چادر کمپ یک نفره hiky

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کمپ یک نفره hiky در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

چادر کمپ یک نفره hiky از سری محصولات برند کمپ می باشد که از کیفیفت فوق العاده ای برخوردار است و با ویژگی های وطراحی که دارد نظر خریداران را به خود جلب کرده است. این چادر مسافرتی یکی از زیباترین و شیک ترین تولیدات موجود در بازار می باشد. ابعاد داخلی این محصول مناسب بوده و حتی می تواند بیشتر از یک نفر را در خود جای دهد. 

ابعاد داخلی چادر برابر: طول 200 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 65 سانتی متر می باشد. اما ابعاد خارجی این محصول با ابعاد داخلی آن تفاوت دارد و فضای بیشتر را اشغال می کند ، طول بیرونی چادر 230 سانتی متر ، عرض چادر 140 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 68 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این چادر مسافرتی بسیار مقاوم است و از پلی استر می باشد. از این چادر می توان در تمام سفر ها هر اب هوایی به راحتی استفاده نمود. دارا بودن وِزگی ضد آب و باد بودن و دارا بودن آفتاب گیر و پشه بند از دیگر ویژگی های این چادر کمئ می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر با تلفن های مرکز تماس بگیرید.

یکی از محصولات موجود در سایت اینتکس تهران، چادر کمپ یک نفره hiky است. این محصول خاص با برخورداری از کیفیت بالا و قابلیت استفاده در آب و هوای مختلف تولید شده است و مورد توجه اغلب افرادی می باشد که به صورت تخصصی به طبیعت گردی می پردازند. این چادر مسافرتی ابعادی استاندارد و مناسب دارد و با ظاهری اسپرت و جذاب و برخورداری از وزن بسیار کم، به خوبی در فضاهای مختلف جابه جا شده و می توانید از آن در هر محیطی استفاده نمایید. در این مطلب به نقد و بررسی چادر کمپ یک نفره hiky می پردازیم. 

طراحی ظاهری چادر کمپینگ

این چادر مسافرتی برای استفاده در شرایط جوی مختلف تولید شده است و به راحتی در هر فضایی قابل استفاده می باشد. شکل ظاهری این چادر مسافرتی دارای دیواره های شیبدار است که به خوبی آب باران را به زمین هدایت می کند و مانع از تجمع آب باران بر روی چادر مسافرتی می شود. ارتفاع کم این چادر مسافرتی موجب می شود تا در فضاهایی که امکان بروز باد شدید و طوفان وجود دارد بتوانید به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار دهید. طول این محصول برابر با 200 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 80 سانتی متر می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید و فضای کافی نیز برای قرار دادن لوازم سفر خود در داخل این محصول خواهید داشت. این چادر مسافرتی ارتفاعی برابر با 65 سانتی متر دارد که به خوبی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و جابه جایی در داخل آن نیز بسیار آسان خواهد بود. 

قابلیت استفاده در شرایط جوی مختلف

این چادر مسافرتی را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا و بدنه ای مقاوم و استاندارد، به خوبی در هر فضایی با شرایط جوی مختلف مناسب است و می توانید آن را در در هر فضایی استفاده کنید. بدنه این محصول از پلی استر تهیه شده است که در برابر اشعه های نور خورشید مقاوم می باشد. به این ترتیب با قرار گرفتن این محصول به صورت طولانی مدت در برابر نور آفتاب، بدنه دچار تغییر رنگ نشده و رنگ پریده نمی شود. هم چنین دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد. این بدنه ضد آب است و در صورت بارش باران نیز می توانید با خاطر آسوده در داخل آن به استراحت بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های این بدنه برخورداری از ضخامت مناسب است. ضخامت این بدنه موجب می شود تا در صورت برودت و سرمای شدید هوا، بتوانید به راحتی در داخل این چادر مسافرتی استراحت کنید. این بدنه مانع از ورود هوای سرد و خروج هوای گرم از داخل محصول می شود. در صورت استفاده در آب و هوای گرم نیز این چادر مسافرتی دارای تهویه مناسبی است که هوای داخل چادر خنک خواهد شد. درب ورودی این چادر مسافرتی دارای ابعادی مناسب می باشد که ورود و خروج به داخل چادر را آسان می کند. این درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و در اطراف آن بندهایی برای باز گذاشتن درب ورودی تعبیه شده است. در صورت گرمای هوا شما می توانید این درب ورودی را باز بگذارید. البته جهت جلوگیری از ورود حشرات و خصوصا پشه ها، در زیر این درب ورودی توری قرار دارد که می توانید توری را بسته و درب ورودی را باز بگذارید تا هوای داخل چادر مسافرتی خنک شود. در کنار پایه های این چادر مسافرتی نیز گیره هایی وجود دارد که لازم است تا توسط میخ و طناب نصب این گیره ها را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت وزش باد شدید و بروز طوفان، این محصول در جای خود ثابت باقی می ماند و دچار واژگونی نخواهد شد. این چادر مسافرتی را می توانید به صورت حرفه ای در فضاهای مختلف به همراه خود برده و در کوهنوردی و ... استفاده کنید تا پناهگاهی ایمن و مطمئن داشته باشید. 

حمل و استفاده آسان

از ویژگی های این چادر مسافرتی برخورداری از وزن بسیار کم است. این محصول از وزن کمی برخوردار است که می توانید به راحتی آن را به همراه خود ببرید. به همراه بردن این محصول زحمت زیادی برای شما نداشته و با وزن کم، به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. این محصول در حالت جمع شده دارای ابعاد بسیار کوچکی نیز می باشد که با قرار دادن آن در ساک حمل، به راحتی در میان سایر لوازم کمپینگ و سفر قرار گرفته و یا به کوله پشتی شما متصل می شود. از ویژگی هایی که موجب شده تا این محصول مورد محبوبیت بالایی واقع شود نیز برخورداری از ساختمان عصایی است. این محصول با برخورداری از ساختمان عصایی به راحتی باز شده و نیازی به سر هم بندی ساختمان و اسکلت ندارد. به همین جهت پس از انتخاب فضای مناسب جهت قرار دادن این محصول می توانید به راحتی چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده و سپس در فضای مورد نظر با کشیدن بدنه به طرفین، محصول را باز کنید. جمع کردن این محصول نیز بسیار ساده است و پس از استفاده در زمانی کوتاه جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرد. برای استفاده از این محصول نیاز است تا فضایی متناسب با ابعاد چادر مسافرتی را در نظر بگیرید که هموار و مسطح بوده و عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. زیرا ممکن است اشیای تیز به بدنه آسیب بزند و علاوه بر آن نیز مانع از استراحت شما در داخل چادر مسافرتی شوند. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به چادر مسافرتی نیز پس از راه اندازی، این محصول را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا محصول آسیب نبیند. در صورت بروز آسیب در بدنه می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند.

خرید

برای تهیه چادر کمپ یک نفره hiky با قیمتی ارزان به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. برای ثبت سفارش هم چنین می توانید با شماره های این مرکز نیز تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...