطق کوهستانی

علاوه بر ساکن ماندن چادر مسافرتی در محل نصب بدنه آن نیز برای استفاده در محیط های کوهستانی سازگاری داشته و می تواند به بهترین شکل ممکن در آن جا استفاده شود. در محل های کوهستانی شرایط آب و هوایی به گونه ای است که هر لحظه امکان بارش باران وجود دارد. و یا ممکن است باد های شدید وزیده شود. برای این نوع استفاده بدنه محصول دارای قابلیت ضد آب می باشد که در زمان بارش باران نیز غیر قابل نفوذ است و بنابراین می تواند افراد را در خود حفظ نماید.


خرید

خرید چادر مسافرتی 8 نفره colman از طریق فروشگاه اینتکس تهران امکان پذیر است.

نوع
اتوماتیک
طول
272 سانتی متر
عرض
236 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن colman
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...