چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 415 سانتی متر
  • عرض: 395 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound از جدیدترین چادر های مسافرتی و کوهنوردی شرکت فرینو می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound یکی از برترین و جدید ترین چادر های مسافرتی و کوهنوردی شرکت فرینو می باشد که می توان از آن درمناطق سردسیر و کوهستانی استفاده کرد . این چادر نارنجی رنگ یکی از زیبا ترین و در عین حال مقاوم ترین چادر کوهنوردی است که کوهنوردان و ورزشکاران می توانند از آن برای استراحت در ارتفاعات بالا و یا دامنه کوه ها استفاده کنند چرا که بدنه این چادر می تواند در مقابله با ورود سرما ، مایعات و ... مقاوم باشد به همین علت نیز در مناطق سردسیر می تواند محیطی آرام و گرم را برای مسافرین عزیز فراهم کند . 

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی پلی استر بوده و به همین علت است که چادر را می توان بدون هیچ نگرانی در مناطق سرد کوهستانی استفاده کرد ، همچنین این محصول دارای یک روکشی از جنس پلی اورتان است که شما می توانید با استفاده از آن به مراتب بدنه چادر را قوی تر کرده و باعث گرم تر شدن فضای داخلی شوید . سازه عصایی این چادر نیز از جنس آلومینوم است که می تواند در برابر فشار های زیاد ناشی از وزیدن باد و ضربه های وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهد . همچنین ابعاد بزرگ این محصول باعث شده تا 3 نفر به خوبی بتوانند از محصول استفاده کنند و فضای کافی را حتی برای استفاده از کیسه های خواب و قرار دادن وسایل همراه در داخل چادر را به شما می دهد . اگر به دنبال یک چادر مسافرتی عالی هستید که بتواند در شرایط بد آب و هوایی کارایی خوبی را داشته باشد این محصول یعنی چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound از بهترین گزینه ها برای خرید شما عزیزان خواهد بود ، شما می توانید به راحتی این محصول را از فروشگاه intex خریداری کنید.

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound یکی دیگر از پرفروش ترین چادر های مسافرتی حرفه ای برای ورزشکاران و کوهنوردان بوده که با رعایت استاندارد های موجود طراحی و با قیمت مناسب روانه بازار شده است. این چادر مسافرتی باداوم و مقاوم بوده و مناسب استفاده در کوهستان و روز های سرد زمستان می باشد. از سوی دیگر وزنی کم داشته و به راحتی حمل و در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری خواهد شد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی حرفه ای را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound | اینتکس


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound یک محصول استاندارد و ایمن بوده که بخش دیواره و سقف آن کاملا متصل بوده که به صورت نیم دایره تولید شده است. این نوع طراحی بدنه موجب می شود در زمان بارندگی اب باران در بخش سقف تجمع نداشته و به راحتی به سمت زمین سرازیر شود. ستون های این محصول به صورت در هم تنیده شده قرار می گیرد تا میزان استحکام بدنه چادر مسافرتی افزایش یافته و در زمان وزش باد ساختار این محصول به صورت کاملا بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند. بر روی بدنه اصلی این محصول یک درب بزرگ برای تردد شما و تعداد دو عدد پنجره تعبیه شده است. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا در محیط داخلی چادر مسافرتی خود از گردش ازادانه هوا و یک دمای مطبوع با امکان دریافت نور کافی لذت ببرید. همچنین برای افزایش ضدآب بودن بدنه در زمان استفاده از محصول در کوهستان یک پوشش دوم نیز برای این چادر کوهنوردی طراحی شده است. 


مشخصات فنی چادر مسافرتی

از نظر ورزشکاران و کوهنوردان حرفه ای توجه به مشخصات فنی چادر مسافرتی به مراتب از اهمیت بالایی برخوردار بوده که ایمنی و سلامت مصرف کنندگان و در نهایت طول عمر بدنه را تضمین خواهد کرد. چادر های مسافرتی و کوهنوردی را غالبا با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می کنند. چادر مسافرتی عصایی دارای استحکام بدنه بالاتری بوده و در مقایسه به زمانی که برای راه اندازی نیاز داشته طول عمر بالایی نیز دارد. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound برای بخش سازه ها از نوع عصایی استفاده شده است. در این محصول از سازه هایی میله ای شکل با قطر کم و کاملا کوتاه استفاده شده که در ابتدا و انتهای آن ها آهنربا قرار دارد. به همین دلیل بوده که چهار رشته ستون را می توانید در زمانی کوتاه از طریق انرژی مغناطیسی راه اندازی کرده و این ستون ها را به رویه اصلی بدنه چادر کوهنوردی متصل کنید. از این چادر مسافرتی می توانید در تمامی شرایط آب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده کرده و لذت ببرید.

بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده و پوشش دوم آن از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. این نوع جنس بدنه ضد آب بوده و همچنین یک عایق دمای مناسب به شمار رفته تا در روز های سرد زمستان گرمای محیط داخلی را در خود حفظ کند. ستون های باریک و مقاوم این محصول نیز که وزنی کم داشته از نوع فلز گالوانیزه آلومینیوم با خاصیت ضدزنگی تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده تا یک محیط ایمن و راحت برای اقامت داشته باشید. بدنه اصلی این چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 415 سانتی متر و عرض آن معادل با 395 سانتی متر است. ارتفاع بدنه محصول نیز 125 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند به بخش داخلی چادر مسافرتی رفت و آمد داشته باشند. این میزان ابعاد بدنه برای استفاده در صورت درازکش 3 نفر بزرگسال مناسب بوده اما برای زمان نشستن می تواند تا میزان 6 نفر را در خود جای بدهد.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر کوهنوردی 3 نفره فرینو مدل SnowBound و تمامی تجهیزات مورد نیاز سفر و کوهنوردی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی به وب سایت فروشگاهی اینتکس مراجعه کرده تا در سراسر ایران بتوانید این چادر مسافرتی را اصل و اورجینال و با یک قیمت مناسب دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
415 سانتی متر
عرض
395 سانتی متر
ارتفاع
125 سانتی متر
ظرفیت
3 الی 4 نفره
جنس بدنه
پلی استر با روکش پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
آفتاب گیر
خیر
پشه بند
بله
پنجره
خیر
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ضد آب
ضد اشعه
ضد اشتعال
مقاوم در برابر باد
دارای جیب داخلی
دارای هواکش
دارای پشه بند
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...