چادر کیت اتوماتیک 10 نفره

kit 56444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 175 سانتی متر
8%
5,400,000
5,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر کیت اتوماتیک 10 نفره در فروشگاه محصولات بادی اینتکس و نمایشگاه مرکزی فروش چادر مسافرتی با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور

چادر مسافرتی 10 نفره تولید داخلی، چادر مسافرتی 10 نفره ایرانی محصولی زیبا با رنگ بندی زیبا، مورد پسند عزیزان با سلیقه می باشد، کیفیت عالی و استحکام این جادر مسافرتی زبان زد است و چادری که در سفردیگر نگران باران نیستید و کاملا ضد آب می باشد، عزیزانی که زیاد به مسافرت می روید و یا عزیان علاقه مند به طبیعت گردی بهترین پیشنهاد چادر مسافرتی خوب و مناسب در سفر است ، تا نیاز به گشتن دنبال خانه و هتل نباشد و هزینه های زیاد صرف نکنید، فقط با خرید و هزینه یکبار چادری خوب و بی نظیر دارید، چادر مسافرتی کیت در کمتر از 20 ثانیه نصب و راه اندازی می شود و همچنین سریع هم جمع می شود. 


چادر مسافرتی دو پوش و تک پوش با ابعاد مناسب برای نشستن 10 نفر و خوابیدن 5 نفر مناسب می باشد. محصولی بسیار عالی و با ترکیب رنگ کاملا زیبا، مناسب استفاده در مسافرت و گردش های تفریحی، لایه کاملا ضخیم. این چادر مسافرتی با کشیدم پایه ها از یکدیگر شروع به نصب میکند و نیازی به اموزش نصب ندارد ، این محصول طرح چادر کلمن امریکا است و تمامی طرح و قطعات آن برگرفته از آن محصول است ، به طوری که شاید بتوان آنرا در ایران جزو بهترین چادر مسافرتی اتوماتیک بر شمرد ، در مقایسه با چادر اصلی میتوان به جرات گفت که این کالا با اصلی آن از نظر کیفیت و قطعات کاملا" برابر است و شاید تشخیص اصل بودن آن کار بسیار دشواری باشد ، این محصول به مدت یکسال شامل گارانتی میباشد که در هنگام خرید از فروشگاه اینتکس کارت ضمانت به خریدار ارائه میگردد.

چادر کیت اتوماتیک 10 نفره 

چادرهای مسافرتی کیت از  بهترین نوع چادرهای مسافرتی اتوماتیک هستند که ساخت کشور ایران بوده و در کیفیت و طراحی بی همتا می باشند. به گونه ای که در مقایسه با چادرهای خارجی کیفیت آن ها برابر و حتی بهتر می باشد. این چادرها با فناوری های روز دنیا تولید شده و بهترین گزینه برای خریداران چادر مسافرتی می باشد. در ادامه به بررسی چادر مسافرتی 10 نفره ساخت شرکت کیت می پردازیم. 


طراحی بدنه خاص 

این چادر مسافرتی به شکل یک مکعب طراحی شده است و مربع می باشد. شیب کم دیواره ها و ارتفاع مناسب چادر باعث می شود به راحتی بتوانید به داخل چادر رفت و آمد کنید و در آن بایستید. در یکی از دیواره های این چادر مسافرتی در ورودی آن قرار دارد که ورودی چادر بسیار بزرگ بوده و توسط زیپ باز و بسته می شود و داخل شدن به چادر را تسهیل می کند.


در دیگر وجه های دیواره چادر پنجره قرار دارد که نور به طور کامل به داخل چادر برسد. هم چنین این پنجره ها دارای توری می باشد که برای تهویه هوای داخل چادر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل داشتن توری حشرات نمی توانند وارد چادر شوند. بدنه این چادر به رنگ زرد درخشان طراحی شده است که دارای شفافیت زیادی بوده و براق می باشد. سقف این چادر به رنگ سورمه ای می باشد که در میان رنگ زرد جلوه خاصی دارد. هم چنین دور در و پنجره های آن خطوطی به رنگ سورمه ای دیده می شود. 


کیفیت ساخت بالا

چادر کیت اتوماتیک با استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها تولید شده است. جنس پارچه این محصول از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی می باشد که مقاومت بسیار زیادی در برابر باد و طوفان شدید دارد. هم چنین بدنه چادر ضد آب بوده و در هر شرایط آب و هوایی می توانید در داخل آن به استراحت بپردازید. از نزدیک کردن اشیای تیز مانند چاقو و ... به بدنه خودداری نمایید. هم چنین از نزدیک کردن آتش و وسایل داغ به بدنه پرهیز کنید. زیرا بدنه قابلیت اشتعال دارد و ممکن است آتش بگیرد.


در صورت رعایت کردن همین نکات ساده، این چادر را سال ها می توانید در مسافرت های خود استفاده نمایید و به صورت یک اتاقک سیار که شما را از گزند هوای سرد و حشرات و ... در امان نگه می دارد، می توانید از آن استفاده کنید. سازه های این چادر آلومینیوم ساخته شده است که فلزی بسیار مقاوم و سبک می باشد. سبک بودن پایه ها و سازه های داخلی این چادر به شما این امکان را می دهد که به سادگی آن را حمل کنید. هم چنین این فلز مقاوم بوده و استحکام قابل توجهی نسبت به جنس های دیگر دارد. 


ابعاد و راه اندازی

این چادر دارای طول 270 سانتی متر، عرض 240 سانتی متر و ارتفاع 175 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده 10 نفر به صورت نشسته است. در هنگام خواب 5 نفر می توانند از این چادر استفاده نمایند. هم چنین راه اندازی آن بسیار ساده بوده و پس از خارج کردن چادر از ساک حمل فقط کافی است پایه های آن را از هم دور کنید تا به صورت اتوماتیک چادر باز شود. که این فرآیند در کم تر از چند ثانیه اتفاق می افتد. برای استفاده از این چادر در هوای طوفانی نیز اطراف چادر را توسط میخ و طناب نصب کاملا به زمین محکم کنید. به همراه این چادر دفترچه راهنما نیز وجود دارد تا اگر برای نصب و جمع کردن چادر دچار مشکلی شدید بتوانید به آن مراجعه نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران نیز تماس بگیرید. 


نحوه خرید

چادرهای مسافرتی تولید داخل ساخت شرکت کیت قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشند و در مقایسه با نمونه های خارجی ارزان تر بوده و شما هزینه کم تری را صرف خواهید کرد. برای داشتن این چادر مسافرتی 10 نفره می توانید به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت این چادر را درب منزل خود تحویل بگیرید. هم چنین برای دریافت راهنمایی بیش تر جهت خرید چادر مسافرتی می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
اتوماتیک
طول
270 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
175 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کیت
ظرفیت دراز کش 5 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...