استخر بادی اینتکس مستطیلی بزرگ

کد محصول : intex 56483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس کودک مستطیلی بزرگ جدیدترین تولید این برند در سال 2022 می باشد که از مدل های قبلی با کیفیت تر و کمی بزرگ تر می باشد . برند اینتکس در ساخت این استخر بادی از بدنه وینیل با ضخامت 0.33 میلیمتری استفاده کرده است تا کیفیت ساخت بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد . این بدنه در برابر فشار ، ضربه ، تابش نور آفتاب مقاوم است و همچنین علاوه بر محیط های خانگی در فضای باز باغ و ویلا و پشت بام خانه ها می توانید از آن استفاده کنید . طراحی بدنه این استخر بادی بسیار زیبا و به شکل خلاقانه ای می باشد که از ترکیب رنگ آب و سفید البته با بدنه ای شفاف استفاده کرده است . این بدنه در لایه های دیواره خود از بدنه شفاف استفاده می کند که بسیار خلاقانه است و به هنگام پر شدن با آب رنگ تقریبا آبی به خود می گیرد . ظرفیت آبی که در داخل این استخر اینتکس جای می گیرد 770 لیتر می باشد که برای تخلیه آن در بخش کناری دریچه قرار گرفته است تا به سهولت بتوانید آب استخر را خالی کنید . وزن این استخر بچگانه 5.3 کیلو گرم است که کمی از مدل های قبلی استخر بادی سنگین تر است و دلیل آن بزرگ تر بودن ابعاد می باشد . فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران تنوع بسیار زیادی در این زمینه برای عزیزان هموطن فراهم نموده که میتوانید آنرا از دیگر بخش های سایت مشاهده نمایید. 

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 56483 استخری ساخته شده در ابعاد بزرگ است که می توان گفت مناسب برای استفاده خانوادگی نیز می باشد . عمدتا به استخر های بادی سایز بزرگ ، استخر بادی خانوادگی نیز گفته می شود و شما می توانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن به صورت چند نفره استفاده کنید . این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل ساخته شده است که طول آن به 262 سانتی متر و عرضش به 175 سانتی متر می رسد . بنابراین در مقایسه با بیشتر استخر های بادی به خصوص استخر های بادی کودکان ، می توان گفت که سایز آن در حالت راه اندازی شده بسیار بزرگ است . ارتفاع استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس همچنین به 56 سانتی متر می رسد و با توجه به ابعادی که دارد ، گنجایش 770 لیتر آب را دارد . این استخر بادی از پی وی سی بسیار ضخیم ساخته شده است که ضخامت لایه های آن به 0.33 میلی متر می رسد ، دلیل آن نیز داشتن ابعاد بزرگ استخر است و استخر باید بتواند که حجم بالای آبی که در درون آن ریخته می شود را به خوبی حفظ کند . پی وی سی ها کاملا ضد آب هستند و می توانند شرایط ایده آلی را برای شما به وجود بیاورند تا برای مدت های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید . شما می توانید استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس را در فضاهای باز نیز راه اندازی کنید . این محصول در هنگام بسته بندی ، ابعاد بسیار کوچکی را خواهد داشت . همچنین وزن آن به 5.3 کیلوگرم می رسد . 

  • طول : 262  سانتی متر
  • عرض : 175 سانتی متر
  • ارتفاع : 56 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 770 لیتر
  • وزن : 5.3 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.33
  • کد محصول : intex 56483

استخر بادی اینتکس مستطیلی بزرگ از سری استخرهای بادی بزرگسال و کودک می باشد که با توجه به ابعادی که دارد می تواند در هر دو رده سنی مورد استفاده قرار بگیرد . برای این استخر بادی رده سنی بالای شش سال در کاتالوگ در نظر گرفته شده است اما باید بدانید که استخرهای بادی دارای رده سنی خاصی نیستند و بهتر است با توجه به قد کودک و همچنین عمق آب می توانید از آن ها بهره مند شوید . این استخر بادی دارای کیفیت ساخت بالای بدنه و قیمت مقرون به صرفه می باشد که به همین دلیل به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است . اگر شما هم به همانند بسیاری دیگر از افراد قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

با نگاهی به کاتالوگ برند اینتکس در سال های گذشته می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی از پایه های ثابت تولیدات برند اینتکس می باشد و در سایز های و رنگبندی های گوناگونی تولید شده است . که این ابعاد جزو ابعاد متوسط به شمار می آید و طول 262 در عرض 175 سانتی متر را به خود اختصاص داده است . با توجه به این ابعاد و بزرگ  بودن فضای داخلی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به صورت چند نفره از آن بهره مند شوید . یکی از لذت های آب تنی در استخرهای بادی نشستن در گوشه ای از استخر و دیدن آب تنی کودک تان می باشد که می تواند لحاظ فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند . این امر در بسیاری از مدل های استخر بادی فراهم نمی باشد ، اما این استخر دارای فضای بزرگ می باشد و اجازه می دهد بتوانید درون آن بنشینید و کودک شما در سمتی دیگر از استخر آب تنی کند .

این استخر در رنگ بدنه آبی و سفید و همچنین سبز و سفید به تولید رسیده است که در برخی مدل ها به جای رنگ سفید از لایه های شفاف استفاده شده است تا دید به داخل استخر را مهیا کند و جلوه زیبایی به بدنه ببخشد . کیفیت ساخت بالای بدنه این استخر را می توان با توجه به ساختار طبقه ای آن بالا دانست . زیرا این نوع ساختار باعث می شود تا دیواره های استخر به صورتلایه های مجزا از هم در بیایند و در این صورت فشار وارد شده به بخش های مختلف دیواره به صورت یکسان وارد می شود و مهار فشار توسط دیواره ها به راحتی صورت می گیرد . هر کدام از این لایه ها توسط دریچه های مجزا باد می شوند و راه اندازی این استخر بادی بزرگ اینتکس در مدت زمان پنج دقیقه ای صورت می گیرد . تمامی این دریچه ها به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر باد شدن سریع در جهت خالی شدن باد به صورت سریع نیز عمل می کنند .

جنس بدنه استخر های بادی بزرگ از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید زیرا تضمین کننده طول عمر بالای استخر هستند . این استخر بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی چرمی می باشد که در بخش کف آن به صورت دو لایه کار شده است تا کیفیت و استحکام بالا را به وجود بیاورد و به هنگام راه رفتن در آب دچار آسیب نشود . این نوع بدنه با لایه های رویه الیاف مش پوشانده شده اند تا در برابر نور خورشید ، شرجی و گرما نیز مقاوم شوند و به همین خاطر می توانید از آن در فضای باز همانند حیات خانه و یا پشت بام ها استفاده کنید . ظرفیت آب این استخر 750 لیتر می باشد و برای تخلیه هر چه سریع تر آب در بخش زیرین آن دریچه تخلیه قرار گرفته است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و با استفاده از آن می توانید آب را در جهت آبیاری درختان استفاده کنید . خرید استخر بادی اینتکس را می توانید همین حالا از نمایندگی اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...