استخر بادی اینتکس طرح قارچ

کد intex 57114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 45 لیتر
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 89 سانتی متر
27%
1,300,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح قارچ در فروشگاه استخر بادی نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی کودک طرح قارچ جدید اینتکس از دسته استخر های بادی کوچک و سبک برای سنین 1 تا 3 سال بوده که از ساخته شده از جنس پلاستیک PVC می باشد.یکی از ویژگی های ایتن استخر بادی طراحی آن است که در آن یک عروسک بادی برای این استخر در نظر گرفته شده که این عروسک طرح قارچ بوده که محلی برای قرار دادن آن روی لبه استخر تعبیه شده است. یکی از مزیت هایی که از این استخر به چشم می خورد داشتن سایه بان بادی متصل به بدنه بوده که می تواند به خوبی از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری کند. طراحی زیبا و رنگ های کودک پسندانه از دیگر ویژگی های این محصول تفریحی می باشد.این استخر کیفیت بدنه مناسبی داشته و قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. محصولی با کف بادی که موجب می شود تا محلی راحت برای نشستن فرزندان شما فراهم نماید . 

اگر دوست دارید که کودک شما در یک محیط بسیار خوب ، آب تنی و آب بازی کند ، استخر بادی اینتکس طرح قارچ می تواند یک گزینه خوبی برای شما باشد . برای گفتن این حرف چند دلیل وجود دارد . اولین دلیل این است که کودکان همواره دوست دارند که استخر هایی زیبا و دوست داشتنی داشته باشند ، بنابراین استخر بادی ظاهری داشته باشد که برای کودکان جالب توجه باشد و بتواند آن ها را تشویق به بازی و آب تنی کنید . دقیقا طراحی فوق العاده استخر بادی اینتکس طرح قارچ می تواند تمامی کودکان را به سمت بازی های شاداب با استخر سوق دهد . مخصوصا اگر کودک شما سن پایینی داشته باشد ، به این موضوع بیشتر توجه می کند چرا که آن ها بیشتر جذب زرق و برق استخر ها شده و استفاده از رنگ های روشن و شاد می تواند نظر آن ها را جلب کند . تمامی این موارد از جمله زیبایی در استخر بادی اینتکس طرح قارچ کاملا به چشم می خورد .

 مورد دیگر که پیش تر نیز به آن اشاره شد ، ایمنی کودکان است ، کودکان دوست دارند که در محیط های بازی مانند حیاط و یا در سفر ها از استخر استفاده کنند . از آن جا که استخر های بادی ماهیتی خنک دارند ، بیشتر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند ، بدین ترتیب در روز های گرم سال نیز باید انتظار آفتابی سوزان و داغ را انتظار داشت ، برای همین وجود سایه بانی زیبا در استخری مانند استخر بادی اینتکس طرح قارچ می تواند شرایط بسیار عالی و خوبی را برای کودکان ایجاد کند . کف استخر بادی نیز به صورت بادی است تا کودکان از آسیب دیدن به دور باشند . با توجه به اینکه کف استخر نیز به صورت بادی است ، باید توجه داشته باشید که استخر را معمولا بر روی زیر انداز قرار دهید و سعی کنید زمین تمیزی را انتخاب کنید تا آسیبی به استخر بادی وارد نشود . 

استخر بادی اینتکس طرح قارچ

یکی از استخر های بادی که می توانید با خاطر آسوده برای کودک خریداری نمایید و از بالا بودن کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید استخر بادی اینتکس طرح قارچ می باشد. استخر بادی طرح قارچ برای کودکان زیر 5 سال مناسب بوده و می توانید از آن به عناوین مختلف استفاده نمایید. طراحی زیبای این استخر بادی توجه کودکان را جلب می کند و کودکان از دیدن آن شگفت زده می شوند. در ادامه سایر مشخصات این استخر بادی را بیان می کنیم. 


طرح خونه قارچی 

این استخر زیبا دارای طراحی خاص و جذابی می باشد. کف استخر به صورت گرد است. دیواره های استخر بادی بسیار کوتاه می باشد. رنگ دیواره آبی است و رویه دیواره به صورت شفاف می باشد. بر روی این بدنه شفاف تصاویر گل های فانتزی نقش بسته است. بر روی بدنه نیز عروسک بادی به شکل قارچ قرار دارد. در دو طرف استخر بادی دو دیواره بلند زرد رنگ موجود است که به صورت بدنه قارچ می باشد. در پایین این دیواره های بلند تصاویر گل وجود دارد. کلاه قارچ بر روی این دیواره قرار دارد. کلاه قارچ به رنگ قرمز با خال های سفید است. این کلاه سایبان بادی استخر می باشد. هر یک از این بخش های استخر دارای دریچه باد جداگانه می باشد. کف استخر نیز به صورت بادشو می باشد. 


قابلیت های مختلف استخر بادی 

از این استخر بادی می توانید در شرایط متفاوت به صورت های مختلف استفاده نمایید تا کودکتان بتواند لحظات خوشی را تجربه کند. این استخر بادی دارای ابعادی به مشخصات قطر 102 سانتی متر و ارتفاع 89 سانتی متر می باشد. استخری با این ابعاد قابلیت استفاده در منزل را دارا است. می توانید از این استخر در استحمام کودک نیز بهره بگیرید. استخر به راحتی در حمام منزل جای می گیرد. استحمام برای اغلب کودکان طاقت فرسا است اما تمامی کودکان بازی با آب را دوست دارند. می توانید با قرار دادن این استخر بادی در حمام ، استحمام را برای کودک لذت بخش کنید. استخر بادی با رنگ بندی شاد و جذاب را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و از آن به عنوان استخر توپ بهره ببرید. با پر کردن استخر بادی با توپ های رنگی بی شک کودک شگفت زده خواهد شد. زیرا قرار گرفتن رنگ های مختلف توپ (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) در کنار رنگ آمیزی شاد این استخر بادی، منظره ای بی نظیر را می سازد که هر کودکی از دیدن آن به وجد می آید و ساعت ها به بازی مشغول می شود. این استخر بادی دارای وزن تقریبی یک و نیم کیلوگرم است. استخر بادی را می توانید در مسافرت به همراه خود ببرید و در هر محیطی که مایل بودید اعم از کنار دریا و ... آن را راه اندازی نمایید. وجود سایبان بادی استخر این امکان را می دهد تا بتوانید با خاطر آسوده استخر بادی را در آفتاب قرار دهید بدون اینکه پوست حساس کودک اذیت شود. با این کار کودک بدون اینکه دچار آفتاب سوختگی شود می تواند در گرمای آفتاب بازی کند. 


کیفیت بالای استخر بادی

استخر بادی کودک از پلاستیک فشرده طرح چرم ساخته شده است. استفاده از این نوع پوشش بدنه هم به سبک بودن بدنه کمک زیادی می کند و هم باعث می شود مقاومت بدنه به بیش ترین حد ممکن برسد. این جنس بدنه بالاترین انعطاف را هم دارد و در مقابل فشارهای ناشی از بازی کردن کودک انعطاف نشان داده و پاره نمی شود. استخر بادی در قسمت درزها نیز به گونه ای پرس شده است که در برابر ضربه گسسته نمی شود. شما باید مراقب باشید تا کودک اجسام تیز را به بدنه نزدیک نکند و اسباب بازی های تیز خود را به بدنه فرو نکند. طول عمر استخر بادی بسیار بالا می باشد و در صورت استفاده صحیح دچار آسیب نمی شود. 


روش خرید استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح قارچ را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای این منظور با مراجعه به سایت اینتکس تهران استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
45 لیتر
قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سایه بان بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای عروسک بادی مجزا
دارای کف بادی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...