چادر کمپ ناگوار 4 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کمپ ناگوار 4 نفره در فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس و سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی  با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

یکی دیگر از چادر های پرکاربرد و مقاوم برند ناگوآ چادر کمپ ناگوار 4 نفره می باشد که برای سفرهای مهم و سخت بخصوص سفر های کوهستانی که نیاز به تجهیزات با کیفیت می باشد مناسب است ، این چادر مسافرتی کمپ دارای ویژگی های بسیار است که نظر مشتریان را به خود جلب می کند. ابعاد بسته بندی این محصول 23 × 66 سانتی متر می باشد و وزن اندکی برابر 7 کیلوگرم دارد که جابجایی این محصول را بسیار آسان و ساده می کند. جنس بدنه این چادر نیز از پلی استر و پلی اتیلن می باشد که نشان از مقاومت بسیار بالای آن دارد . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نمایید.

چادر مسافرتی کمپ ناگوار 4 نفره

چادر کمپ ناگوار 4 نفره بهترین چادر از نظر کیفیت و کارایی می باشد و دارای امکانات لازم به جهت استفاده در محل های مختلف با شرایط جوی گوناگون می باشد. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای بزرگ و جادار است تا افراد به راحتی بتوانند به هر صورت که مایل هستند در داخل آن حضور داشته باشند. چادر مسافرتی وسیله ای کاربردی به جهت رفتن به سفر و سرگرمی است از این رو برای گروه های کوهنوردی و صخره نوردی و همچنین گردشگران استفاده می شود. با این وجود در موقعیت سخت و و آب و هوای نامساعد این گونه محل ها به راحتی می تواند استفاده شود و برای افراد اقامتگاهی مطمئن و محکم مهیا سازد. تمامی خصوصیات مطلوب ومنحصر به فرد چادر مسافرتی برگرفته از مواد اولیه تشکیل دهنده آن است که می تواند برای قرار گیری در فضاهای مختلف کاربرد داشته باشد و مفید واقع شود. از این رو با دوام و با طول عمر بالا بوده است و می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. جهت آشنایی با ویژگی های مطلوب و مورد اعتماد این چادر مسافرتی به مطالب زیر مراجعه کنید.


ظاهری زیبا و مطمئن

طراحی این چادر مسافرتی باعث می شود تا بتوان آن را با طول عمر بالا و سیستم راه اندازی منحصر به فرد استفاده کرد و از آن بهره مند شد از این رو می تواند برای موارد گفته شده گزینه ای مناسب به حساب بی آید. این محصول دارای ظاهری خاص بوده است که تشکیل بدنه ای محکم و با دوام را داده است و از سوی دیگر این طراحی در دوام و راحتی افراد استفاده کننده نقش مهمی ایفا می کند. محصول مورد نظر دیواره های خمیده و محکمی دارد و در طول استفاده موقعیت ودوام خود را از دست نمی دهند. از این رو استحکام کلی محصول مدیون این دیواره ها می باشد. خمیده بودن دیواره ها امکان جادار بودن بدنه را شامل شده است و برای استفاده بیش تر از چادر مسافرتی آن را مناسب کرده است. به همین خاطر گرد و استوانه ای شکل می باشد و می تواند شرایط راحتی را داشته باشد. علاوه بر این موارد امکان راحت بودن رفت و آمد به داخل محصول برای افراد ان را به محصولی دارای محبوبیت بسیار زیاد تبدیل کرده است که مورد توجه منتقدین واقع شده است. دیواره ها نیز به این روش راحتی زیاد تری را برا استفاده کنندگان مهیا ساخته اند تا توانایی حضور در طولانی مدت را نیز ایجاد کند.


محصولی در دو بخش

این چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل شده است که می تواند هم برای استفاده افراد محیطی بزرگ تر را ایجاد کند و ظرفیت آن را افزایش دهد و هم می تواند برای کاربرد های مختلف مورد توجه قرار گیرد. این محصول خاص در بخش جلویی خود قسمتی دیگر دارد که کاملا مجزا می باشد. در فصول گرم سال این بخش به عنوان سایبان استفاده می شود و افراد می توانند با قرار دادن صندلی و یا انداختن زیر انداز به تماشای محیط بپردازند. از سوی دیگر این قیمت برای استفاده بیش تر از محصول انتخاب می شود. با سایبان بودن ان خنکی نیز وارد بدنه می شود و می تواند شرایط را برای استفاده بهتر و مناسب تر کند.


آسیب رسیدن به محصول

بدنه این چادر مسافرتی با دوام و ضخیم می باشد اما در صورت بروز برخی اتفاقات ممکن است دچار آسیب شود و خراب شود. این خرابی ها گاهی باعث خسارت های جبران ناپذیری می شود که دیگر امکان استفاده از محصول وجود نخواهد داشت. از طرفی این محصول خاص دارای بدنه ای  محکم می باشد اما با انجام برخی کارها این بدنه نیز دچار صدمه خواهد شد. برای جلوگیری از این عوامل بهتر است که محصول را در حالت نصب بر روی سطوح نکشید و این گونه سبب خرابی و سوراخ شدن بدنه نباشید تا بتوانید بهتر و بیش تر از محصول بهره مند شوید.


خرید

برای خرید چادر کمپ ناگوار 4 نفره می توانید به فروشگاه محصولات اینتکس تهران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...