چادر مسافرتی kit اتوماتیک

کد kit 33877

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 175 سانتی متر
5,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی kit اتوماتیک تولید داخلی، در نمایندگی فروش محصولات بادی و چادر های مسافرتی در ایران با قیمت ارزان

چادر مسافرتی kit اتوماتیک تولید داخلی، چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی محصولی زیبا با رنگ بندی زیبا، مورد پسند عزیزان با سلیقه می باشد، کیفیت عالی و استحکام این جادر مسافرتی زبان زد است و چادری که در سفردیگر نگران باران نیستید و کاملا ضد آب می باشد، عزیزانی که زیاد به مسافرت می روید و یا عزیان علاقه مند به طبیعت گردی بهترین پیشنهاد چادر مسافرتی خوب و مناسب در سفر است ، تا نیاز به گشتن دنبال خانه و هتل نباشد و هزینه های زیاد صرف نکنید


چادر مسافرتی کیت در کمتر از 20 ثانیه نصب و راه اندازی می شود و همچنین سریع هم جمع می شود. چادر مسافرتی دو پوش و تک پوش با ابعاد مناسب برای نشستن 10 نفر و خوابیدن 5 نفر مناسب می باشد. محصولی بسیار عالی و با ترکیب رنگ کاملا زیبا، مناسب استفاده در مسافرت و گردش های تفریحی، لایه کاملا ضخیم. این چادر مسافرتی با کشیدن پایه ها از یکدیگر شروع به نصب میکند و نیازی به اموزش نصب ندارد ،

 در مقایسه با چادر اصلی میتوان به جرات گفت که این کالا با اصلی آن از نظر کیفیت و قطعات کاملا" برابر است و شاید تشخیص اصل بودن آن کار بسیار دشواری باشد ، این محصول به مدت یکسال شامل گارانتی میباشد که در هنگام خرید از فروشگاه  اینتکس کارت ضمانت به خریدار ارائه میگردد.

چادر مسافرتی kit اتوماتیک

چادر های مسافرتی اتوماتیک تولید ایران از لحاظ کیفیت و ساخت بسیار شبیه به نمونه های خارجی بوده و به دلیل کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی، فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده است. هم چنین راه اندازی این چادرهای مسافرتی بسیار ساده بوده و مانند نمونه های خارجی، اتوماتیک می باشند. در ادامه به بررسی ویژگی های این چادرها می پردازیم: 


طراحی ظاهری

چادر مسافرتی kit به صورت یک مکعب می باشد که مساحت آن در کف چادر بیش تر بوده و در سقف چادر مساحت آن کم تر می شود. البته شیب دیواره های این چادر زیاد نیست که باعث می شود بتوانید به راحتی در داخل چادر بایستید. یکی از وجه های این چادر به صورت کامل جهت ورود و خروج باز می شود. در وسط این وجه چادر یک زیپ قرار دارد که دیواره چادر کاملا باز می شود و می توانید به راحتی به داخل چادر رفت و آمد کنید.


سه عدد پنجره مربع شکل هم در دیگر دیواره های چادر موجود است. توسط این پنجره ها نور به راحتی به داخل چادر می رسد. هم چنین این پنجره ها دارای توری می باشد که جهت تهویه هوای این چادر استفاده می شود. هم چنین این توری ها از ورود حشرات مزاحم به داخل چادر جلوگیری می کند. راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده بوده و شما کافی است پایه ها را از هم باز کنید. در کم تر از چند ثانیه چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک باز می شود. 


کیفیت و کارایی

چادر مسافرتی kit تولید داخل از پارچه بسیار مرغوب تولید شده است. به گونه ای که شما در نگاه اول متوجه کیفیت بالای بدنه چادر خواهید شد. جنس بدنه از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی می باشد. بدنه چادر ضد آب است و شما در هر شرایط آب و هوایی می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی برای استفاده در هنگام سفرهای طولانی مدت و کمپینگ بسیار مناسب است. جنس این چادر مناسب برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشد.


بدنه چادر ضخیم بوده که تا حد زیادی جلوی برودت هوا را می گیرد. اسکلت چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که فلزی سبک و مقاوم است. استحکام اسکلت چادر به حدی است که شما می توانید از آن در باد و طوفان نیز استفاده نمایید و بابت نشکستن سازه های آن خاطری آسوده داشته باشید. فقط باید توسط میخ و طناب آن را در سطح زمین محکم کنید. 


ابعاد و ظرفیت 

این چادر به طول 270 سانتی متر، عرض 240 سانتی متر و ارتفاع 175 سانتی متر بوده که مناسب برای استفاده 10 نفر به صورت نشسته می باشد. تولید کننده با بالا بردن ظرفیت چادر باعث شده این محصول فروش بالاتری نسبت به چادر های دیگر داشته باشد. هم چنین در حالت خوابیده 5 نفر می توانند از این چادر استفاده کنند.


لوازم همراه چادر 

به همراه این چادر مسافرتی یک عدد دفترچه راهنما موجود است تا در صورت نیاز بتوانید به آن مراجعه نمایید. هم چنین میخ و طناب نصب نیز در بسته بندی موجود می باشد. این چادر در یک ساک حمل قرار دارد که بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید. هم چنین در این ساک، چادر جای کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید در مسافرت آن را در صندوق خودرو جای دهید. پس از استفاده نیز می توانید چادر را جمع کرده و در داخل این ساک حمل جای دهید. 


خرید چادر مسافرتی 

چادرهای مسافرتی ساخت داخل دارای تنوع بالایی می باشند. برای دیدن دیگر نمونه ها می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کرده و محصولات دیگر را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز خود چادر مسافرتی را انتخاب کنید.


هم چنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید چادر مسافرتی با شماره های درج شده در سایت اینتکس تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما راهنمای شما باشند. جهت خرید چادر مسافرتی اتوماتیک kit ساخت ایران با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت این چادر با کیفیت را دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
270 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کیت
ظرفیت دراز کش 5 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...