چادر 8 نفره مسافرتی کلمبوس اسپانیا مدل اصلی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 300 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر 8 نفره مسافرتی کلمبوس در نمایندگی محصولات تهران اینتکس با قیمت مناسب در مرکز فروش چادر مسافرتی و ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی 8 نفره اسپانیایی ، محصول شرکت کلمبوس tent ، کشور اسپانیا ، با دو سال گارانتی تعویض با ستون های فلزی و عصایی بسیار مقاوم در برابر سرما و رطوبت ، دوپوش ، دولایه ، دو جداره ، دارای 2 پنجره و یک ورودی ، جنس این چادر مسافرتی از برزنت میباشد. این چادر مسافرتی در دو رنگ قرمز و آبی تولید شده است. اگر به دنبال چادر با عمر طولانی جنس مرغوب و راحت و بادوام هستید ما به شما این چادر مسافرتی را معرفی میکنیم. دارای کف پوش مقاوم ، 4 عدد میخ برای فرو کردن در داخل زمین برای پایداری چادر مسافرتی ، (که در  هنگام باد و طوفان از بلند شدن چادر محافظت میکند.) دارای چکش مخصوص و ساک حمل  می باشد.چرا با وجود چنین چادرهای خوب و مقاومی شما باید هزینه های زیادی برای هتل و اجاره ویلا در حین سفر بدهید. با خرید چادر مسافرتی دیگر در سفرها نگران جا نباشید.

چادر 8 نفره مسافرتی کلمبوس اسپانیا مدل اصلی

چادر های مسافرتی با ظرفیت های بالا، همواره مورد توجه افراد علاقه مند به طبیعت گردی گروهی و خانوادگی بوده اند. راه اندازی این محصولات اغلب دشوار بوده و نیاز به سر هم بندی اسکلت دارند. برخی از محصولات با ظرفیت بالا نیز دارای اسکلت عصایی هستند که امکان راه اندازی آسان را در اختیار شما قرار می دهند. محصولاتی با اسکلت عصایی به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و نیازی به سرهم بندی اسکلت ندارند. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان سایر محصولات برخوردار هستند. یکی از انواع چادرهای مسافرتی حرفه ای که دارای ظرفیت بالایی بوده و از اسکلت عصایی نیز برخوردار است، چادر 8 نفره مسافرتی کلمبوس اسپانیا مدل اصلی می باشد. در این مطلب به نقد و بررسی این چادر مسافرتی خواهیم پرداخت. 

ابعادی استاندارد و مناسب

این محصول از سری محصولات بزرگ شرکت کلمبوس اسپانیا است که ظرفیت قرار گیری افراد زیادی را دارد  به همین دلیل از جمله محبوب ترین محصولات این شرکت بوده و با ابعاد مناسب خود توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. این محصول متقارن بوده و طول و عرض آن برابر با 300 سانتی متر می باشد. افراد به راحتی می توانند در داخل این محصول دراز کشیده و در زمان نیاز استراحت کنند. این چادر مسافرتی را می توانید به راحتی در هر فضایی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. این محصول برای استفاده 6 نفر بزرگسال در زمان خوابیدن و استراحت مناسب می باشد. هم چنین اگر افراد بخواهند برای نشستن از این محصول استفاده کنند، تعداد 8 الی 12 نفر قادر خواهند بود به راحتی در این چادر مسافرتی جای گرفته و بنشینند. این محصول دارای ارتفاعی برابر با 200 سانتی متر است که بر خلاف محصولات مشابه، ارتفاع بلندی داشته و به همین جهت رفت و آمد و برخاستن در داخل آن بسیار راحت است. افراد بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی حرکت کنند بدون اینکه نیاز باشد خم شده و یا در حرکت آن ها خللی ایجاد شود. 

برخورداری از تهویه مناسب

این محصول از تهویه مناسب و ایده آلی برخوردار می باشد. در اطراف این چادر مسافرتی دو پنجره تعبیه شده است که در صورت گرمای هوا به راحتی می توانید توسط زیپی که در پنجره ها تعبیه شده، آن ها را باز گذاشته تا تهویه هوا به خوبی انجام شود و هوای تازه به داخل چادر مسافرتی بیاید. در زیر این پنجره ها نیز برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی، توری قرار دارد که آن نیز توسط زیپ باز و بسته می شود. درب ورودی این محصول نیز بزرگ بوده و رفت و آمد به داخل چادر مسافرتی بسیار آسان تر می شود. در صورت گرمای هوا شما به راحتی می توانید توسط زیپ درب این چادر مسافرتی را باز گذاشته تا تهویه هوا به خوبی انجام شده و هوای داخل چادر مسافرتی خنک شود. درب این چادر مسافرتی توسط زیپ باز و بسته می شود و برای آسودگی خاطر شما از بابت ورود حشرات نیز یک درب توری در زیر آن قرار دارد. شما در آب و هوای گرم به راحتی می توانید از این چادر مسافرتی استفاده نمایید زیرا تهویه داخل چادر مسافرتی به خوبی اتفاق می افتد و می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. 

مشخصات بدنه چادر مسافرتی 

بدنه این محصول از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی تهیه شده است و دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. این بدنه دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در برابر عوامل خارجی مقاومت زیادی دارد. علاوه بر آن بدنه این محصول به صورت دو پوش می باشد و به همین دلیل مقاومت آن بسیار افزایش پیدا کرده است. این بدنه ضد آب بوده و خاطر شما را از بابت بارش باران آسوده می کند. در صورت بارش باران، آب به داخل این چادر مسافرتی نفوذ نکرده و در داخل این چادر مسافرتی در امان خواهید بود. بدنه این محصول در برابر برخورد اشعه های آفتاب نیز مقاوم است و برای استفاده طولانی مدت در برابر آفتاب مناسب می باشد. قرار گرفتن در برابر اشعه های خورشید موجب رنگ پریدگی بدنه نشده و هم چنین باعث پوسیدگی بدنه چادر مسافرتی نیز نخواهد شد. این بدنه در برابر پارگی نیز مقاوم است و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد. این بدنه با برخورداری از کیفیت بالا، امکان استفاده در آب و هوای سرد را نیز به شما می دهد. زیرا عایق خوبی در برابر نفوذ سرما به داخل چادر مسافرتی به شمار می رود و می توانید آن را در آب و هوای سرد نیز راه اندازی کرده و فضایی گرم و راحت ایجاد نمایید. این چادر مسافرتی مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی می شود. کیفیت بالای بدنه این محصول موجب شده است تا چادر مسافرتی طول عمر بالایی داشته باشد و بتوانید به راحتی از آن در هر محیطی استفاده نمایید. 

حفظ کیفیت چادر مسافرتی

هر محصولی هر چند دارای کیفیت بالایی باشد، اما بدیهی است که در اثر استفاده نادرست دچار آسیب شده و کیفیت خود را از دست خواهد داد. در خصوص این محصول نیز لازم است تا در زمان استفاده نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. از برخورد اشیای تیز به بدنه چادر مسافرتی خودداری کنید. لازم است تا قبل از راه اندازی فضایی مناسب و مسطح را که عاری از اشیای تیز باشد انتخاب کرده و چادر مسافرتی را در آن فضا راه اندازی نمایید. پس از راه اندازی نیز از کشیدن چادر مسافرتی بر روی زمین خووداری کنید تا بدنه دچار آسیب نشود. از روشن کردن آتش در مجاورت چادر مسافرتی خودداری کنید و هم چنین وسایل داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید زیرا بدنه چادر مسافرتی قابلیت اشتعال داشته و ممکن است دچار سوختگی شود. در زمان انتقال و پس از جمع کردن چادر مسافرتی، حتما از ساک حمل استفاده نمایید تا محصول در زمان جابه جایی، دچار آُسیب نشود. در صورت بروز آسیب در بدنه می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس حاصل نمایید.

خرید

برای تهیه چادر 8 نفره مسافرتی کمبوس اسپانیا مدل اصلی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع
عصایی
طول
300 سانتی متر
عرض
300 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس
ظرفیت دراز کش 6 نفر
بدنه دو لایه مقوم
دارای دو رنگبندی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...