انواع مبل بادی

امروزه استفاده از محصولات بادی محبوبیت بسیار زیادی ایجاد کرده است که به وسیله آن می توان به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. این گونه محصولات بر اساس ویژگی های بدنه خود دارای شهرت و محبوبیت می باشند و به این دلیل پر فروش خواهند بود. با توجه به این که شرایط برای داشتن و استفاده از محصولات بادی با توجه به سازگار بودن آن با محیط های مختلف مهیا شده است این امکان وجود دارد که به راحتی و با خیالی آسوده توانست یکی از بهترین آن ها را انتخاب کرد و بنا به نیاز خود از آن بهره کافی را برد. 

با وجود این موارد اغلب محصولات بادی به صورت مداوم در دسترس می باشند و مورد استفاده قرار می گیرند. در این شرایط دچار آسیب نمی شوند و می توانند با دوام و طول عمر بالا بهترین موقعیت را به دست بیاورند. مبل بادی یکی از نمونه های بهترین وسیله بادی است که با انواع گوناگون به فروش می رسد. ساخت این محصول حرفه ای و منحصر به فرد بوده است و افراد را به راحتی تحت تاثیر قرار خواهد داد. استفاده از این وسیله کاربردی برای تمامی سنین مناسب است و به همین خاطر با تنوع بالا در ساختار های گوناگون ساخته شده است. در نتیجه تعداد افرادی که به سمت خرید این محصول بی نظیر جذب می شوند زیاد می باشد.

مشهور ترین مبل بادی ساخته شده توسط برند اینتکس است که سالیان سال است که فعالیت خود در زمینه تولید محصولات بادی را آغاز کرده است و می تواند به راحتی حرفه ای ترین وسایل را طراحی و تولید کند. محصولات شرکت اینتکس بدنه هایی بادی و سبک دارند و با ایجاد سازگاری با محیط می تواند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. در نتیجه گزینه ای مناسب و خاص برای علاقه مندان به داشتن وسیله های بادی است. این نمونه محصولات با خصوصیات منحصر به فردی مورد فروش قرار می گیرند که در ادامه به معرفی برخی موارد آن می پردازیم.

انواع مبل بادی برای بزرگسال : دسته بندی این محصول به دو دسته عمده بزرگسال و کودک تقسیم می شود که به این صورت می تواند دسترسی به خرید این محصول را آسان تر سازد. انواعی که با نام مبل بادی بزرگسال شهرت دارند تنوع بسیار زیادی دارند و در واقع کاربرد های فراوانی برای آن ها در نظر گرفته شده است. کاربرد آن ها نیز اغلب به خاطر وجود بدنه ای مقاوم صورت می گیرد و می تواند تشکیل یک محصول با دوام را بدهد. به هر حال با توجه به کیفیت و مقاومت بدنه محصول به راحتی می توان آن را مورد پسند قرار داد و شرایط برای خرید انواع متنوع مبل بادی وجود دارد. با این وجود است که بر اساس نیاز افراد این محصول انتخاب و خریداری می شود. انواع متنوعی از این محصول وجود دارد که بزرگسالان تمایل به خرید آن را دارند. این محصولات بنا به محل استفاده تعیین می شود و انتخاب به این صورت انجام می شود. برخی از آن ها محصول را برای استفاده در منزل می خواهند و تمایل دارند در نقاط مختلف منزل آن را نصب و راه اندازی کنند.

به همین خاطر است که از محصولاتی که بیش تر به کاناپه شباهت دارند استقبال می شود. این محصولات دارای تکیه گاه استاندارد می باشد و می تواند با داشتن دستگیره در کناره های خود به راحت تر بودن افراد کمک کند. این در حالی می باشد که برخی دیگر از مبل های بادی سطح صافی دارند و فاقد تکیه گاه هستند که در مصارف و محل های مختلف دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

استفاده از مبل بادی برای حمام آفتاب : برخی از علاقه مندان به داشتن مبل بادی تمایل دارند که این محصول خاص را در حاشیه استخر ها نصب و راه اندازی کنند و از داشتن آن لذت ببرند. همان طور که گفته شد مبل بادی برای قرار گیری و استفاده در محل های مختلف سازگاری دارد و قادر خواهد بود که با طول عمر بالا برای افراد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. در نتیجه به راحتی قادر است که در محیط مرطوب نصب شده و مورد استفاده مناسب قرار بگیرد. این مبل بادی دارای ساختار منحصر به فردی نیز بوده است که اغلب آن ها سطح شیبدار می باشند.

بدنه مقاومت بالایی دارد و رویه آن از ضخامت بسیار زیادی تشکیل شده است. با این وجود است که می تواند در برابر آب و رطوبت مقاومت داشته باشد و این عوامل را به داخل بدنه وارد نسازد. این مقاومت سبب می شود که در مدت زمان طولانی و یا به صورت مداوم محصول در این محیط قرار بگیرند و مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد. بدنه غیر قابل نفوذ است بنابراین می تواند برای استراحت افراد در نظر گرفته شود. همچنین می تواند برای گرفتن حمام آفتاب در حاشیه استخر ها به کار بیاید. این محصول دارای سطح شیبداری می باشد که افراد به راحتی به حالت درازکش بر روی آن قرار می گیرند و نهایت آرامش را به دست می آورند. همچنین این محصول منحصر به فرد و خاص ستون فقرات را در حالت مناسب و استاندارد قرار می دهد تا به راحتی بتوان این محصول کاربردی و بی نظیر را در طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. کسانی که همواره به دنبال یک مبل بادی استاندارد و با کیفیت برای استفاده در حاشیه استخر ها می باشند می توانند این نمونه منحصر به فرد را انتخاب کرده و به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینتکس با انتخاب دسته بندی مربوط به مبل بادی بزرگسال آن را خریداری نمایند.

انواع مبل بادی برای کودکان : برخی دیگر از این محصولات در دسته بندی جداگانه قرار گرفته اند که به آن ها مبل بادی کودکان گفته می شود. این محصولات منحصر به فرد از شرایط ویژه ای برخوردار می باشند و قابلیت های به خصوصی دارند .در نتیجه می تواند بهترین گزینه برای انواع بازی و سرگرمی کودکان به حساب بیاید. مبل بادی که برای کودکان در نظر گرفته شده است دارای وزن کم می باشد و به حالت معلق قادر به قرار گیری بر روی سطح آب است. به همین خاطر می توان از آن به عنوان یک مبل بادی در نظر گرفت که بر روی سطح معلق آب قرار می گیرد.

بدنه سبک شناور می باشد و به دلیل وجود بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب در مدت زمان طولانی قادر به قرار گیری بر روی سطح آب می باشد و همچنین می تواند این شرایط را برای طولانی مدت ایجاد سازد. علاوه بر این موارد کودکان را نیز بر روی خود قرار داده و در این حالت ثابت باقی بماند. فرونرفتن بدنه به داخل آب سبب می شود تا تفریحات شاد و مهیجی برای کودکان ایجاد شود و بتوان به راحتی بهترین تایم شادی را در محیط های آبی برای علاقه مندان ایجاد کرد. برخی دیگر از انواع مبل بادی که برای کودکان ساخته شده است از طراحی فانتزی برخوردار می باشد و برای قرار دادن در اتاق کودکان طراحی شده است. همچنین می توان به راحتی محصول را با خود به همراه داشت و در مسافرت نیز برای کودکان آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول بی نظیر طرح های انیمیشنی دارد و می تواند جذابیت بسیار زیادی برای علاقه مندان ایجاد سازد. همچنین رنگبندی بدنه آن ثابت و بدون تغییر است و در اثر استفاده مداوم دچار خرابی و رنگ پریدگی نخواهد شد. 

انتخاب درست مبل بادی : مبل بادی در واقع دارای ابعاد مختلف می باشد و می تواند دوام و طول عمر داشته باشد. این محصول بر اساس نیاز افراد با ظرفیت یک یا دو نفره طراحی و تولید شده است و به این صورت انتخاب می شود. ابعاد محصول وزن آن را زیاد نمی کند. چرا که بدنه از مواد اولیه سبک تشکیل شده است که وزن ناچیزی دارد و می تواند به راحتی برای افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرد. جا به جایی و حمل این مبل بادی بر اساس وزن تعیین شده برای آن راحت می باشد. اما به طور کلی افراد باید برای داشتن انتخاب درست در زمان خرید با توجه به نیاز خود اقدام نمایند. ظرفیت و گنجایش بدنه نیز متفاوت می باشد. برخی از مبل های بادی با ظرفیت زیاد طراحی و تولید شده اند و قادر به تحمل وزن بالا می باشند اما در مقابل برخی دیگر وجود دارد که برای کودکان و یا دارای تحمل وزن کم است و با استفاده بیش تر از تحمل وزن بدنه دچار آسیب و خرابی خواهد شد. به همین خاطر است که در زمان خرید مبل بادی در انواع گوناگون ابتدا باید محل استفاده را در نظر داشت و سپس با توجه به نیاز خود به این محصول سبک و قابل حمل آن را خریداری کرد تا یک انتخاب درست در زمینه محصولات بادی داشت.

خرید ارزان قیمت ترین مبل بادی : به دلیل وجود بدنه ای سبک و قابل حمل و استفاده از موادی که در عین داشتن کیفیت بالا از قیمت ارزان برخوردار می باشند قیمت خرید مبل بادی ارزان است و افراد توانایی خرید انواع حرفه ای آن را نیز دارند. برای خرید مبل بادی با توجه به نیاز خود می توانید وارد سایت اینتکس شوید و از قسمت فروش محصولات بادی مبل بادی دلخواه خود را خریداری نمایید.