چادر مسافرتی 8 نفره چتری

کد ۷۷۵۴۵

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: چتری اتوماتیک
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
4,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 8 نفره چتری اف آی تی با سازه اتوماتیک و مقاوم از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و دریافت درب منزل

چادر مسافرتی 8 نفره چتری از جدید ترین چادر های خانوادگی شرکت اف آی تی ( F.I.T Tent ) می باشد که به دلیل سازه ای که دارد چتری نامیده می شود ، این چادر مسافرتی چتری همان چادر مسافرتی اتوماتیک است که دارای یک اهرم مرکزی بوده که پایه ها به آن متصل شده و شبیه به چتر باز و یا بسته می شود ، این نوع سازه یکی از مقاوم ترین نوع سازه ای است که برای ساخت چادر های مسافرتی برگ استفاده می شود ، همچنین راه اندازی این نوع چادر ها بسیار ساده است . این سازه و پایه های چادر از فلز آب کاری شده آلومینیوم ساخته شده و می تواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد ، همچنین این جنس باعث شده است تا وزن محصول تا حد زیادی کاهش یابد ، بدنه پارچه شمعی برزنتی این محصول نیز بسیار سبک وزن است به همین دلیل وزن کلی چادر مسافرتی 8 نفره چتری تنها 3.5 کیلوگرم می باشد ،  پارچه شمعی برزنتی این چادر کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر باران و حتی سرما مقاوم باشد . ابعاد این محصول برای استفاده 8 نفره به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش مناسب می باشد . تعداد پنجره هایی که در دیواره های این چادر قرار دارد 3 عدد می باشد و تمامی این پنجره ها و درب محصول دارای پشه بند می باشد . شما عزیزان می توانید این محصول را ارزان تر از هر جای دیگری از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 8 نفره چتری

چادر مسافرتی 8 نفره چتری جدید ترین مدلی است که به تازگی وارد بازار شده است و به منظور های خاصی استفاده می شود. این چادر مسافرتی با قابلیت هایی که دارد و در سازه های آن ایجاد شده است می تواند بهترین و مفید ترین وسیله برای رفتن به سفر و یا تفریح های مختلف باشد و توانایی ایجاد فضایی امن را دارد. به دلیل نوع نصب و جمع آوری محصول که مانند چتر عمل می کند محصول به این نام عنوان شده است تا افراد بر اساس اسم آن نوع کارایی محصول را نیز بشناسند. چادر مسافرتی چتری باعث می شود تا افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن فضا را برای خود و اعضای خانواده خود داشته باشند و در مسافرت ها در زمان شب نیز اقامت داشته باشند. سبک کارایی این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک است و می توان آن را در کم ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی نمود همچنین در زمان مورد نیاز نیز این محصول را به روشی آسان جمع آوری نمود و در ساک حمل قرار داد. نوع قابلیت های محصول به صورت زیر می باشد.


ساختمان چادر مسافرتی 

همان طور که پیش تر گفته شد این چادر مسافرتی اتومات دارای قابلیت اتوماتیک است به طوری که به ساده ترین صورت و در زمانی کوتاه این محصول باز و بسته می شود. اتوماتیک بودن محصول باعث می شود که چادر مسافرتی را به راحتی نیز با خود به محل های دیگر حمل کرد و در آن جاها نیز از آن بهره گرفت. محصول مورد نظر دارای سازه هایی است که مانند چتر عمل می کند و علت اصلی نام گذاری محصول نیز همین می باشد. این سازه ها با یک دکمه به صورت باز در می آیند و به مانند چتر باز می شوند. در صورت نیاز به جمع آوری آن نیز می توانید به همین صورت و با روش چتری بخش های سازه ها را تا کرده و به صورت تاشو در بیاورید. این روش سبب می شود تا راحت تر و بهترین بتوان این محصول بزرگ را نصب و راه اندازی نمود و در هر زمان نیز از آن نهایت استفاده را به عمل آورد.


ویژگی سازه ها

علاوه بر تاشو بودن سازه ها و بدنه اصلی می توان این محصول را به راحتی در فضاهای مختلف استفاده کرد. به طوری که در طول زمان مصرف نیز شاهد آسیب و خرابی و کم شدن کیفیت آن نشد. این سازه ها دارای جنس آلومینیومی هستند به طوری که سبک بوده و وزن کلی محصول را نیز کم می کنند. علاوه بر آن بدنه دارای قابلیت ضد زنگ بودن می باشد تا در طول استفاده در صورت بارش باران شاهد خرابی آن ها نشد. به علاوه در زمانی که محصول را در ساحل و یا حاشیه استخر ها راه اندازی و نصب می کنید نیز با وجود رطوبت موجود در محیط این سازه ها زنگ نمی زنند و با سلامت کامل باقی می مانند. محصول مورد نظر دارای قابلیت ضد پوسیدگی در بخش پایه های نگه دارنده نیز می باشد. به همین جهت در صورت استفاده مداوم در محیط های مرطوب پایه ها دچار پوسیدگی و خرابی نمی شوند. در این صورت شکستکی حاصل از پوسیدگی نیز ایجاد نمی شود.


ظرفیت و ابعاد محصول

برای این که محلی مناسب را برای محصول در نظر داشت و در محلی مناسب آن را استفاده کرد می بایست در مورد ابعاد آن اطلاعات مناسبی را دارا بود. این چادر مسافرتی دارای ابعاد 250 سانتی متر در طول و 250 سانتی متر در عرض می باشد و به صورت مربع می باشد. این بخش کف مربعی بوده و می تواند افراد را در محیطی مفید قرار دهد. ظرفیت محصول 8 نفر است که به حالت نشسته می باشند اما در صورت اقامت در شب می بایست 4 فرد به حالت دراز به استراحت بپردازند.

خرید 

در صورت نیاز به خرید چادر مسافرتی 8 نفره چتری به تولید محصولات اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
چتری اتوماتیک
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت F.I.T
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...