استخر بادی اسب تک شاخ اینتکس

intex 57113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اسب تک شاخ اینتکس در سال های گذشته نیز توسط شرکت اصلی اینتکس تولید شده بود اما این مدل جدیدترین مدل تولیدی این استخر بادی کودک با مواد اولیه درجه یک می باشد که کمی در ابعاد نیز در ساخت این محصول تجدید نظر شده است . شاید بتوان این استخر را مدلی دوست داشتنی برای استفاده در حمام های خانگی ، حیات خانه های امروزی و ویلا های شخصی برای آب بازی کودکان در نظر گرفت زیرا دارای وزن 1.7 کیلو گرمی سبک ، ظرفیت آب 45 لیتری که به سادگی پر می شود و برای خالی کردن آن بدون مشکل هستید و رنگ بدنه زیبا بهره می برد . این استخر بادی در بخشی از بدنه بیرونی خود دارای سایه بان رنگی می باشد که به حالت استاندارد سایه را بر روی محیط داخلی استخر می اندازد و کودک شما در هنگام بازی دچار آفتاب سوختگی نخواهد شد . سه عدد دریچه باد بر روی بدنه این استخر بادی دیده می شود که برای باد کردن بدنه اصلی استخر ، بخش کف استخر و سایه بان استخر بکار میروند . کف بادی این محصول نرمی خاصی به آن می بخشد و محیطی امن را حتی برای بازی کودکان به وجود می آورد و با توجه به عمق آب کمی که در حد 20 سانتی متر دارد میتوانید با خیالی راحت آن را برای کودکان و نوزادان خود استفاده کنید . جنس بدنه این استخر بچگانه از نوع پی وی سی چرمی تک لایه در دیواره ها و سایه بان و همچنین پی وی سی دو لایه در بخش کف محصول می باشد و ضخامت لایه 0.25 میلیمتری دارد . برای دیدن انواع استخر بادی مشابه میتوانید به دسته بندی استخر های کودک مراجعه نمایید. 

ستخر بادی اسب تک شاخ اینتکس

از طراحی های بسیار زیبایی که کودکان نیز حتما به آن علاقه خواهند داشت ، طراحی اسب تک شاخ یا همان یونیکورن است که به واسطه این محبوبیت زیاد ، شرکت اینتکس بسیاری از محصولات بادی خود را مانند استخر بادی ، تشک های جامپینگ ، شناور های بادی و ... را به این شکل تولید کرده است . البته تنوع استخر های بادی مدل اسب تک شاخ نیز بسیار زیاد است که در فروشگاه اینتکس می توانید آن را جستجو کرده و تصاویر و مشخصات آن ها را مطالعه کنید . در واقع هر استخری ممکن است دارای ابعاد و اندازه های خاص خود باشد . این مورد حتی در رده سنی محصول نیز موثر است ، به عبارتی هر استخر بادی مناسب برای یک رده سنی خاص طراحی شده است و شما عزیزان باید به آن توجه داشته باشید و استخر های بادی را به گونه ای انتخاب کنید که مناسب برای رده سنی کودک شما باشد . 

برای نگهداری بهتر از استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ اینتکس ، بهتر است که به موارد مهمی توجه داشته باشید . همانطور که اشاره شد ، این استخر بادی دارای کف بادی است ، به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد و به نسبت استخر هایی که با کف غیر بادی طراحی می شوند ضعیف تر است . برای همین پیشنهاد ما این است که از یک زیرانداز نسبتا نرم استفاده کنید و استخر را روی آن قرار دهید . از آن جایی که این استخر بادی برای سنین کودکان ساخته شده است ، بهتر است که ناخن کودکان را کوتاه کنید ، چرا که آن ها از صدمه رسیدن به بدنه استخر بادی آگاه نیستند ، البته که در صورت آسیب دیدن استخر بادی شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات به بهترین شکل ممکن استخر را تعمیر کنید تا به مانند روز اول قابل استفاده باشد .

  1. طول : 127  سانتی متر
  2. عرض : 102 سانتی متر
  3. ارتفاع : 69 سانتی متر
  4. ظرفیت آب : 45 لیتر
  5. وزن : 1.7 کیلو گرم
  6. جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  7. ضخامت لایه های بدنه : 0.25 میلیمتر
  8. دارای برچسب تعمیرات
  9. کد محصول : intex 57113

استخر بادی اسب تک شاخ اینتکس یکی از محبوب ترین و معروف ترین استخرهای بادی کودک اینتکس می باشد که دلیل این محبوبیت بالا به دلیل کارتون این شخصیت می باشد . طراحی زیبای این استخر باعث شده است تا به راحتی بتواند جای خود را در میان کودکان باز کند و وجود آن در خانه های امروزی و آب تنی در فصل گرم سال می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای کودک شما به جای بگذارد . این استخر بادی ساخته شده از متریال درجه یک می باشد که هر ساله با تغییرات جذابی که در رنگبندی و بدنه دارد درون کاتالوگ برند اینتکس جای می گیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

با نگاهی به ظاهر این استخر بادی در همان ابتدای کار توجه مان به سایبان بادی رنگی این محصول جذب می شود ، جایی که برند اینتکس در طراحی این سایبان از رنگ های رنگین کمانی استفاده کرده است تا جذابیت بالا را برای استخر کودک به وجود بیاورد . این سایبان توسط دریچه های مجزایی که بر روی آن تعبیه شده است باد می شود و به نوعی بدنه آن از قسمت اصلی استخر به صورت مجزا ساخته شده است . استفاده از رنگ های شاد در ساخت این استخر بادی نیز آن را از نظر روانشناسی بسیار محبوب کرده است و باعث می شود تا روحیات کودک در طول روز به هنگام آب تنی شاداب تر باشد . یکی از بخش های مهمی که در ساخت استخرهای بادی به آن توجه می شود ساختار کف استخر است زیرا کودک به صورت دائمی بر روی آن قرار دارد و وجود عیب و نقص در کف استخر می تواند بسیار ناخوشایند باشد . برند اینتکس در ساخت کف این استخر بادی از لایه های بادشونده استفاده کرده است تا حس راحتی و نرمی به کودک دست دهد و بهترین انتخاب برای استفاده در طولانی مدت باشد .

علاوه بر کف استخر ، سایبان و دیواره های اصلی استخر به صورت بادشونده می باشند و هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا و توسط دریچه هایی که دارند باد می شوند . برای راه اندازی این استخر کار سختی پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که این امر مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای از شما می گیرد . رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 1 تا 3 سال در نظر گرفته شده است که البته این رده سنی با توجه به قد کودک در نظر گرفته می شود و بسته به صلاح دید خود می توانید به استفاده از استخر بپردازید . یکی از خوبی های استخرهای بادی کودک سایبان دار جلوگیری از آفتاب سوختگی بدن کودک به هنگام استفاده از استخر در فضای باز می باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصول در فضای باز حیات و یا پشت بام منازل استفاده کنید .

متریالی که در ساخت این استخر بادی از آن استفاده شده است متریال محبوب برند اینتکس یعنی پی وی سی چرمی می باشد . متریالی که به صورت دو لایه در ساخت بدنه استفاده شده است تا کیفیت ساخت را افزایش داده و در طول سالیان بتوانید از درون این استخر آب تنی کنید . وزن این استخر کودک اینتکس بالغ بر 1.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و باعث می شود تا به هنگام جا به جایی کار سختی را پیش رو نداشته باشید . حجم آب فضای داخلی این استخر 45 لیتر می باشد و برای پر کردن آن با مشکل مواجه نخواهید شد . خرید استخر بادی اینتکس کودک را همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...