استخر بادی اینتکس چهار نفره 2018

کد intex 56475 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربع
  • ظرفیت: 990 لیتر تا ارتفاع 36سانتی متر
  • طول: 299 سانتی متر
  • عرض: 299 سانتی متر
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس چهار نفره 2018 یکی از محصولات جدید از سری استخر های بادی ساخته شده مخصوص استفاده های شخصی و یا خانوادگی میباشد که اخیرا تولید شده و توانسته مورد توجه بسیار از علاقه مندان واقع شود.این استخر بادی به صورت چند ضلعی طراحی شده تا در بتوانید به راحتی حرکت کرده و مصرف کنندگان نیز راحتی زیادی داشته باشند.همچنین این طراحی نسبت به طراحی مستطیلی جای بیشتری به مصرف کننده میدهد. در هر قسمت از گوشه های این استخر بادی نشیمنگاهی تعبیع شده تا هنگام استفاده مشکلی نداشته باشید و بتوانید به راحتی به استراحت بپردازید جنس بدنه این استخر بادی از نوع  وینیل  با ضخامت 0.32 میلیمتر می باشد که این اندازه گیری طبق استانداردهای شرکت انجام گرفته و میتوان گفت که در میان استخر های مشابه خود کیفیت به مراتب بالاتری دارد و همچنین به دلیل استفاده از این نوع جنس بدنه وزن استخر کمتر از 7 کیلوگرم بوده و می توان آن را با قرار دادن در کوله پشتی و یا ساک مخصوص به سادگی جابجا کرد و در هر مکان که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. این محصول از سری استخر های بادی جدید اینتکس میباشد که با استفاده از آخرین فناوری ساخت استخر های بادی ساخته شده و مقاومت بالایی در مقابل فشار دارد.این محصول را میتوانید از سایت اصلی اینتکس سفارش دهید.

اگرچه در نام این محصول ذکر شده است که استخر بادی برای سال 2018 است ، ولی شما جدید ترین استخر بادی را از فروشگاه اینتکس تهران دریافت خواهید کرد . شما می توانید با فروشگاه تماس گرفته واین موضوع را استعلام بگیرید و از موجودی محصول و همچنین قیمت آن نیز مطلع شوید . البته این موضوع مرتبط با شما بوده و می توانید حتی استخر های بادی مدل سال های پیش را نیز در صورت موجود بودن در فروشگاه خریداری کنید . حال برویم به سراغ سایر ویژگی ها و مشخصه های استخر بادی اینتکس چهار نفره تا بهتر آن را بشناسید . این استخر بادی به صورت مربعی ساخته شده است و ضلع های آن هر کدام به 299 سانتی متر می رسد ، در واقع مساحت این استخر بادی نزدیک به 3 متر مربع است . این ابعاد و سایز ، یکی از بزرگترین سایز هایی است که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است ، برای همین است که این محصول مناسب برای استفاده چهار نفره می باشد . 

نحوه قرار گیری صندلی هایی که برای چهار نفر در نظر گرفته شده است ، به بهترین شکل و در جای درستی قرار گرفته است تا هر چهار نفر بتوانند مشرف به یکدیگر باشند و با هم به گفتگو بپردازند . همچنین این طراحی باعث شده است تا هر نفر برای خود یک تکیه گاه بلند و خوبی داشته باشد که به استراحت کردن و اذیت نشدن آن ها کمک خواهد کرد . ارتفاع این استخر بادی همچنین 66 سانتی متر است که باید توجه داشته باشید ، ارتفاع تکیه گاه در نظر گرفته شده است و ارتفاع خود استخر کمتر است . نوع طراحی صندلی ها نیز به نحویست که لایه های استوانه ای شکل در درون آن ها قرار گرفته است و می تواند تا حد زیادی باعث شود ، استخر بادی وزن بالا را تحمل کند . ترکیبی از رنگ های سفید و آبی ، جذابیت استخر بادی را چند برابر کرده است . بهتر است در هنگان استفاده از این استخر ، از زیرانداز هایی استفاده کنید . 

استخر بادی اینتکس چهار نفره 2018 یکی از برترین استخر های بادی می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ آن می تواند به صورت خانوادگی نیز مورد استفاده قرار گیرد . این استخر ها را می توان هم بر روی بام و یا حیاط منزل یا ویلای خود راه اندازی کرد و لحظات خوشی را در آن رقم زد . این استخر بی نظیر یکی از پر فروش ترین استخر ها در بین دیگر محصولات می باشد و همواره دوست داران استخر های بادی نگاه ویژه ای به این مدل داشته اند . در ادامه ی این متن ، قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با دیگر ویژگی های آن آشنا سازیم تا با شما عزیزان با اطلاعاتی کافی اقدام به خرید استخر بادی محبوب خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید با استخر بادی اینتکس چهار نفره 2018 ....

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر بادی همانطور که از اسم آن پیاست برای استفاده ی جهار نفر ، در هر سنی طراحی شده است و ابعاد بسیار بزرگتری به نسبت دیگر استخر های بادی دارد .شکل هندسی آن مربعی بوده و و اظلاع آن کمی قوس بوده و حالت تو رفتگی دارد . در هر چهار گوشه ی استخر صندلی های سرخودی تعبیه شده است که نشیمنگاه مناسب و استانداردی برای افراد فراهم کرده است .هر کدام از این صندلی ها به صورت جداگانه باد می شوند و دارای دریچه ی های جدا هستند . همچنین هر صندلی دارای پشتی می باشد که در اندازه های استاندارد طراحی شده و ارتفاع مطلوبی دارد . این پشتی ها می تواند تیکه گاه خوبی برای افراد باشد تا آن ها با قرار گیری در جای خود احساس راحتی بیشتری کنند . همچنین لبه های این استخر دارای دو جالیوانی می باشد که در صورت نیاز می توانید نوشیدنی خود را در آن قسمت قرار دهید . رنگ رویه این محصول سفید بوده و بخش های کناری آن نیز به رنگ آبی می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این استخر بادی چهار نفره از وینیل فشرده می باشد که به نسبت سایر استخر ها از ضخامت 0.32 میلی متری برخوردار است . چرا که این استخر حجم زیاد تری را می تواند در خود جای دهد بنابراین لازم است که لایه های آن نیز قوی تر و مقاوم تر باشد . وینیل قابلیت تحمل وزن و فشار آب را به خوبی می تواند تحمل کند و به دلیل اینکه ضد اب می باشد ، به عنوان بهترین مواد در تولید استخر های بادی به حساب می آید . کف این استخر باد شو نمی باشد و برای مقاومت بیشتر از دولایه وینیل تولید شده است تا بتوان آن را در هر جایی راه اندازی کرد .


ابعاد ، وزن و ظرفیت


ابعاد این استخر بادی خانوادگی ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 229 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد و فضای بسیار مناسبی برای استفاده ی چهار نفر فراهم کرده است . وزن کلی آن با توحه به ابعاد بزرگ و ضخیمش به 3.5 کیلوگرم می رسد که در بسته بندی شیک و کوچکش به راحتی قابل حمل شده است . ظرفیتی که این استخر بادی می تواند تحمل کند 990 لیتر می باشد که در مقایسه با دیگر استخر های بادی از ظرفیت بالایی برخوردار است . 

راه اندازی و مراقبت

به دلیل اینکه این استخر بزرگ است بهتر است پس از خارج کردن آن از بسته به صورت کامل پهن کنید تا بتوان به صورت آن را باد کنید . برای جبوگیری از آسیب احتمالی خوب است که محل مناسب و همواری برای راه اندازی آن انتخاب کنید . برای باد کردن این استخر بادی ، به دلیل اینکه حجم آن زیاد است بهتر است که از پمپ های برقی یا دستی قوی استفاده کنید تا در مدت زمان بسیار کمتر آن را راه اندازی کنید . پس از آن با استفاده از پمپ آب می توانید به سرعت داخل آن را پر و یا تخلیه کنید . وسایل تیز و برنده قاتل بدنه ی لطیف و نرم این محصولات می باشد ، پس بهتر است از ضربه زدن به بدنه ی آن جدا خودداری کنید . پس از هر بار استفاده استخر را کاملا خشک کنید و سپس اقدام به بسته بندی آن کنید .

جمع بندی

استخر بادی چهار نفره 2018 از سری استخر های با کیفیت و پر فورش می باشد که به فروش بالا دست یافته است . این استخر ابعاد بسیار بزرگ تری به نسبت سایر استخر ها دارد و چهار نفر را می تواند درون خود جای دهد . جنس بدنه ی آن از وینیل بوده که انعطاف خوبی از خود نشان می دهد و می تواند فشار های آب را به خوبی تحمل کند .ظرفیتی که این استخر می تواند درون خود جای دهد 990 لیتر است و وزن کلی ان به 3.5 کیلوگرم می رسد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه INTEX استخر های دیگری را مشاهده کنید و با قیمتی بسیار ارزان تر این محصول یا دیگر محصولات را خریداری کنید .

نوع
مربع
ظرفیت
990 لیتر تا ارتفاع 36سانتی متر
طول
299 سانتی متر
عرض
299 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس
وینیل
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...