عنوان مقاله : پرفروش ترین تشک بادی داخل ماشین 2023

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد به هنگام مسافرت با ماشین شخصی خود با آن دست و پنجه نرم می کنند، استراحت درون ماشین است که تقریبا غیرممکن به نظر می آید. اما در این خصوص باید بگوییم که قرار است تا شما را با یکی از کاربردی ترین و البته پرفروش ترین محصولات بادی حال حاضر در بازار این محصولات آشنا بکنیم. تشک های بادی داخل ماشین مدلی از تشک های بادی می باشند که امروزه در بازار سر و صدای بسیاری به پا کرده اند. در خصوص استفاده از این محصولات باید بگوییم که علاوه بر درون ماشین با خیالی راحت می توانید به دلیل آرگونومی ساختی که دارند در خارج از ماشین نیز مورد بهره برداری قرار بگیرند و عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارند. تشک های بادی داخل ماشین دارای مدل های بسیاری چه از نظر ابعاد، مدل، متریال ساختاری و قیمت هستند و این امر باعث شده تا برخی از افراد با سردرگمی در هنگام خرید رو به رو شوند.

همانطور که از اسم این مقاله مشخص است قصد داریم تا شما را با پرفروش ترین ، با کیفیت ترین و البته راحت ترین تشک بادی داخل ماشین آشنا کنیم؛ پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین ارزان قیمت و با کیفیت را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. در خصوص پرفروش ترین تشک بادی ماشین باید بگوییم که با توجه به تجربه فروشی که در این زمینه داریم بهتر است تا از یک سلسه فاکتورها برای انتخاب بهترین تشک بادی داخل ماشین پیروی کنید تا بهترین بازخورد را شاهد باشید. مدلی که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما داریم، دارای رویه ای نرم و انعطاف پذیر است که باعث می شود تا استراحتی دلچسب حتی درون فضای ماشین داشته باشید.

جنس رویه این تشک بادی ماشین از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل می باشد که از بهترین متریال های بازار به شمار می آید. این نوع متریال نرمی خاصی دارد و این امر باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تشک نیز هیچگونه خراشی بر روی بدن ایجاد نکند و باعث شود بتوانید از آن برای کودکان نیز استفاده کنید. وینیل به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تشک بادی ماشین کاملا ضد حساسیت می باشد و با توجه به این امر با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. این نوع متریال در بخش رویه تشک بادی به کار گرفته شده است اما در قسمت های دیگر آن همانند کف تشک و ستون های نگهدارنده بادی زیرین از وینیل چرمی استفاده شده است که عملکردی مستحکم تر خواهد داشت.


همانطور که می دانید تشک های بادی ماشین دارای ستون های نگهدارنده بادی نیز می باشند که قسمت میانی صندلی های جلو و عقب را پر می کند تا فضای بیشتری را بر روی تشک در اختیار داشته باشید. در ساختار این ستون ها و همچنین کف تشک بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این ترکیب متریال با کیفیت باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت از این محصول تا وزن های بالا استفاده کنید؛ وزنی که بیشتر از تشک های بادی یک نفره خانگی و نزدیک به تشک های بادی دو نفره است. به صورت استاندارد قابلیت تحمل وزن این تشک بادی ماشین بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استحکام فوق العاده آن دارد.

سطح رویه این تشک بادی همانطور که در تصاویر آن مشاهده می کنید به صورت مواج ساخته شده است که منجر به گردش هوای ایده آل بین بدن و تشک می شود و باعث می شود تا بدن شما دچار تعریق نشود. از این رو می توانید از تشک بادی فوق در آب و هوای مختلف استفاده کنید و مشکلی از بابت گرمای هوا نداشته باشید. ساختاری این تشک بادی به گونه ای است که اجزای آن جدای از هم قرار گرفته اند و از این رو از آن می توانید در شرایط کمپینگ خارج از ماشین نیز استفاده کنید. فضایی که این تشک بادی ماشین در اختیار شما قرار می دهد برای استفاده یک تا دو نفره بزرگسال ایده آل می باشد ما معیار استفاده شما از تشک های بادی باید قابلیت تحمل وزنی باشد که بر روی بسته بندی آن ها درج می شود.

برای راه اندازی این تشک بادی ماشین اصلا کار سختی پیش رو ندارید؛ درون بسته بندی این محصول یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین قرار داده شده است که قابلیت راه اندازی را به راحتی آب خوردن برای شما می کند. پمپ باد همراه این تشک بادی ماشین با توجه به قابلیت اتصال به فندکی خودرو، دغدغه عدم دسترسی به برق شهری در شرایط سفر را به طور کامل برطرف می کند و باعث می شود تا در کمپینگ ها نیز به راحتی بتوانید تشک را راه اندازی و آماده استفاده نمایید. علاوه بر پمپ باد، درون بسته بندی این تشک بادی می توان دو کوسن بادی که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را دارد و همچنین یک ساک حمل دسته دار را دید که نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را به صورت کلی برطرف می کند.

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان واردکننده و عرضه کننده محصولات بادی اورجینال در ایران، این قابلیت را برای شما فراهم آورده است تا تشک های بادی داخل ماشین را با ارزان ترین قیمت به دلیل حذف واسطه ها و با کیفیت بالا در اختیار داشته باشید. برای مشاهده برترین و پرفروش ترین تشک بادی داخل ماشین 2023 در رنگبندی متنوع همین حالا می توانید به دسته بندی تشک بادی ماشین از طریق منوی سایت مراجعه کنید و در خصوص توضیحات تکمیلی، قیمت های به روز شده و همچنین تصاویر محصولات اطلاعات کاملی را بدست آورید.