چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001

tecinio

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
6,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001 کله گاوی با ساختار بسیار عالی و خوب از فروشگاه اینتکس با قیمت استثنایی و ارزان

چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001 یکی از استاندارد ترین چادر های مسافرتی حرفه ای می باشد که با نام چادر کوهنوردی و کمپینگ نیز به فروش می رسد ، این محصول با نوع طراحی و آرگونومی ساختی که دارد می تواند در برابر سرما ، رطوبت و طوفان ها مقاوم باشد به همین دلیل از مناسب ترین چادر ها برای استفاده در کوهستان و دیگر شرایط جوی بد می باشد . این محصول از بدنه پلی استری و با خاصیت دو پوش طراحی شده و می تواند در برابر باران های شدید و حتی سرما و باد مقاومت کند ، برخلاف برخی از چادر های مسافرتی این محصول خاصیت صددرصد ضد آب دارد . نوع سازه این محصول همچنین عصایی بوده و به همین دلیل حجم بسته بندی آن بسیار کوچک است ف این نوع سازه یعنی سازه عصایی نیز یکی از مقاوم ترین سازه ها می باشد که می توان برای ساخت چادر کوهنوردی استفاده کرد . لچکی ها و نیز نوع طراحی سقف این محصول که به صورت کله گاوی می باشد باعث منحرف ساختن باد می شود تا بدین صورت چادر بتواند در برابر طوفان های شدید نیز مقاومت کند . ابعاد محصول بستر را برای استفاده 3 الی 4 نفر ایجاد کرده تا بتوانید در هر شرایطی حریم خصوصی و مکانی امن برای خود داشته باشید . فروشگاه اینتکس بزرگ ترین نمایندگی فروش چادر مسافرتی تکینیو در ایران است که می توانید محصولات خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001

چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001 یکی دیگر از محصولاتی است که برای استفاده در کوهنوردی و مناطق کوهستانی به کار می رود. این محصول دارای قابلیت هایی است که این نوع مصرف را آسان و مناسب می کند و می تواند سازگاری های لازم را در این گونه آب و هوا ها داشته باشد. بدنه محصول نیز می تواند در شرایط مرطوب و آب و هوای بد به صورت مناسبی بر روی زمین ثابت باقی بماند. این محصول دارای قابلیت تاشو نیز است که بدنه آن نیز کم جا بوده و می تواند به راحتی به محل های مختلف جا به جا گردد. چادر کوهنوردی طراحی زیبا نیز داشته به طوری که می تواند برای افراد سخت سلیقه نیز انتخاب شود و به این طریق آن ها را راغب به خرید محصول نماید. در صورت تمایل به داشتن این محصول کاربردی می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید اما برای خرید محصولات اورجینال توانایی آن را دارا می باشید که به سایت های معتبر رفته و از این طریق اقدام به خرید نمایید.


استحکام محصول در زمان وزش باد

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این چادر کوهنوردی دارای طناب و میخ نصب است که بر روی سطح ثابت می شود و به این ترتیب می تواند شرایط بد آب و هوایی در کوهستان را تحمل کند. چادر کوهنوردی با داشتن چنین بخش هایی می تواند در هر صورت با محیط سازگار باشد و بتواند در هر حالت محکم و استوار در محل قرار بگیرد. بر روی قسمت های مختلف دیواره محصول طناب های نصب قرار گرفته اند که به صورت کششی علاوه بر پایه های نگه دارنده سبب راحتی و ثابت ماندن چادر کوهنوردی می شود. به همین جهت است که محصول مناسب کوهستان بوده و به این طریق سازگاری نیز داشته می شود. طناب ها به وسیله میخ به زمین و سطوح قرار می گیرد و می تواند در زمان وزش باد و یا باران و شرایط بد جوی می تواند محفوظ باقی بماند. این طناب ها محکم بوده و دارای بافت محکمی هستن تا در صورت کشش بیش از حد دچار پارگی و خرابی نشود.


پوشش درب و پنجره برای محصول

بر روی بدنه محصول درب و پنجره ای برای ورود وجود دارد که با ضخامت زیادی است و مقاومت بالایی نیز در برابر باد و شرایط جوی بد شود. این پوشش در زمان استفاده در کوهستان که هوای سرد تری نسبت به مناطق دیگر دارد می تواند از ورود هوای سرد به داخل بدنه جلوگیری می کند و در واقع عایقی برای این نوع استفاده می باشد. چادر کوهنوردی درب ورودی دارد که با داشتن پوشش می تواند از ورود برخی موارد مانند حیوانات محیطی به داخل چادر محافظت کند همچنین این بخش سبب می شود در صورت تمایل به اقامت در شب در داخل چادر کوهنوردی بتوان با داشتن ایمنی کامل حضور پیدا کرد و تمامی شب را نیز به راحتی گذراند. مقاومت و ضخامت درب و پنجره به گونه ای است که در اثر برخورد اشیاء نوک تیز مانند شاخه درختان آسیب نمی بیند و می تواند به راحتی در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. 


پوشش جلوی درب محصول

بخشی در بدنه محصول ایجاد شده است که روبه روی درب ورود قرار دارد. این بخش باعث می شود سایه مناسبی به داخل بدنه وارد شود و این سایه خنکی را ایجاد نماید. علاوه بر آن جلوی محصول نیز با این بخش سایه افتاده و در آب و هوای آفتابی نیز هوای مطلوبی به داخل بدنه وارد می شود. در فصول گرم سال مناسب ترین سفر سفر به مناطق کوهستانی است که خنکی و باد مطلوبی نیز می وزد. سایبان ورودی بدنه دارای قابلیت تاشو بوده و می توان در صورت نیاز نداشتن به آن جدا شود و یا به صورت تاشو جمع گردد.


خرید 

برای خرید چادر مسافرتی کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3001 همین حالا وارد سایت اینتکس تهران شده و خرید خود را انجام دهید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
4
سایر ویژگی ها
ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 50 در 18 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...