استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس

intex 26100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس استخر هایی با دوام و با کیفیت بسیار بالا هستند که به واسطه طراحی شبیه به استخر های پیش ساخته ایزی ست در این دسته قرار گرفته و به عنوان استخر های سایز بزرگ شناخته می شوند که عمقی بیشتر از عمق استخر های بادی دارند . استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس دارای قطری 183 سانتی متری است که ارتفاعی 51 سانتی متری داشته و علاوه بر اینکه کودکان می توانند از آن استفاده کنند ، بزرگسالان نیز میتوانند به خوبی از استخر های ایزی ست بهره مند شوند . شرکت تولید کننده استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس ، یعنی همان برند اینتکس برای زیبایی بیشتر استخر ایزی ست ، از طراحی عروسکی استفاده کرده است که در تصویر نیز مشاهده می کنید که طراحی آن شبیه به خرچنگ بوده و رنگ قرمز استخر به همراه چنگال های بادی ، زیبایی آن را بیشتر کرده است . دیواره های این استخر غیر بادی بوده و بسیار ضخیم است . با توجه به ابعادی که استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس دارد ، در درون خود می تواند 880 لیتر آب را جای دهد . راه اندازی استخر ایزی ست بسیار آسان است و شما می توانید برای خرید استخر ایزی ست با دوام برای کودکتان ، استخر ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . 

استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس

اگر بخواهیم این استخر نیمه بادی یا همان استخر ایزی ست را با استخر های بادی مقایسه کنیم باید بگوییم که این استخر دوام و کیفیتی بیشتر آن ها دارد . از آن جایی که دیواره های استخر اصلا بادی نیست ، بسیار کمتر از سایر استخر ها در معرض آسیب دیدگی قرار دارد . همچنین لایه های بدنه استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس در واقع از پی وی سی برزنتی ساخته شده است ، دقیقا جنسی که بیشتر از پی وی سی های معمولی ضخامت دارد . شرکت اینتکس حتی در ساخت استخر ایزی ست کودکان نیز خلاقانه عمل می کند . برای اینکه این محصول را شبیه به خرچنگ طراحی کرده است . لازم است بدانید که این استخر تنها در بخش لبه ها و چنگک های خرچنگ به صورت بادی است و سایر بخش های آن به صورت غیر بادی طراحی شده است . اگرچه این استخر قرمز رنگ است ، ولی اینتکس کف استخر را آبی رنگ در نظر گرفته است . 

برای اینکه داشتن کف استخر بادی با این رنگ باعث می شود که آب داخل استخر ، آبی تر از همیشه دیده شود . جذابیت خود را حفظ کند . اگر به بدنه این استخر بادی ایزی ست توجه داشته باشید ، متوجه دو لوله مشکی رنگ خواهید شد که دریچه های ورود و خروج آب هستند . این طراحی برای آن است که شما بتوانید در صورت نیاز و علاقه ، حتی به استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس ، پمپ تصفیه آب وصل کنید . شما می توانید با استفاده از پمپ های تصفیه آب فیلتری کوچک ، آب این استخر ها را تصفیه کنید تا دیگر نیازی به تعویض کردن آب نباشد . این موضوع برای افرادی پیشنهاد می شود که از استخر های بادی برای مدت طولانی و یا برای استفاده دائمی استفاده خواهند کرد . ظرفیت این استخر 880 لیتر می باشد . برای راه اندازی بخش بادی این استخر می توانید از پمپ باد استفاده کنید .

  • قطر : 183 سانتی متر
  • ارتفاع : 51 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.45 میلی متر
  • ظرفیت : 880 لیتر
  • برند تولیدی : اینتکس
  • دارای لبه بادی
  • طرح بدنه خرچنگ
  • کد محصول : intex 26100

استخر بادی ایزی ست کودک طرح خرچنگ اینتکس یکی از بهترین انتخاب ها برای آب تنی کودکان درون خانه و فضای بیرون از خانه همانند باغ و ویلا های شخصی می باشد که از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار است و در تست های صورت گرفته به خوبی تست های استاندارد را پاس کرده است . این استخر ایزی ست کودک از بدنه ای سه لایه بهره می برد که در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است و در واقع طول عمر بالا برای استفاده در مدت زمان طولانی به وجود می آید . در ادامه این مطلب اقدام به بررسی این محصول می کنیم پس اگر قصد خرید استخر ایزی ست کودک را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

خرید استخر ایزی ست کودک قطعا برای هر کودکی از جذابیت های بالایی برخودار است و از خرید استخر بادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و به دلیل فضای بزرگ تر و عمق آب بیشتری که دارد آب تنی را لذت بخش تر و خاطره انگیز تر می کند . استخرهای بادی ایزی ست کودک از محصولات کمیاب اما پر فروش هستند که در این بخش قص داریم شما را با یکی از پر فروش ترین ها یعنی استخر بادی ایزی ست خرچنگ آشنا کنیم . این استخر دارای قطر 183 سانتی متر می باشد که فضای بزرگی را در اختیار کودکان قرار می دهد تا به صورت چند نفره از آن استفاده کنند . رنگ بدنه این استخر قرمز می باشد و در بخش هایی از دیواره از چگال ها و چشم های خرچنگ استفاده شده است تا شکل زیبا و هیجان انگیزی را به این محصول ببخشد . 

در بخشی از بدنه برای تخلیه آب داخلی این محصول از دریچه های تخلیه استفاده شده است ، دریچه ای که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ باغچه را دارد و باعث می شود تا از آب داخلی استخر به هنگام تخلیه بتوانید برای آبیاری درختان استفاده کنید . استخر های ایزی ست به استخر های نیمه بادی نیز معروف هستند ، به این خاطر که لبه های بالایی آن ها دارای قسمت باد شونده می باشد و هشتاد درصد بدنه اصلی به صورت غیر بادی می باشد و این امر باعث می شود تا کیفیت ساخت به خوبی افزایش پیدا کرده و مدت زمان راه اندازی استخر نیز به شدت کاهش یابد . برای راه اندازی این استخر کافیست لبه های بالای استخر که به صورت بادی می باشد را باد کرده و سپس آب را به درون استخر بریزید تا لبه های بادی بالا آمده و بدنه اصلی استخر را به سمت بالا بکشند .

برند اینتکس در ساخت بدنه این محصول از پی وی سی چرمی در قسمت باد شونده استفاده کرده است ، این نوع پی وی سی دارای ضخامت لایه ای 0.45 میلیمتری می باشد که ضخیم ترین لایه در ساخت استخرهای ایزی ست کودک است و با استفاده از دریچه بادی که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد باد می شود . هشتاد درصد دیگر بدنه ساخته شده از پی وی سی برزنتی سه لایه است ، جایی که در لایه های میانی از الیاف مش برای بالا بردن مقاومت و استحکام استفاده شده است . این نوع بدنه به ندرت و در مدت زمان طولانی استحکام خود را حفظ کرده و در واقع پوسیدگی در آن بی معنا می باشد . در تست های صورت گرفته این استخر در برابر نور خورشید به خوبی مقاوم می باشد و امکان استفاده از آن در فضای باز در مدت زمان طولانی در شرایط آب و هوایی مختلف همچون شرجی و رطوبت وجود دارد . حجم آب داخلی این محصول بالغ بر 880 لیتر می باشد و به همراه آن درون بسته بندی یک عدد پک تعمیرات قرار داده می شود تا در زمان بروز احتمالی مشکل بتوانید بدون دانش قبلی اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده نمایید . خرید استخر بادی ایزی ست کودک اینتکس را می توانید با ارزان ترین قیمت و کیفیت اصل از فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...