چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1 مناسب برای خانواده با ساختار مقاوم و ضد آب از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت اینترنتی تلفنی و حضوری

چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1 از نمونه چادر های مسافرتی با ساختار شبیه به کلبه می باشد که به صورت راه راه طراحی و تولید شده است ، این چادر مسافرتی از بدنه پارچه ای ساخته شده و در برابر سرما محافظ خوبی است ، این پارچه ضد آب نبوده اما با نایلون ضد آب طراحی شده و مخصوص چادر می توانید چادر مسافرتی خود را در برابر باران و رطوبت ها محافظت کنید . ارتفاع و ابعاد این محصول بزرگ و مرتفع است به همین دلیل رفت و آمد در داخل چادر بسیار راحت است ، به همین دلیل محصول فوق از نمونه چادر ها برای اسکان طولانی مدت و اسکان گروهی است . جنس پایه های این محصول نیز از فلز می باشد به همین دلیل استحکام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر ضربه و تکان های شدید دوام بیاورد . وزن کلی این محصول به همراه پایه و بدنه به 16.5 کیلوگرم می رسد ، این محصول برای استفاده 8 نفر طراحی شده اما نمونه 10 نفره آن نیز طراحی شده است که در حدود 2 کیلوگرم از مدل هشت نفره سنگین تر است . بدنه این محصول دارای دو پنجره در طرفین و دو درب می باشد که مجهز به توری هستند . شما می توانید این مدل و مدل 10 فنره اف آی تی را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید.

چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1

برای خانواده ها و افراد علاقه مند به مسافرت و کمپینگ های گروهی، تهیه سرپناه مناسب و ایمن دغدغه بزرگی محسوب می شود. این افراد نیاز دارند تا محصولی تهیه کنند که علاوه بر داشتن ابعاد مناسب و برطرف کردن نیاز های آن ها، کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد و بتوانند در فضاهای گوناگون با خاطر آسوده آن را مورد استفاده قرار دهند. یکی از محصولات پرطرفدار برای این گروه که توانسته در زمانی کوتاه، مورد توجه بسیاری از افراد علاقه مند به کمپینگ های گروهی واقع شود، چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1است. این محصول ویژه و خاص به صورت کاملا استاندارد و حرفه ای تولید شده و مناسب ترین گزینه برای استفاده خانواده ها می باشد. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1 خواهیم پرداخت تا جهت خرید اطلاعات کاملی از این محصول در دسترس داشته باشید و رضایت کامل را از خرید خود کسب نمایید.

نحوه راه اندازی و استفاده 

سازه های این محصول به صورت معمولی بوده که لازم است تا قبل از استفاده از آن، ابتدا سازه ها را راه اندازی و سرهم بندی کنید و سپس بدنه را بر روی آن قرار دهید. البته پیش از راه اندازی باید ابتدا فضایی مناسب برای قرار دادن این چادر مسافرتی در نظر بگیرید. این محیط باید هموار و مسطح بوده و دقت کنید که بر روی زمین نیز سنگ ریزه و چوب های تیز وجود نداشته باشد زیرا ضمن اذیت شدن افراد، ممکن است موجب رسیدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی نیز بشود. پس از انتخاب فضایی متناسب با ابعاد چادر مسافرتی، اسکلت چادر مسافرتی را سر هم کرده و سپس پارچه بدنه را بر روی آن قرار دهید. برای جابه جایی آسان و انتقال این محصول یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که پس از استفاده و جمع کردن محصول، لازم است تا چادر مسافرتی را در داخل آن قرار دهید. سپس می توانید به راحتی این محصول را حمل کرده و به همراه خود ببرید. 

وزن پایین و جابه جایی آسان

لازم به ذکر است که سازه های به کار رفته در تولید این چادر مسافرتی از نوعی فلز مقاوم و سبک هستند که استحکام بسیار بالایی دارند. این سازه ها با برخورداری از وزن پایین موجب می شوند تا بتوانید از این محصول به راحتی و در هر فضایی استفاده کنید. شما می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی حمل کرده و آن را به هر کجا ببرید. این سازه ها استحکام بالایی دارند و به سادگی دچار شکستگی نمی شوند. هم چنین پایه های چادر مسافرتی در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند و در آب و هوای مرطوب از کیفیت آن ها کاسته نخواهد شد. 

ابعاد و مشخصات ظاهری

این چادر مسافرتی طراحی به صورت خیمه ای دارد که پس از راه اندازی حالتی مانند یک اتاق را به خود می گیرد. دیواره های این محصول به صورت عمودی طراحی شده است و سقف شیبدار آن موجب می شود تا مقاومت بدنه در برابر بارش باران و وزش باد افزایش یابد. این چادر مسافرتی دارای ظاهری مستطیلی شکل بوده و در دو طرف دیواره های آن دو پنجره قرار دارد. این پنجره ها برای تهویه هوای داخل چادر در آب و هوای گرم به کار می روند و از ابعاد مناسبی برخوردار هستند. هم چنین این پنجره ها توسط زیپ باز و بسته می شوند. در زیر پنجره های چادر مسافرتی توری قرار دارد که برای جلوگیری از ورود حشرات خصوصا پشه ها استفاده از آن بسیار مهم است. توری نیز توسط زیپ باز و بسته می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. درب ورودی این چادر مسافرتی نیز به صورت مستطیلی بوده و در جلوی چادر مسافرتی قرار دارد. برای باز و بسته کردن درب ورودی چادر مسافرتی نیز از زیپ استفاده شده است و در کناره های آن نیز بند هایی جهت باز گذاشتن درب ورودی قرار دارد. در زیر این درب ورودی نیز توری موجود است که باز و بسته شدن آن توسط زیپ انجام می شود. بنابراین در صورت گرمای هوا می توانید به راحتی از این درب و پنجره ها استفاده کنید تا هوای داخل چادر مسافرتی عوض شده و خنک شود. طول این محصول برابر با 240 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 210 سانتی متر است که فضای مناسب برای استفاده 7 تا 8 نفر بزرگسال را در اختیار شما قرار می دهد. از مزیت های این چادر مسافرتی برخورداری از ارتفاع 200 سانتی متری می باشد. شما به راحتی می توانید در داخل این چادر مسافرتی راه رفته و حرکت کنید بدون اینکه اذیت شوید. ارتفاع درب ورودی این چادر مسافرتی نیز متناسب با ارتفاع بدنه اصلی است و به همین علت رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی بسیار آسان بوده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. 

استفاده در آب و هوای مختلف

بدنه این چادر مسافرتی ضد آب نبوده اما با توجه به این نکته، در کنار این چادر مسافرتی یک لایه نایلونی وجود دارد که در صورت بارش باران می توانید از آن استفاده کنید تا آب به داخل محصول نفوذ نکند. سقف این محصول نیز به صورت شیبدار طراحی شده است که مانع از تجمع آب باران بر روی بدنه می شود. از ویژگی های بدنه این چادر مسافرتی می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر اشعه های خورشید اشاره کرد. با قرار گرفتن طولانی مدت این محصول در برابر نور خورشید، بدنه دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد. هم چنین این بدنه با ضخامت بالایی که دارد قابل استفاده در آب و هوای سرد نیز می باشد. زیرا بدنه محصول مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی و خروج هوای گرم از داخل چادر می شود. این بدنه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به طبیعت گردی گروهی می باشد.

راهنمای خرید

برای خرید چادر مسافرتی 8 نفره F.I.T مدل Frence 1 با قیمتی ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید. هم چنین جهت دریافت مشاوره خرید با شماره های این مرکز تماس حاصل نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه ، نایلون ضد آب
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 7 الی 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 85 در 25 در 24 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...