چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 158 سانتی متر
  • ارتفاع: 106 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی و نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد

چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ اگر به دنبال یک چادر یکنفره برای سفرهای کوهستانی و سخت که نیاز به تجهیزات مهم و با کیفیت دارد و امنیت و راحتی را ملاک قرار می دهید چادر یک نفره کووآ بهترین گزینه برای شما می باشد که همه استاندارد ها را رعایت کرده است. این چادر مسافرتی محصول برند بزرگ کووآ می باشد که برندی نامی در عرصه تولیدات چادر می باشد. طول این چادر مسافرتی 280 سانتی متر ، عرض چادر 158 سانتی متر و ارتفاع آن 106 سانتی متر می باشد. جنس بدنه این چادر بسیار مقاوم و از پلی یورتان می باشد و دارای روکش سیلیکونی می باشد. ساختار این تشک به گونه ای است که در برابر باران و طوفان بسیار مقاوم و محکم می باشد از این محصول می توان به راحتی در هر سفری استفاده کرد و از خرید خود لذت برد. استفاده این محصول نیز برای یک نفره بوده و بسیار ساده می باشد.

چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ

چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ بادوام ترین و مقاوم ترین چادر مسافرتی است که بر اساس نوع استفاده از آن طراحی شده است و می تواند دارای طول عمر بالا باشد. این چادر مسافرتی را با داشتن رویه ای ضخیم و با دوام می توان برای کوهنوردی و ضخره نوردی استفاده کرد و برای افراد این وسیله ضروری را در نظر داشت. کوهنوردی ورزش و تفریحی مهیج است که در تمامی فصول سال انجام می شود. به همین خاطر افراد می بایست وسایلی را برای رفتن به کوه انتخاب کنند که دارای سازگاری لازم به جهت استفاده در طول عمر بالا می باشد و در تمامی فصول استفاده می شود. استفاده از چادر مسافرتی نیز امری ضروری در تمامی فصول سال می باشد و برای افراد امکان ایجاد سرپناه را مهیا می سازد. به این صورت علاقه مندان به رفتن به کوهنوردی می توانند این چادر مسافرتی را با داشتن مزیت های مختلفی خریداری کنند و از آن در تمامی بخش ها استفاده نمایند. همچنین این محصول چهار فصل می باشد و برای استفاده بهینه در تمامی فضا ها مناسب است. برای آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


سبک ساخت محصول 

چادر مسافرتی مد نظر دارای ظرفیت یک نفره است و از آن جایی که کوهنوردان باید وسایل ضروری با خود به همراه داشته باشند می تواند مناسب ترین محصول در زمان سفر به کوه و گردش در این بخش از طبیعت باشد. از این رو طراحی آن مقاوم است و از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. محصول مورد نظر به صورت خاصی طراحی شده است. این محصول کشیده می باشد و ابعادی دارد که سبب تشکیل شکل دراز از چادر مسافرتی شده است. به همین خاطر است که می تواند بیش ترین میزان کارایی را داشته باشد تا افراد علاقه مند از آن استفاده کنند. رویه این محصول از جنس پلی یورتان است که ضخیم می باشد اما در بین بافت های آن منافذی برای گردش هوا وجود دارد. علاوه بر این موارد این چادر مسافرتی از نوع عصایی است و می تواند به راحتی نصب و به آسانی جمع آوری گردد. به همین خاطر برای استفاده در کوهنوردی مناسب تر می شود. در زمان کوهنوردی افراد تمایل به استفاده از محصولاتی دارند که وقت آن ها را نگیرد و برای استفاده دچار مشکل نشوند. به همین خاطر است که به آن ها چادر مسافرتی یک نفره کووآ پیشنهاد می شود تا نهایت استفاده را ببرند.


سازه های محکم

این چادر مسافرتی از سازه هایی تشکیل شده است که می تواند محصول را مقاوم سازد و همچنین سبب محکم شدن این محصول در برابر عوامل محیطی است. از آن جایی که محصول برای استفاده کوهنوردان ساخته شده است و در کوه نیز آب و هوا نامساعد می باشد. این محصول سازگاری های لازم را به جهت این محیط دارا است و می تواند در برابر باد و طوفان محکم باشد. ایستادگی چادر مسافرتی بر اساس همین سازه ها و پایه ها می باشد که از نوع عصایی هستند. به همین خاطر با نبود امکان شکستگی و پوسیدگی می توان از این محصول جهت استفاده در سال های زیاد استفاده کرد و با آن شرایط مناسب و مطلوبی را تجربه نمود. 


نحوه نصب محصول

چادر مسافرتی از آن جایی که دارای ظرفیت یک فرد است طراحی کشیده دارد و می تواند بر روی سطح زمین ثابت باشد. به همین خاطر است که فرد استفاده کننده می تواند به راحتی در آن به حالت درازکش نیز باشد و نهایت لذت را تجربه کند. با داشتن این محصول افراد می توانند در بین مسیر استراحت کنند و از بروز خستگی جلوگیری نمایند. این محصول با استفاده از طناب و میخ نصبی که در کنار آن قرار دارد و به نصب کمک می کند به سطح زمین متصل می شود و در برابر تمامی عوامل نیز مقاوم می شود.


خرید

چادر مسافرتی کوهنوردی یک نفره کووآ دارای قیمت مناسب می باشد که در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد.

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
158 سانتی متر
ارتفاع
106 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی یورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران و طوفان
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...