مبل بادی را می توان جزو دسته بندی محصولات بادی دانست که طرفداران خاص خود را دارد و در بسیاری از محیط های خانگی و همچنین کاری مورد استفاده قرار می گیرد . یک مبل بادی باید دارای ویژگی های منحصربفردی باشد تا به خوبی بتواند نیازهای استراحت شما را برطرف کند . به عنوان مثال برخی از مبل های بادی دارای تکیه گاه های کوتاه می باشند که برای تماشای تلویزیون و یا پذیرایی از مهمان ها کاربرد دارند ، اما برخی دیگر از مدل های مبل بادی که به مبل بادی تختخواب شو معروف هستند برای استراحت و تماشای تلویزیون و همچنین در اتاق های خواب نوجوانان و جوانان مورد استفاده قرار می گیرند . این مدل از مبل های بادی را می توان از پرطرفدارترین ها دانست که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و مزیت های بسیاری دارد .

خرید مبل بادی تختخواب شو در واقع به گونه ای می باشد که انگاری با یک تیر دو نشان زده اید ؛ این محصولات دارای نشیمنگاه های چند تکه می باشند که قابلیت باز شدن دارند و به این ترتیب می توانید از آن ها در حالت درازکش استفاده کنید . نشیمنگاه های تعبیه شده در این مبل های بادی چند تکه می باشند و به صورت مجزا باد می شوند ، به همین خاطر اگر مبل بادی تختخواب شویی که انتخاب می کنید از این دسته از محصولات باشد برای راه اندازی آن باید از پمپ بادهای مجزا استفاده کنید . در خصوص راه اندازی این مدل از محصولات باید بگوییم که در برخی از آن ها پمپ بادهای سرخود تعبیه شده است که کار را برای خریداران بسیار راحت می کند و توسط آن و فقط با اتصال پمپ به برق شهری می توانید با زدن یک دکمه ، مبل بادی را آماده استفاده نمایید .

اما اگر مبل بادی که انتخاب کردید دارای پمپ باد سرخود نیز نبود دغدغه ای به خود راه ندهید زیرا نمایندگی اینتکس تهران انواع پمپ باد دستی و یا برقی را در مدل های متنوع عرضه می کند که مشکل شما را به سادگی حل می کند . پمپ بادهای برقی دارای دو نوع می باشند ، پرفروش ترین مدل آن ها پمپ بادهایی می باشد که قابلیت اتصال به برق 220 ولت شهری را دارد ؛ اما بسیاری از افراد از مبل های بادی در شرایط مسافرت و کمپینگ نیز می خواهند استفاده کنند ، برای این دسته از افراد که دسترسی به برق شهری کمی دشوار می باشد ، پمپ بادی برقی مناسب است که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را نیز دارد و به راحتی می توانید از آن ها بدون دسترسی به برق در محیط های کمپینگ استفاده کنید .

در خصوص بهترین برند تولید کننده محصولات بادی و همچنین مبل های بادی نیز باید بگوییم که اینتکس و بست وی همانند سایر دسته بندی های محصولات بادی ، بهترین تولیدکنندگان در این زمینه محسوب می شوند . این برندها سابقه بلند بالایی در تولید انواع محصولات بادی دارند و خوشبختانه در زمینه مبل بادی تختخواب شو نیز مدل های متنوعی را به بازار عرضه کرده اند . البته باید بگوییم که برندهای دیگری همچون اینتایم نیز در زمینه تولید مبل های بادی خوب عملکرده اند و می توانید پس از بررسی مدل های مبل بادی اینتکس و بست وی ، مبل بادی اینتایم را نیز مد نظر داشته باشید و بهترین و کاربردی ترین مدل ها را که متناسب با نیازهای تان است برگزینید .


جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل بادی باید مد نظر داشته باشید تا بیشترین بازخورد را از آن مشاهده کنید . اگر بخواهیم در مورد بهترین نوع جنس بدنه نظرات خود را اعلام کنیم باید بگوییم که محصولاتی همچون مبل بادی و تخت و تشک های بادی که در ارتباط مستقیم با پوست بدن انسان هستند باید از برترین متریال استفاده کنند تا بیشترین سطح رضایت را داشته باشند . بهترین جنس بدنه در ساختار این محصولات ، بدنه ترکیبی می باشد که از مواد اولیه مختلف ساخته شده باشد . برای سطح رویه مبل های بادی بهترین انتخاب ، متریال وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است . علاوه بر آن وینیل جیر کاملا بدون حساسیت می باشد و باعث می شود تا با انواع پوست بدنی که دارید با خیالی راحت بتوانید از این محصولات بهره مند شوید .

اما برای بخش های کناری و کف مبل بادی بهتر است تا از متریال وینیل چرمی استفاده شود تا وزن بیشتری را بتواند بر روی خود مهار کند . وینیل چرمی که در بخش زیرین بیشتر مدل مبل های بادی اینتکس و بست وی به کار گرفته می شود از نوع دو لایه می باشد و به همین خاطر می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید و آسیبی به این محصولات وارد نشود . البته باید توجه داشته باشید که به استفاده استاندارد از آن ها بپردازید و از جامپینگ بر روی آن ها خودداری کنید تا بیشترین طول عمر را برای مبل های بادی خود شاهد باشید . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای مبل بادی یک نفره تختخواب شو در نظر گرفته می شود 90 تا 110 کیلو گرم می باشد که این فاکتور برای مبل بادی دو نفره تختخواب شو از 180 تا 200 کیلو گرم افزایش پیدا می کند و به این ترتیب به راحتی می تواند مورد استفاده افراد بزرگسال در ظرفیت های یک نفره و دو نفره قرار بگیرد .

قیمت مبل بادی تختخواب شو از جمله سوالاتی می باشد که بسیاری از افراد در هنگامی خرید پرس و جو می کنند تا بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل را برای خود برگزینند . مبل های بادی از برندهای برتر جهانی به صورت وارداتی در ایران عرضه می شوند و این امر می تواند باعث شود که نوسان نرخ ارز در کشور بر روی قیمت مبل های بادی به صورت مستقیم تاثیرگذار باشد . علاوه بر آن ظرفیت مبل بادی که انتخاب می کنید ، جنس بدنه ، برند سازنده و لوازم جانبی که به همراه دارد می تواند بر روی قیمت تاثیر مستقیم داشته باشد . به همین خاطر در این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است نمی توان قیمت دقیق را برای مدل های مختلف عنوان کرد و پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت همین حالا به دسته بندی مبل بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و جدیدترین مدل ها به همراه قیمت و توضیحات دقیق و کارشناسی شده را در صفحه هر محصول ببینید .

اگر قصد خرید مبل بادی تختخواب شو را دارید ، نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد . این فروشگاه علاوه بر امکان خرید اینترنتی مبل بادی ، امکان خرید حضوری را نیز برای شما فراهم می کند . همچنین اگر نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه خرید مبل بادی دارید همین حالا می توانید با شماره تلفن های فروشگاه که در بخش های مختلف سایت درج شده است تماس بگیرید .