چادر هلال احمر بزرگ

کد ۹۹۳۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: چادر هلال احمر
  • طول: 4000 سانتی متر
  • عرض: 3000 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
12,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ از سری چادر های حرفه ای و مناسب برای خانواده با سازه قوی و ضد آب در فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس تهران مرکز فروش چادر های سفری وهلال احمر با پایه های فلزیو مستحکم

چادر هلال احمر بزرگ یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات برای شرایط اضطراری می باشد که در اکثر اوقات در زمانی که بلایای طبیعی ، نظیر زلزله و یا سیل استفاده می شود که می توانید سر پناه و پناهگاهی امن را برای مردم راه اندازی بکنید. جنس بدنه این محصول از پارچه رویه ضد آب بوده و پایه های آن از پایه های فلزی تاشو طراحی و ساخته شده است که بسیار مقاومت و کیفیت بالایی را در برابر باران ، برف ، طوفان و گرما و سرما دارا می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده از این محصول در شرایط اضطراری استفاده کنید. 

در دیواره های این محصول پنجره هایی طراحی و ساخته شده است که باعث تهوه و گردش هوا در این چادر بشود. قابل ذکر می باشد که این پنجره ها دارای روکش مخصوص ضد آب می باشند تا در شرایطی نظیر باران ، جلوی ورود آب را بگیرند. ابعاد و وزن این محصول به این شرح می باشد: طول: 4000 سانتی متر، عرض: 3000 سانتی متر، ارتفاع: 210 سانتی و در نهایت وزن آن 8 کیلو گرم بوده است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، هم اکنون می توانید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان رادرب منزل دریافت نمایید.

چادر هلال احمر بزرگ

چادر های هلال احمر یکی از تجهیراتی بوده که در واقع ضروری مانند وقوع زلزله برای اسکان افراد بسیار زیادی راه اندازی می شود. به همین دلیل بوده که استحکام و طول عمر بدنه این گروه از محصول فوق العاده بالا بوده و به صورت سریع و ساده راه اندازی و جمع اوری می شود. همچنین این گروه از محصولات وزنی کم داشته و به سادگی حمل و جا به جا خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به تحلیل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم برای اشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه شوید.


طراحی ظاهری چادر هلال احمر

به دلیل ابعاد بزرگی که چادر های هلال احمر داشته نیاز به طراحی ظاهری استاندارد و مقاوم داشته تا در صورت بروز هرگونه تغییراتی آب و هوایی بتواند ایمنی و سلامت شما را در زمان استفاده مهیا سازد. چادر هلال احمر بزرگ یک محصول ایمن بوده که ساختار ان از دو بخش رویه اصلی و فریم های نگهدارنده تشکیل شده است. راه اندازی این نوع محصول نسبتا سریع بوده زیرا این دلیل مربوط به نوع سازه های استاندارد محصول می باشد. چادر های مسافرتی غالبا از سه نوع عصایی ، فنری و اتومات بوده اما چادر های مسافرتی ابعادی نسبتا کوچک داشته به همین دلیل بوده که می توانید با در نظر گرفتن سیستم راه اندازی هر نوع محصول چادر مسافرتی خود را برای استفاده آماده کنید. اما چادر های هلال احمر که ابعاد بزرگی داشته از سازه هایی باریک و مستقیم تشکیل شده که برای اتصال هر یک از این سازه ها بست هایی طراحی شده است. ساختار اصلی بدنه این محصول نیز از نوع شیروانی بوده و دقیقا مانند یک کلبه می باشد. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا در زمان بارش قطرات آب در قسمت سقف تجمع نداشته و آب به سادگی به سمت زمین سرازیر شوند. همچنین در بخش داخلی این چادر مسافرتی و قسمت سقف آن قلاب هایی نصب شده تا بتوانید روشنایی مورد نیاز خود را در این محل قرار دهید. در بخش ابتدایی محصول نیز یک درب بزرگ برای تردد ساده افراد تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. با استفاده از این بخش می توانید در بخش داخلی محصول از گردش ازادانه هوا و همچنین نور کافی و طبیعی لذت ببرید.


کیفیت و جنس بدنه چادر هلال احمر

چادر های هلال احمر برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی اسکان افراد در زمان های سیل و زلزله طراحی شده به همین دلیل بوده که کیفیت و جنس بدنه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع برزنتی تولید شده که ضدآب و باکیفیت بوده و عایق دما به شمار رفته به طوری که در روز های سرد زمستان می تواند گرمای محیط داخلی را به طور کامل در خود حفظ کند. همچنین این نوع جنس بدنه می تواند با بازتاب اشعه فرابنفش خورشید از گرم شدن بیش از حد فضای داخلی در روز های افتابی جلوگیری نماید. سازه های محصول نیز که وزنی کم و استحکام بالایی داشته از نوع فلزی تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که می تواند بیان کرد تغییرات شرایط جوی تاثیری بر کیفیت و طول عمر چادر های هلال احمر نخواهد داشت.


ابعاد بدنه چادر هلال احمر

چادر هلال احمر بزرگ یک نمونه محصول با ابعاد بسیار زیاد بوده که طول آن برابر با 4 متر و عرض آن معادل 3 متر بوده همچنین دارای 210 سانتی متر ارتفاع می باشد. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا بخش داخلی این محصول بتواند فضای مورد نیاز جهت اسکان خانواده را فراهم آورد. وزن بدنه این محصول نیز 10 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. شما می توانید برای جا به جایی این محصول ابتدا آن را جمع اوری کرده و به راحتی در داخل ساک حمل قرار داده و سپس موقعیت آن را تغییر دهید.


خرید چادر هلال احمر

برای خرید چادر هلال احمر بزرگ اورجینال با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت این فروشگاه صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید.

نوع
چادر هلال احمر
طول
4000 سانتی متر
عرض
3000 سانتی متر
ارتفاع
210 سانتی متر
ظرفیت
-
جنس بدنه
برزنتی ضد آب
جنس پایه ها
فلزی تاشو
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
کیفیت و مقاومت فوق العاده
مناسب برای شرایط اظطراری
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...