چادر 2 نفره آلپاین کووآ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 255 سانتی متر
  • ارتفاع: 188 سانتی متر
9,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر 2 نفره آلپاین کووآ در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و نمایشگاه مرکزی فروش چادر مسافرتی اورجینال با ضمانت و ارسال به سراسر کشور

برند کووآ که در ساخت چادر های با کیفیت و زیبا بسیار معروف و صاحب سبک می باشد این بار با تولید محصولی کم نظیر به نام چادر 2 نفره آلپاین کووآ توانسته است نظر خریداران را به خود و به این محصول فوق العاده جلب کند. این چادر مسافرتی مناسب برای انواع سفرها به ویژه سفر های کوهستانی می باشد که باید در اینگونه سفرها از بهترین تجهیزات استفاده نمود که با مشکلی روبرو نشد.

این چادر مسافرتی ظرفیت دو نفر را دارد و دارای ابعاد بسیار مناسبی است ، طولی برابر 290 سانتی متر ، عرض 255 سانتی متری و ارتفاع 188 سانتی متری که برا استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد. استفاده از این محصول بسیار سان بوده و در وع عصایی طراحی تولید شده است. جنس بدنه این چادر نیز به گونه ای طراحی شده که کیفیت بسیار بالایی دارد و عایق بسیار مناسبی برای سرما می باشد ، جنس بخش کناری چادر از پلی یورتان و دارای روکس سیلیکونی می باشد.

چادر 2 نفره آلپاین کووآ

یکی از چادر های مسافرتی حرفه ای و اورجینال موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران، که توسط شرکت مشهور کووآ تولید شده است، چادر 2 نفره آلپاین کووآ می باشد. این چادر مسافرتی طراحی ویژه ای دارد که در هیچ یک از چادر های مسافرتی دیده نشده است. این محصول برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد طراحی شده است و دارای کیفیت بی نظیر و کاربردی می باشد. در ادامه به نقد و بررسی چادر 2 نفره آلپاین کووآ می پردازیم.

قابلیت راه اندازی آسان

سازه های این چادر مسافرتی به صورت عصایی طراحی شده است. وجود سازه های عصایی موجب شده است تا اسکلت این چادر مسافرتی نیازی به سر هم بندی نداشته باشد و در زمان بسیار کوتاهی آماده استفاده شود. پیش از راه اندازی این محصول لازم است تا فضایی هموار و مسطح را برای قرار دادن این چادر مسافرتی انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. سپس چادر مسافرتی را از بسته بندی خارج کرده و باز کنید تا چادر مسافرتی آماده استفاده شود. این محصول به راحتی باز شده و می توانید در داخل آن به استراحت بپردازید. هم چنین پس از استفاده نیز به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه جمع می شود. به همراه این چادر مسافرتی یک ساک حمل نیز قرار دارد که پس از جمع کردن محصول، لازم است تا جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه محصول، چادر مسافرتی را در داخل این ساک حمل قرار دهید و سپس اقدام به انتقال و جابه جایی محصول نمایید. با استفاده از ساک حمل در زمان انتقال و جابه جایی این محصول آسیبی به بدنه چادر مسافرتی وارد نخواهد شد.

ابعاد استاندارد چادر مسافرتی 

این محصول دارای ابعادی مناسب و استاندارد می باشد. طول این چادر مسافرتی برابر با 290 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 255 سانتی متر است. این محصول به خوبی ظرفیت قرار گیری دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش را در اختیار شما قرار می دهد. دو نفر به صورت هم زمان می توانند از این چادر مسافرتی برای خوابیدن اتفاده کنند و با خاطر آسوده در داخل این محصول به استراحت بپردازند. هم چنین در صورت استفاده به جهت نشستن، 4 نفر بزرگسال نیز قادر به استفاده از این محصول خواهند بود. ارتفاع این محصول نیز برابر با 188 سانتی متر است. این ارتفاع در هیچ یک از چادرهای مسافرتی دو نفره دیده نمی شود و از ویژگی های خاص این محصول به شمار می رود. با این ارتفاع بلند شما خواهید توانست به راحتی در داخل این چادر مسافرتی نشسته و برخیزید و حرکت کنید. 

ویژگی های بدنه چادر مسافرتی 

از ویژگی های خاص این محصول می توان به برخورداری از بدنه ای خاص با طراحی ویژه اشاره کرد. این چادر مسافرتی دارای ساختمانی جالب و خاص می باشد که سازه های عصایی آن به صورت متصل به بدنه بوده و در داخل بدنه قرار گرفته است. این چادر مسافرتی درب ورودی بزرگی دارد که داخل و خارج شدن از چادر مسافرتی را آسان تر می کند. درب این محصول توسط زیپ باز و بسته می شود و برای باز نگه داشتن درب، بندهایی در اطراف آن وجود دارد. این چادر مسافرتی را می توانید به راحتی در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار دهید. زیرا با برخورداری از کیفیت بالا، امکان استفاده در آب و هوای سرد را نیز به شما می دهد. بدنه این محصول از پلی اورتان می باشد که ضخامت مناسبی دارد و مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر مسافرتی شده و از خروج هوای گرم نیز جلوگیری می کند. در صورت استفاده در آب و هوای گرم نیز برای تهویه بهتر هوای داخل چادر مسافرتی می توانید درب چادر را باز بگذارید. در زیر درب ورودی توری قرار دارد که از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند. این بدنه ضد آب است و خاطر شما را از بابت بارش باران برطرف خواهد کرد. هم چنین با طراحی خاص بدنه و برخورداری از دیواره شیب دار، پس از بارش باران نیز آب بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و به داخل محصول نفوذ نخواهد کرد. این جنس بدنه در برابر اشعه های آفتاب نیز مقاوم می باشد. با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، بدنه چادر مسافرتی دچار تغییر رنگ نشده و هم چنین دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد. به همین دلیل این محصول قابلیت استفاده در سفرهای کویری را نیز دارد و می توانید به راحتی از آن در هر شرایطی استفاده نمایید. بدنه این محصول مقاومت زیادی در برابر پارگی دارد و در اثر استفاده طولانی مدت نیز دچار ساییدگی نخواهد شد. 

حفظ کیفیت چادر مسافرتی

این محصول خاص با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد اما بدیهی است هر چند محصول دارای کیفیت و دوام بالایی باشد، در صورت استفاده نادرست دچار آسیب خواهد شد. بنابراین برای برخورداری از طول عمر بالا نیاز است تا نکات ساده ای را در استفاده از این محصول رعایت بفرمایید. همانطور که بیان شد پیش از راه اندازی فضای مناسبی را انتخاب کنید. از روشن کردن آتش در نزدیکی چادر مسافرتی نیز خودداری نمایید و اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید. از فرو کردن اشیای تیز به بدنه چادر مسافرتی خودداری کنید تا محصول دچار پارگی نشود. هم چنین پس از راه اندازی نیز از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید تا بدنه از پارگی در امان باشد. در زمان انتقال و جابه جایی محصول نیز حتما از ساک حمل استفاده کنید. این چادر مسافرتی دارای وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچکی است که امکان انتقال و جابه جایی آُسان را به شما می دهد و می توانید به راحتی بدون احساس کردن وزن زیادی در شانه های خود، این محصول را به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کرده و به همراه خود ببرید.

راهنمای خرید

برای تهیه انواع چادر های مسافرتی می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کرده تا با تنوع بسیار بالای این محصولات، چادر مسافرتی مورد نیاز خود را تهیه کنید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید. چادر 2 نفره آلپاین کووآ نیز با قیمتی ارزان از سایت اینتکس تهران قابل خریداری است.

نوع
عصایی
طول
290 سانتی متر
عرض
255 سانتی متر
ارتفاع
188 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
آفتاب گیر
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کووآ
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...