تشک بادی ماشین یا به عبارتی دیگر بسیاری از افراد آن را با نام تشک بادی صندلی عقب ماشین می شناسند؛ یکی از پرفروش ترین محصولات بادی می باشد که در سال های گذشته پای به دسته بندی شرکت های تولید کننده این محصولات گذاشته است. تشک بادی داخل ماشین نمونه از تشک های بادی می باشد که برای استفاده در قسمت عقب ماشین ساخته شده است تا به هنگام مسافرت و زمانی که درون ماشین قرار دارید بتوانید خوابی راحت را تجربه کنید. این مدل محصول برای تمامی مدل های ماشین داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه شده است و اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت دارید بهتر است تا همین حالا برای آشنایی بیشتر در خصوص نحوه نگهداری از تشک بادی ماشین در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

اما قبل از اینکه به سراغ نحوه صحیح نگهداری از تشک های بادی ماشین برویم بهتر است تا با ساختار بدنه و همچنین متریال به کار گرفته شده در هنگام ساخت این محصولات آشنا شوید. جایی که می توان متریالی به همانند تشک های بادی خانگی را مشاهده کرد. باید بگوییم که تشک های بادی داخل ماشین دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشند و در این زمینه با متریال های مختلفی رو به رو هستید، اما بیشتر این محصولات به صورت ترکیبی از متریال سخته می شوند. به عنوان مثال بهترین تشک بادی باید دارای رویه ای ساخته شده از وینیل جیر مخمل باشد چراکه این نوع متریال کاملا ضد حساسیت، ضد تعریق و سازگار با پوست بدن افراد است و به همین خاطر با خیالی آسوده می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کرده و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

اما همانطور که گفتیم بسیاری از تشک های بادی ماشین، در بدنه خود از متریال ترکیبی استفاده می کنند و برخلاف قسمت رویه که در تماس مستقیم به بدن افراد است، در بسیاری از مناطق همچون کف و ستون های نگهدارنده، نیازی به بدنه نرم و منعطف نمی باشد. به همین خاطر در این قسمت ها باید از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شود تا تحمل فشار بالایی را داشته باشد و با خیالی راحت بتوانید از آن ها در وزن های بالاتر استفاده کنید و عملکردی فوق العاده را شاهد باشید.

حال که با ساختار تشکیل دهنده بدنه این محصولات آشنا شدید بهتر است تا به سراغ نحوه صحیح نگهداری از این محصولات برویم. همانطور که می دانید محصولات بادی در برابر اجسام تیز و حرارت بالا به همانند بسیاری از لوازم دیگر آسیب پذیر هستند، پس قبل از برپا کردن تشک بادی درون ماشین خود، اقدام به عاری کردن محیط زیرین تشک از اجسام تیز نمایید. این اجسام می تواند شامل لوازم شخصی و یا لوازم یدکی ماشین باشد که با فشار وارده در اثر استفاده از تشک بادی، خراش و یا سوراخی را بر روی بدنه ایجاد کند.

همچنین یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشد، باد کردن تشک بدی به اندازه استاندارد است. اندازه استاندارد باد کردن محصولات بادی به شیوه ای قابل تشخیص می باشد که بسیار ساده است؛ باید با دست بر روی بدنه تشک را بفشارید و کمی دست پایین برود. لازم به ذکر است که از پر باد کردن و یا کم باد کردن تشک های بادی داخل ماشین خودداری نمایید زیرا در این صورت فشار بیشتر از توان به تشک وارد شده و موجب کاهش طول عمر محصول می شود. راه اندازی تشک های بادی نیز کار بسیار ساده ای است زیرا این محصولات در بسیاری از مدل ها به همراه خود پمپ باد برقی را دارند که به صورت تمام اتوماتیک کار می کند و با زدن یک دکمه و ظرف مدت زمان دو الی سه دقیقه ای، تشک آماده استفاده می شود.

در شرایط سفر و کمپینگ امکان دارد بسیاری از لوازم همراه در گوشه ای قرار بگیرد که امکان برخورد با اجسام تیز و یا آسیب رسیدن به آن وجود داشته باشد؛ به همین خاطر و برای حفاظت بیشتر و همچنین جا به جایی راحت تر تشک بادی ماشین، در کنار آن و درون بسته بندی یک ساک حمل دسته دار برای شما ارسال می شود که ضمن محافظت از محصول، آسیب رسیدن به آن را نیز به حداقل می رساند. باید توجه داشته باشد که پس از استفاده از تشک بادی داخل ماشین خود، حتما محصول را درون ساک حمل محافظ خود قرار دهید تا به بدنه آن هیچگونه آسیبی وارد نشود و طول عمر بالایی را از آن شاهد باشید.

یکی از مواردی که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت تحمل وزن است؛ فاکتوری که می تواند توان استفاده از محصول را به خوبی برای شما شفاف نماید. تشک های بادی داخل ماشین اغلب دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 تا 180 کیلو گرم می باشند که این امر بسته به جنس بدنه و برند سازنده و همچنین ابعادی که تشک دارد تا مقدار محدودی قابل تغییر است. یکی از مواردی که برای سلامت تشک بادی ماشین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، ایجاد فشار استاندارد و متناسب با قابلیت تحمل وزن محصول به تشک است تا بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید و آسیبی به تشک بادی در طولانی مدت وارد نشود.

خرید تشک بادی ارزان قیمت و با کیفیت تنها از نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی اینتکس تهران امکان پذیر است، زیرا نمایندگی اینتکس تهران به صورت مستقیم با شرکت این محصولات در ارتباط می باشد و به همین خاطر ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد تا علاوه بر قبل از خرید، پس از خرید نیز با خیالی راحت از محصول استفاده کنید. شما عزیزان همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی تشک بادی ماشین از طریق منوی سایت، جدیدترین محصولات را به همراه تصاویر، قیمت های به روز شده و توضیحات کارشناسی شده مشاهده کرده و با مطابقت نیازهایتان، بهترین مدل را انتخاب و سفارش دهید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان نیز کافیست تا با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از خدمات فروشگاه اینتکس تهران به صورت رایگان بهره مند شوید.