چسب تعمیرات تشک بادی

intex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر ویژگی ها: دارای یک لایه پلاستیک PVC قدرت چسبندگی بالا مناسب تشک بادی
450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات تشک بادی از جمله باکیفیت ترین چسب های مخصوص تشک بادی بوده و برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم توسط این کمپانی مشهور طراحی و به بازار عرضه می شود.

چسب تعمیرات تشک بادی از جمله باکیفیت ترین چسب های مخصوص تشک بادی بوده و برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم توسط این کمپانی مشهور طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول دارای یک لایه PVC همراه با چسب مایع مخصوص پلاستیک بوده که برای تمامی محصولات بادی قابل استفاده می باشد. تشک بادی و یا کمپینگ معمولا در فضاهای مختلفی استفاده خواهند شد که ممکن است در صورت فرو رفتن اجسام نوک تیز به بدنه دچار بریدگی و یا پارگی می شوند. به همین دلیل برای استفاده مداوم از این گروه محصولات نیاز به این چسب تعمیرات وجود دارد. این برچسب تعمیر به همراه لیبل و یا وصله میباشد و در یک پک کامل بفروش میرسد و قیمت آن بسیار ارزان است و میتوانید ۴ الی ۵ بار از آن برای رفو کردن و چسباندن تشک بادی استفاده نمایید. شما با استفاده از این محصول می توانید در کمتر از 3 دقیقه بدنه محصول را رفوه کنید. توجه داشته باشید این محصول مناسب تعمیرات تمامی محصولات بادی بوده و بصورت یکسان استفاده خواهد شد. این محصول را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس با کمترین هزینه تهیه نمایید.

سایر ویژگی ها
دارای یک لایه پلاستیک PVC
قدرت چسبندگی بالا
مناسب تشک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...