چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 105 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو اصل با بدنه ضد آب و وزن بسیار سبک از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت ارزان

چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو از نمونه چادر های مسافرتی مناسب کمپینگ و کوهنوردی می باشد که طراحی بسیار عالی و استانداردی دارد ، این محصول توسط شرکت فرینو ساخته شده و به دلیل طراحی گنبدی شکل و همچنین سازه بسیار خوب و مقاومی که دارد می تواند در شرایط بد جوی کوهستان دوام بیاورد و ایمنی مسافرین و کوهنوردان را فراهم کند . این محصول برای استفاده دو نفر طراحی شده و فضای ایده آلی را برای دراز کشیدن و استفاده از کیسه خواب فراهم کرده است . این محصول کاملا ضد اب بوده و می تواند در برابر بارش های شدید باران و نیز سرمای شدید مقاوم باشد چرا که از پارچه پلی استر ساخته شده است . جنس فریم یا سازه محصول نیز از آلومینیوم ساخته شده است ، آلومینیوم فلز بسیار سبکی است که استفاده از آن برای ساخت چادر مسافرتی باعث می شود تا استحکام چادر بالا رفته و وزن بسیار کمی داشته باشد ، وزن کلی چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو تنها 2.3 کیلوگرم می باشد . شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، سایر مشخصات چادر کوهنوردی فرینو در جدول زیر آورده شده است.

چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو

چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو از جمله چادر مسافرتی هایی می باشد که برای استفاده در کوهنوردی و صخره نوردی به کار می رود و می تواند شرایط موجود در این محیط ها را تحمل کند. این محصول با کیفیت از طراحی ویژه و کاربردی برخوردار است که می تواند شرایط را برای استفاده در محیط های مختلف مهیا سازد و بهترین گزینه برای علاقه مندان به گردشگری باشد. چرا که گردشگران در تمامی فصول سال علاقه به سفر رفتن دارند و تمایل دارند تا به آسانی این محصول را با خود داشته و در فرصت مناسب نصب نمایند. با این وجود است که بدنه سازگاری داشته و طراحی حرفه ای و دقیق شامل حال آن شده است. فضای داخلی این محصول نیز بسیار بزرگ می باشد و با توجه به این که دارای ظرفیت دو نفره است این دو فرد می توانند شرایط دلخواه خود را در مسافرت داشته باشند و در داخل این محصول بهترین موقعیت را تجربه کنند. فضای ایده آل چادر مسافرتی به دلیل وجود بخش های مطلوب در محصول ایجاد می شود و سبب رضایت علاقه مندان نیز می گردد. از این رو باید با دقت فراوان و توجه به داشتن این محصول بی نظیر رسیدگی کرد و با آن به محل های دور و نزدیک سفر کرد. مشخصات چادر کوهنوردی به شرح زیر می باشد:


طراحی گنبدی شکل 

چادر مسافرتی به منظور استفاده در شرایط سخت کوهستان ها ساخته شده است از این رو طراحی بی عیب و نقص دارد و حرفه ای ترین محصول را تشکیل داده است. با این وجود بدنه به صورت گنبدی شکل طراحی شده است که سبب ایجاد مزیت هایی شود تا استفاده از آن راحت تر و بهتر باشد. با چنین شرایطی می توان محصول را در زمان وزش باد های شدید استفاده کرد و شاهد خرابی و یا واژگون شدن آن نبود. چرا که طراحی گنبدی شکل به محصول این امکان را می دهد که باد از روی بدنه عبور کند و به دیواره ها برخورد نکند. با این شرایط دیواره ها فشار کمی را حس می کنند و می توانند با دوام و به صورت استوار بر روی سطح زمین باقی بمانند. از سوی دیگر در برابر باد های شدید خطری سازه های تشکیل دهنده اسکلت محصول را تهدید نخواهد کرد و می تواند استحکام مطلوب و مناسب خود را داشته باشد. این گونه طراحی گنبدی شکل را می توان به عنوان سازگاری محصول جهت استفاده در محیط های کوهستانی در نظر گرفت.


مقاومت در برابر باران

در مناطق کوهستانی امکان بارش باران وجود دارد و همچنین ممکن است روزی که افراد به کوهنوردی می رود بارانی باشد. با این وجود بدنه ای چادر مسافرتی دارای جنسی است که کیفیت بالایی دارد و می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم و غیر قابل نفوذ باشد. این ویژگی خاص و منحصر به فرد در شرایط بارانی باعث می شود تا آب به داخل بدنه وارد نشود و می تواند رطوبت را نیز به داخل وارد نکند. این بدنه از جنس پلی استر می باشد که سقف و کف آن لایه دار بوده است تا از نفوذ آب در هر شرایطی جلوگیری به عمل آید و سبب نامطلوب بودن شرایط برای استفاده کنندگان نشود. 


وزن سبک محصول

چادر مسافرتی دارای وزن کمی می باد و در واقع 3.2 کیلوگرم وزن دارد. این کم بودن وزن به دلیل رویه سبک محصول می باشد و نیز اسکلت سازنده آن که از جنس آلومینیوم بوده است و وزن ناچیزی دارد. با این حساب به طور کلی محصول جزو دسته بندی محصولات سبک و قابل حمل محسوب می شود و می توان به راحتی در مسافرت ها و کوهنوردی آن را با خود به همراه داشت. ساک حمل در کنار محصول به خریداران داده می شود که می تواند حمل آن را آسان تر کرده و برای نگه داری از چادر مسافرتی بخشی امن ایجاد می شود.


خرید آسان چادر مسافرتی

برای خرید چادر کوهنوردی 2 نفره حرفه ای فرینو به فروشگاه فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصولی اصل و اورجینال را خریداری نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 2.3 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...