چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 610 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 170 سانتی متر
11,820,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس ، از برترین چادر های مسافرتی و کوهنوردی خارجی می باشد که دارای قیمت ارزان و مناسب می باشد .

چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از برترین چادر های مسافرتی یا کوهنوردی خارجی است که با طراحی بسیار عالی که دارد می تواند برای استفاده در مناطق کوهستانی سازگاری داشته باشد ، اگر به دنبال یک چادر کوهنوردی مناسب هستید بدون شک این محصول یعنی چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس می تواند از بهترین گزینه های خرید باشد ، این محصول دارای ساختار بسیار مقاومی است چرا که بدنه آن از جنس پلی استر ضخیم ساخته شده و دارای روکشی از جنس پلی اورتان می باشد ، استفاده از این دو جنس در بدنه این محصول باعث شده است که کوهنوردان بتوانند به مقاومت این چادر در برابر سرما و باران اعتماد کنند و از آن در سفر های خود بهره ببرند .

 پایه یا فریم این چادر مسافرتی همچنین از جنس آلومینیوم ساخته شده است که باعث شده تا چادر مقاومتی بسیار عالی را در برابر فشار ها و ضربه ها داشته باشد . استفاده از فلزی چون آلومینیوم علاوه بر مقاومت خوبی که به محصول می دهد باعث می شود تا وزن آن افزایش خاصی نداشته باشد به همین دلیل وزن این چادر کوهنوردی 2 نفره تنها 3.1 کیلوگرم می باشد . این چادر قابلیت آن را دارد تا در حدود 3 نفر را به صورت دراز کش نیز در درون خود جای دهد و اجازه استفاده از کیسه های خواب را به مسافرین بدهد . طراحی این محصول همچنین به گونه ای می باشد که پنجره ای به منظور کاهش درز بر روی بدنه قرار نگرفته است و تنها یک درب برای ورود و خروج افراد تعبیه شده است . شما می توانید با اقلام همراه این محصول که متشکل از میخ و طناب است برای محکم کردن چادر استفاده کنید . برای خرید این محصول بی نظیر تنها کافیست تا با فروشگاه intex تماس بگیرید و برای تهیه آن اقدام کنید.

چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس

چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس یکی دیگر از محصولاتی می باشد که با برترین بدنه به فروش می رسد و طراحی خاصی دارد. از این رو با تماشای این محصول در نظر افراد باقی می ماند و می تواند جذاب ترین محصول را شامل شود. از این رو در موارد مختلف قابل استفاده می باشد. چادر مسافرتی در زمان های مختلف استفاده می شود. برخی از افراد تنها برای مسافرت رفتن از آن استفاده می کنند و برخی دیگر برای رفتن به تفریح های ایام تعطیل از این محصول به جهت داشتن سرپناه به کار می برند و به این صورت محلی مناسب برای استراحت ایجاد می سازند. برخی دیگر از افراد در گروه کوهنوردان و صخره نوردان و نیز افرادی که گردشگری را دوست دارند از این محصولات برای افزایش میزان گردشگری خود استفاده می کنند و می توانند به این صورت راحت تر و بهتر به این مسافرت های خود ادامه دهند. از سوی دیگر چادر ها دارای بدنه ای با سازگاری بالا هستند که در شرایط مختلف آب و هوایی می تواند مقاومت داشته باشد و یا حتی دچار آسیب و خرابی نشود. از این رو برای رفتن به کوه و  موارد دیگر می توان از این چادر مسافرتی که ظرفیت دو نفره دارد استفاده نمود و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. جهت اطلاع از خصوصیات منحصر به فرد این چادر مسافرتی با ما همراه باشید.


ترتیب قرار گیری سازه ها

این چادر مسافرتی سیستم راه اندازی ساده ای  دارد به همین خاطر است که بدنه ای تاشو داشته که به راحتی باز و یا بسته شود. از این رو سازه ها نیز دچار شکستگی نمی شوند چرا که منعطف بوده اند و می توانند بالاترین دوام را شامل شوند. این محصول سازه های زیادی دارد به عبارت دیگر تمامی بدنه آن از اسکلتی محکم تشکیل شده است. این اسکلت محکم سبب دوام و طول عمر محصول شده است و دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. از این رو تمامی بخش ها را در برگرفته است تا دچار خرابی نشود و بدنه اصلی چادر مسافرتی واژگون نشود. در این شرایط است که در زمان وزش باد های شدید این محصول ثابت باقی می ماند و در گذر زمان هیچ آسیبی شامل حال این بخش ها نخواهد شد. چادر مسافرتی که در مورد آن توضیح می دهیم می تواند در طولانی مدت شرایط را تحمل کند. از این سو بدون تحرک و جا به جایی بر روی سطح زمین باقی می ماند و قادر به حفظ افراد در شرایط استاندارد و راحتی می باشد. زمانی که افراد در داخل چادر مسافرتی هستند از گزند عوامل مختلف در امان می مانند و می توانند شرایط راحتی و ایمنی را تجربه کنند.


انداختن زیر انداز در زیر محصول

چادر مسافرتی می بایست قبل از نصب دارای یک زیر انداز باشد. چرا که بخش کف آن در معرض خرابی و آسیب می باشد و در گذر زمان ممکن است به سرعت آسیب ببیند و  سوراخ شود. کف محصول تمامی شرایط را تحمل می کند و در سطوح ناهموار و  نامناسب باقی می ماند از این رو برای جلوگیری از بروز این عوامل می توان آن را قبل از نصب بر روی زیر انداز قرار داد و بدنه را بر روی آن نصب و راه اندازی نمود. با این کار بهترین شرایط شامل حال قسمت کف محصول می شود و در صورت بودن اشیاء نوک تیز و برنده صدمه ای این قسمت را تهدید نمی کند. از این رو باید قبل از نصب این کار انجام گیرد تا بدنه در سلامت کامل باشد و خراب نشود.


نکات ایمنی 

رعایت کردن برخی نکات با نام نکات ایمنی می تواند در افزایش طول عمر محصول موثر باشد و بتواند بدنه را از بروز آسیب در امان نگه دارد. از آن جایی که بدنه قابل اشتعال می باشد در صورت برخورد و یا نزدیک شدن شعله و حرارت به سرعت از بین خواهد رفت از این رو به این نکته بیش تر از نکات دیگر باید توجه شود. در برخی مواقع افراد در کنار چادر مسافرتی شروع به روشن کردن آتش می کنند که این کاری اشتباه بوده است و در صورت وزش باد این شعله ها به بدنه برخورد خواهند کرد. علاوه بر این موارد بدنه نباید با چاقو و اشیاء نوک تیز برخورد کند چرا که به سرعت دچار پارگی شده و از بین خواهد رفت و دیگر از محصول نمی توان استفاده نمود.


خرید

علاقه مندان به خرید چادر کوهنوردی 2 نفره نورث فیس به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنند.

نوع
عصایی
طول
610 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
170 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت نورث فیس
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای هواکش و پشه بند
مناسب سفر های کوهستانی و ورزشی
مقاومت بالا در برابر باد های شدید و برف
جنس کف از پلی استر و پلی اورتان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...