آیا تخت بادی خوب است ؟ سوالی که ذهن بسیاری از مشتریان را درگیر خود کرده است که آیا تخت خواب بادی قابل اطمینان می باشد و می توان از آن به عنوان تخت خواب دائمی استفاده نمود ؟ آیا تخت خواب های بادی به راختی خوشخواب ها و تخت خواب های چوبی می باشند ؟ چه نکته هایی را باید در هنگام استفاده از این محصولات رعایت نمود تا این تخت خواب ها دچار مشکل نشوند ؟ در این مطلب قصد پاسخ به این سوالات را خواهیم داشت تا بتوانید به راحتی انتخاب خود را داشته باشید . 

تخت بادی به سبب دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی می تواند یک محصول ایمن و مقاوم را در اختیار شما قرار دهد و بتوانید بدون نگرانی از این محصول برای استفاده های دائمی و همچنین استراحت های خود استفاده نمایید . این تخت خواب های بادی اکثرا دارای رویه هایی از جنس پی وی سی مخملی می باشند و این رویه های مخملی به شما کمک خواهند کرد تا در هنگام استفاده از این محصولات بدن شما دچار تعریق نشود . البته باید به شیارهای روی تخت خواب ها نیز اشاره نمود که این ویژگی به رد و بدل شدن هوا در قسمت کمر و گردن شما کمک خواهند نمود و به خاصیت ضد تعریق بودن محصول کمک بسزایی نموده است . 

بخش های کناری برخی از این تخت خواب های بادی نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده اند و برخی از آن ها نیز از پی وی سی های چرمی تشکیل شده اند . بخش کف این تخت خواب های بادی را پی وی سی های دولایه تشکیل می دهند که به طور کامل ضدآب می باشند . البته این دولایه بودن بخش کف این تخت خواب ها سبب بالا رفتن مقاومت محصول در برابر فشار و اشیاء نوک تیز شده اند . 

تخت بادی دارای رویه و کف مستحکمی می باشد و می توانید بدون نگرانی از آن ها در منازل خود استفاده نمایید . البته باید به قابل تعمیر بودن این مصحولات نیز اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا در صورت بروز مشکل به راحتی و در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید . 

از دیگر ویژگی های این تخت خواب های بادی می توان به همراه داشتن پمپ باد برقی اشاره نمود به کمک این ویژگی می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این تخت خواب ها را باد نموده و از آن ها استفاده نمایید . این پمپ باد قرار داده شده بر روی تخت خواب های بادی قابل جداسازی نیستند و به صورت دوکاره می باشند . این پمپ عمل باد کردن و تخلیه تخت خواب را به سادگی و در مدت زمان سه دقیقه انجام خواهد داد و حتی می توانید از این محصول در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . 

از دیگر ویژگی های مثبت تخت خواب های بادی می توان به کم حجم بودن آن ها اشاره نمود که این ویژگی به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید به سادگی آن را جابجا نموده و حتی در مسافرت های خود نیز از آن ها استفاده نمایید . همراه داشتن ساک حمل را نیز می توان از دیگر ویژگی های این محصولات برشمرد که به این سبب می توانید به سادگی محصول را جمع نموده و در ساک حمل مخصوص حمل نمایید . این ها را می توان بخشی از ویژگی های تخت خواب های بادی برشمرد که به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به سادگی نسبت به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید آن ها نمایید .

تخت خواب های بادی به سبب داشتن الیاف ابریشمی در داخل بدنه ، یک محصول طبی و مناسب برای استراحت های طولانی مدت بوده و می تواند جایگزین تخت خواب های چوبی و خوشخواب بشود . این لایه های ابریشمی موجب این شده است تا پزشکان این محصولات را برای بیمارانی که دارای دردهای کمر و مفصلی می باشند تجویز کنند . ارتفاع های متغیر تخت خواب بادی نیز یکی از نکات مثبت این محصولات محسوب می شود که به بیماران کمک خواهد کرد تا بتوانند نسبت به نیاز خود ارتفاع مورد نظر خود را انتخاب نمایند . برخی از استفاده کنندگان تخت بادی دارای مشکلات زانو بوده و نمی توانند از تخت خواب هایی با ارتفاع 56 سانتی متر استفاده کنند که برای این بیماران تخت خواب هایی با ارتفاع 42 سانتی متر نیز تولید شده است که به راحتی در استفاده برای این اشخاص کمک بسزایی نموده است .

بسیاری از مشتریان از این محصولات بادی برای سفرهای خود نیز استفاده می کنند . برخی هنگام سفر و اقامت در هتل و یا مسافرخانه ها ، حساسیتی نسبت به استراحت بر روی تخت خواب های این اماکن دارند که این تخت خواب های بادی را می توانید به سادگی و در مدت زمان سه دقیقه باد نموده و از آن استفاده نمود . تخت خواب بادی یک نفره و یا تخت خواب بادی دو نفره را می توانید بسته به نیاز خود انتخاب نموده و همچنین می توانید با کمک گرفتن از مشاورین فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران تهران ، نمایندگی محصولات بادی در ایران محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریدی مطمئن داشته باشید .