چادر مسافری 4 نفره فنری

pavilo 7765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک (فنری)
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
2,335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافری 4 نفره فنری در فروشگاه محصولات بادی تهران ایتنکس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

چادر مسافرتی 4 نفره فنری یک دیگر از تولیدات برند بست وی می باشد که علاوه بر محصولات بادی و در راستای محصولات تفریحی به تولید چادر های مسافرتی نیز روی آورده و تولیدات بسیار با کیفیتی نیز تولیدمی کند. چادر مسافری 4 نفره فنری یکی از با کیفیت ترین تولیدات این شرکت می باشد مورد توجه خریداران نیز قرار گرفته است. این چادر مسافرتی در نوع اتوماتیک (فنری) تولید شده و ابعاد مناسبی نیز دارد ، طول چادر 240 سانتی متر ، عرض چادر 210 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 100 سانتی متر می باشد که برای 4 نفر مناسب است. 

ساک حمل برای جابجایی آسان ، دفترچه راهنما برای رفع مشکلات احتمالی که برای هرخریداری ممکن است پیش بیاید و میخ و طناب نصب برای محکم کردن چادر بعد از نصب از اقلام همراه این چادر می باشد. با توجه به ویزگی های این چادر دارد از این چادر می شود در سفرهای مختلف استفاده کرد. جس بخش مختلف این چادر بسیار مقاوم بوده و از ویزگی های بسیاریی برخوردار می باشد که باعث ضد آب بودن این محصول شده است که امری بسیار مهم در انتخاب یک چادر می باشد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

چادر مسافری 4 نفره فنری

چادر مسافری 4 نفره فنری با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولی است که برای رفتن به سفر و تفریح های گروهی لازم و ضروری می باشد. این محصول دارای امکان نصب و راه اندازی به روشی آسان است و در کم ترین زمان نیز راه اندازی می شود. به این طریق با داشتن این پادر مسافرتی می تواند با خیالی آسوده به سفر های چند روزه رفت و در شب هنگام نیز اقامت داشت. این محصول کاربردی بدنه ای مقاوم نیز دارد به طوری که طول عمر بالایی را نصیب آن کرده است و با داشتن سازگاری لازم در برابر انواع استفاده می توان شاهد محصولی برای سال های طولانی بود. چادر مسافرتی گنجایشی دارد که برای استفاده خانواده دو نفره مناسب تر می باشد. به طوری که شرایط مطلوبی را برای آن ها فراهم می کند و در آرامش کامل به اقامت خود می پردازند. همچنین در تفریحگاه ها محلی مناسب به جهت استراحت است و سرپناهی مطمئن را برای آن ها ایجاد می کند. برای خرید محصول به مطالب زیر مراجعه کنید و تا پایان آن را مطالعه نمایید.


ویژگی ساختمان محصول

چادر مسافرتی از نوع فنری است و بنابراین سازه های آن نیز فنری می باشد. فنری بودن سازه ها در واقع به ویژگی گفته می شود که محصول به راحتی تا می شود و در ابعاد کوچک جمع آوری می گردد. بنابراین ویژگی چادر مسافرتی به محصولی کاربردی تبدیل شده است که حالت خمیده داشته و در ساک حمل نیز به راحتی جای می گیرد. ظاهر این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان در تمامی فصول سال از آن بهره مند شد. با این ویژگی طراحی آن به بهترین شکل انجام گرفته است و از روی محصولات خارجی ساخته شده است. چادر مسافرتی تفاوت فراوانی با چادر های فنری دیگر دارد به طوری که در محل قرار گیری بخش های مختلف آن نیز تفاوت های بسیار زیادی نمایان شده است و می تواند راحتی را برای استفاده کنندگان داشته باشد تا در زمان اقامت دچار مشکل نشوند.


محل قرار گیری توری

همان طور که در عکس مشاهده می شود و در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد ظاهر این چادر مسافرتی با انواع دیگر چادر مسافرتی فنری متفاوت است. به طوری که در محل پنجره ها و درب نیز تفاوت وجود دارد. این نوع قرار گیری به روشی فانتزی است تا برای افرادی که سخت پسند هستند نیز مناسب گردد و سبب علاقه مندی آن ها به چادر مسافرتی شود. به این روش زیبایی ظاهری فراوانی به محصول داده می شود و سرانجام بهترین و مطلوب ترین محصول ارائه می گردد. شکل این چادر مسافرتی خمیده می باشد و مانند یک نیم دایره است. سطح کف آن نیز مانند بیضی می باشد که به سطح متصل شده و استوار باقی می ماند. درب ورودی به طور کلی از توری نیز تشکیل شده است و در واقع دارای دو لایه می باشد که یکی از آن توری بوده است. در کناره های بدنه نیز پنجره ها واقع شده اند که آن ها نیز توری دارد و سطح پنجره را فرا می گیرد. به این روش چادر مسافرتی در فصول گرما و روزهای گرم می تواند با داشتن این توری ها خنکی و هوای مناسب را به درون محصول وارد کند و آرامش را برای افراد داشته باشد.


دوخت های محکم به کار رفته در چادر مسافرتی

نکته قابل توجهی که در این چادر مسافرتی قرار دارد و رعایت شده است دوخت های محکمی است که در آن ایجاد شده و توانایی فراهم کردن محصولی محکم را دارا می باشند. این دوخت ها در بین دیواره ها و سازه ها وجود دارد همچنین بخش پارچه ای که دور سازه ها کشیده شده است را سبب می شود. علاوه بر آن این دوخت ها در جاهای مختلف محصول سبب غیر قابل نفوذ بودن آن می شود و درز و شکافی نیز ایجاد نمی کند.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافری 4 نفره فنری به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
اتوماتیک (فنری)
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضد آب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن: 2.5 کیلوگرم
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...