چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002 از فروشگاه اینتکس با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به صورت اینترنتی تلفنی و حضوری و تحویل سریع درب من

چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002 از نمونه چادر های مسافرتی حرفه ای کمپینگ می باشد که با نام چادر کوهنوردی کله گاوی نیز معروف شده است ، این محصول دارای ساختار بسیار عالی و سازگار با آب و هوای بد کوهستان می باشد به همین دلیل بسیاری از کوهنوردان و علاقه مندان به سفر های پیاده اقدام به خرید این محصول می کنند . وزن کلی این چادر کوهنوردی 3.3 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی می توان آن را جابجا کرد . دومین ویژگی این محصول که حمل چادر را آسان کرده است نوع سازه عصایی آن است چرا که این نوع سازه حجم بسته بندی کمتری نسبت به سایر سازه ها دارد . لازم به ذکر است که سازه عصایی از نظر استحکام و مقاومت نیز در سطح بالایی قرار دارد . جنس بدنه چادر مسافرتی فوق از پلی استر صددرصد ضد آب ساخته شده به همین دلیل در برابر باران و سرما مقاومت خوبی دارد ، لازم به ذکر است که این محصول دارای پوشش دوم می باشد که برای مقاوم سازی بدنه در برابر بارش های شدید باران ، سرما و ... کاربرد دارد . سازه این محصول نیز از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم با خاصیت ضد زنگ ساخته شده است . حجم بسته بندی این محصول 50 در 18 سانتی متر می باشد . شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . ابعاد محصول در جدول زیر آورده شده است.

چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002

یکی از چادرهای مسافرتی کاربردی حرفه ای، که برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت گردی به صورت حرفه ای طراحی شده است، چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002 می باشد. این محصول با طراحی ویژه و استحکام بالا برای استفاده حرفه ای و خصوصا استفاده در کوهنوردی طراحی شده است و قابلیت حمل آسان را نیز دارد. به طوری که شما می توانید به راحتی این محصول را به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کرده و در شب مانی در کوهستان فضایی راحت و گرم خواهید داشت. این محصول دارای ویژگی های بی شماری است که برای استفاده در کمپینگ و کوهستان مناسب بوده و شما می توانید به راحتی از آن در محیط های دیگر نیز استفاده نمایید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کامل ویژگی های چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002 بپردازیم تا جهت خرید آشنایی کاملی با این محصول داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این چادر کوهنوردی، اولین انتخاب هر ورزشکار و کوهنورد می باشد و توانسته با طراحی کامل و استحکام و کیفیت بسیار بالا، رضایت افراد را به خود جلب کند. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات ظاهری خاص

این محصول طراحی خاص و جالبی دارد که برای استفاده در هر فضایی مناسب است. بخشی از این محصول به صورت نیم دایره است و بخش دیگری از آن با شیب زیادی به سطح زمین می رسد. این چادر مسافرتی به رنگ زیبای نارنجی طراحی شده است و ظاهر آن ساده و اسپرت می باشد. برخورداری از این گونه طراحی  موجب شده است تا بتوانید این محصول را به راحتی در آب و هوای طوفانی مورد استفاده قرار دهید. زیرا با وزش باد شدید، این محصول کمترین اصطکاک را با باد برقرار کرده و کمتر در معرض واژگونی قرار می گیرد. ارتفاع این محصول نیز کم لحاظ شده است تا تطابق بیش تری با سطح زمین برقرار کند و واژگون نشود. ارتفاع این محصول 130 سانتی متر است که با استفاده از طراحی شیبدار، به خوبی تعادل خود را حفظ می کند. با بارش باران نیز به دلیل برخورداری از بدنه شیبدار، آب باران بر روی این چادر مسافرتی جمع نشده و به زمین میلغزد. این چادر مسافرتی دارای طول 280 سانتی متر و عرض 220 سانتی متر است که فضایی کافی برای استراحت 4 نفر بزرگسال را به صورت دراز کش فراهم می کند و تعداد چهار نفر به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی بخوابند. هم چنین در صورت استفاده از محصول برای نشستن، تعداد این افراد به 6 نفر می رسد و شش نفر بزرگسال قادر به نشستن و استفاده از این چادر مسافرتی خواهند بود. این محصول دارای درب ورودی بزرگی است که رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی را آسان می کند. این درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و در زیر آن نیز یک توری جهت جلوگیری از ورود حشرات خصوصا پشه ها طراحی شده است. در دور این درب ورودی نیز بندهایی جهت جمع کردن درب ورودی وجود دارد که می توانید توسط آن در گرمای هوا درب را باز نگه داشته و از توری استفاده کنید. در اطراف این چادر مسافرتی گیره هایی نیز قرار دارد که برای اتصال این محصول به سطح زمین به کار می رود. شما با استفاده از میخ و طناب نصب می توانید گیره ها را به سطح زمین متصل کنید تا چادر مسافرتی در زمان وزش باد، استحکام بیش تری نشان دهد. 

کیفیت بدنه چادر مسافرتی 

برای تهیه بدنه این محصول از بهترین نوع پلی استر استفاده شده است. این نوع بدنه، مناسب ترین جنس برای استفاده در چادر مسافرتی می باشد. زیرا بدنه ای ضد آب بوده که با بارش باران، آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نکرده و می توانید با خاطر آسوده در داخل این محصول به استراحت بپردازید. هم چنین این جنس بدنه مقاومت زیادی در برابر تابش خورشید و اشعه ها دارد و با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید دچار تغییر رنگ نشده و تابش این اشعه ها موجب پوسیدگی در بدنه چادر مسافرتی نخواهد شد. این بدنه عایق مناسبی در برابر سرما نیز محسوب می شود. با وجود سرمای زیاد هوا، بدنه چادر مسافرتی با استحکام بالایی که دارد مانع از ورود هوای سرد به داخل و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی خواهد شد. مقاومت بالای بدنه موجب شده است تا بتوانید از آن در هر آب و هوا و شرایط جوی از کوهستان تا کویر به راحتی استفاده نمایید. این بدنه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید چادر مسافرتی جدید برطرف خواهد کرد. 

کیفیت ساختمان چادر مسافرتی

ساختمان و سازه های این چادر مسافرتی از نوع عصایی بوده که استحکام بسیار بالایی دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. این سازه ها نیازی به راه اندازی ندارند و با باز کردن چادر مسافرتی و خروج از ساک حمل، آماده استفاده خواهند شد. جمع کردن این محصول نیز بسیار ساده است و زمان کوتاهی صرف آن می شود. سازه های این محصول از نوعی فایبر گلاس تهیه شده است که مقاومت زیادی دارند و به سادگی دچار شکستگی نمی شوند. هم چنین انعطاف خوبی دارند و به همین دلیل به راحتی می توانید این محصول را پس از استفاده جمع کنید. این سازه ها با برخورداری از وزن کم، موجب شده اند تا چادر مسافرتی وزن بسیار کمی داشته باشد و بتوانید آن را به راحتی حمل کرده و با خود به هر جا ببرید. این محصول را می توانید به راحتی به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کنید و به همراه خود به کمپینگ و مسافرت ها ببرید. برای جابه جایی آسان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی، یک ساک حمل نیز در نظر گرفته شده است که فضای کمی را اشغال می کند و در زمان جابه جایی می توانید از آن استفاده نمایید.

روش خرید

برای تهیه چادر کوهنوردی 4 نفره حرفه ای مدل C3002 با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
4
سایر ویژگی ها
ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 50 در 18 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...