چادر کمپینگ 4 نفره کووآ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 240 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 155 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر کمپینگ 4 نفره کووآ عرضه در نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

تعداد چادر های کمپینگ در بازار اندک بوده و برند های خاصی تولیدی این محصول را انجام می دهند ، برند کووآ که تولیدات بسیاری در رابطه با انواع چادر های مسافرتی دارد اقدام به تولید یک چادر خاص با نام چادر کمپینگ 4 نفره کووآ کرده است که ویژگی های بسیاری دارد و ظرفیت 4 نفر را نیز دارا می باشد.

دارا بودن پوشش اضافی به عنوان نورگیر ویژگی است که خریداران را به خود جلب کرده است علاوه براین طراحی چشم نوازی که این چادر دارد مثال زدنی می باشد که این محصول را در بین چادر های مسافرتی منحصربه فرد کرده است. ابعاد این محصول نیز بسیار مناسب و قابل توجه می باشد که برا استفاده 4 نفر و حتی بیشتر بسیار استاندارد است. جنس بخش ها مختلف چادر نیز بسیار با کیفیت و دارای ویژگی های خاصی می باشد ، جنس بدنه این چادر از پلی اورتان و جنس پایه های از فریم های فلزی ضد زنگ می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

چادر کمپینگ 4 نفره کووآ یکی از چادرهای مسافرتی مناسب برای استفاده در آخر هفته به همراه خانواده می باشد که از کیفیت ساخت بالا و همچنین طراحی مهندسی شده ای برخوردار می باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی اورتان می باشد که در موارد محدودی از چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد اما از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این چادر مسافرتی نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر کمپینگ 4 نفره کووآ همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ساختار این مطلب بپرازیم . ساختار این چادر مسافرتی خانوادگی تقریبا به صورت مربعی مانند می باشد که از درب بزرگی در بخش جلویی خود برخوردار می باشد و از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . علاوه بر آن رنگبندی این چادر مسافرتیاز ترکیب رنگی زرد ، خاکستری و کرم تشکیل شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه فرد مصرف کننده را به خود جلب نماید . همچنین در بخش جلویی این چادر مسافرتی و در فضای بالای درب ورودی یک عدد سایبان نیز تعبیه شده است که تا حد زیادی از ورود نور به فضای کمپینگ جلوگیری می کند .

جنس بدنه :


جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های پارچه پلی اورتان ضد آب بودن آن می باشد و با توجه به دوخت مستحکمی که دارد تا حد بسیار زیادی از ورود آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی و همچنین سایبان این محصول از جنس فلز ضد زنگ می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و با توجه به خصویت ضد زنگ بودن ، می توانید از آن در شرایط جوی باران و برف نیز استفاده نمایید .


ابعاد و وزن چادر مسافرتی :


ابعاد این چادرمسافرتی به مشخصات ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 155 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از فضای بسیار ایده آلی برخوردار می باشد و مناسب برای خانواده های اهل سفر می باشد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه نمایید وزن محصول می باشد زیرا نقش بسزایی در حمل و نقل آن دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 5.5 کیلو گرم می رسد که در مقایسه با فضایی که برای شما ایجاد می کند این وزن معقول می باشد .


جمع بندی :


این چادر مسافرتی یکی از برترین و محبوب ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند کووآ می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . همچنین ستون های استفاده شده در این چادر مسافرتی به صورت فلز ضد زنگ می باشند که از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند . چادر کمپینگ 4 نفره کووآ  هم اکنون در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش ر با ما تجربه نمایید .

نوع
عصایی
طول
240 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
155 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پلی اورتان
جنس پایه ها
فلزی ضد زنگ
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
دارای آفتاب گیر و پشه بند
قابلیت مقاومت در برابر اشعه فرابنفش
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، پایه های تخت ، بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...