استخر بادی بامبی 6 ضلعی

کد intex 57496

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • ظرفیت آب: 541 لیتر
  • طول: 191 سانتي متر
  • عرض: 178 سانتي متر
3,275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی بامبی 6 ضلعی ؛ از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد استاندارد و مناسب برای آپارتمان

استخر بادی بامبی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 191 سانتی متر ،  عرض 178 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 4.5 کیلوگرم می باشد و ظرفیت 541 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد و می تواند در شرایط مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. این استخر مشابه استخر بادی دیزنی 6 ضلعی می باشد. 

یک ویژگی که در استخر بادی بامبی وجود دارد و در ظاهر آن نیز مشخص است ، قطور بودن و ضخیم بودن بدنه و دیواره های استخر بادی می باشد . این دیواره ها به بهترین شکل ممکن می توانند در برابر ضربه ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . از سوی دیگر این قطور بودن باعث می شود که کودکان بتوانند در لبه استخر بادی نشسته و یا زمانی که داخل استخر نشسته اند ، بتوانند به دیواره های استخر بادی تکیه دهند . این در حالی است که سایر استخر های بادی ممکن است در صورت وارد شدن فشار بیش از اندازه ، دچار آسیب دیدگی شوند . طراحی سه لایه این استخر نیز دوام آن را بیش تر از همیشه کرده است . استخر های بادی وسیله های دوست داشتنی و بسیار سرگرم کننده برای کودکان هستند که شما می توانید آن ها را با قیمت های ارزان برای کودکان خود خریداری کنید . 

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فروشگاه اینتکس این محصولات بادی را به دلیل فروش بدون واسطه ، با قیمت های بسیار پایینی به فروش می رساند . برای همین استخر بادی که خریداری می کنید ، قیمتی ارزان تر دارد . شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری نیز انجام دهید . این استخر های بادی قابل تعمیر هستند و از سایر ویژگی های آن می توانیم به این مورد اشاره کنیم که وزن و حجم بسته بندی این محصولات بادی بسیار کم است ، شما حتی بزرگترین استخر بادی را نیز خریداری کنید ، اگر آن را بسته بندی کنید ، متوجه خواهید شد که محصول چندان فضای بزرگی را اشغال نخواهد کرد و این موضوع نگهداری از استخر های بادی را همچون نگهداری از استخر بادی بامبی 6 ضلعی بسیار آسان تر خواهد کرد . اگر به درستی از استخر بادی استفاده شود ، می توان طول عمر بالایی را از استخر بادی متصور بود .

استخر بادی بامبی 6 ضلعی از سری محصولات بسیار مقاوم و با کیفیت شرکت اینتکس می باشدکه از محبوبیت زیادی برخوردار شده است . این استخر بادی را می توان به راحتی در حیاط و یا پشت بام خانه راه اندازی کرده و لحظات خوشی را برای کودکان فراهم کرد . این استخر می تواند بستری بسیار زیبا و دلچسبی را برای فرزندان شما عزیزان ایجاد کند و باعث روحیه بخشی در آنان شود . هر یک از این استخر ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که در ادامه این مطلب نیز می خواهیم به ویژگی های مختلف این محصول بپردازیم و سایر اطلاعات آن ها را بررسی کنیم تا شما عزیزان با کسب اطلاع بیشتر ، اقدام به خرید استخر بادی خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر بادی همانطور که از اسم آن پیداست به صورت شش ظعی ساخته شده است که همین شکل ظاهری آن موجب شده تا این استخر به نسبت دیگر استخر های بادی متمایز باشد . آرگونومی ساخت این استخر به صورت سه طبقه بوده و هر طبقه دارای دریچه ورود و خروج هوای جداگانه می باشد . این ساختار می تواند به روند سرع تر باد شدن استخر کمک کند و مهم تر از آن باعث می شود تا هر طبقه به صورت مجزا وزن را تحمل کند و فشار به طور یکسان بر روی آن ها پخش شود ،در نتیجه می بینیم که این استخر دارای دیواره های بسیار مقاوم است . بخش داخلی این است به رنگ آبی می باشد و با پر شدن استخر جلوه ی خوبی به آن می دهد . همچنین لبه های کناری آن نیز به رنگ سفید است . به دلیل اینکه لبه های این استخر بادی ضخیم است ، امکان نشستن کودکان را می دهد. بخش های کناری آن نیز با اشکال کارتونی مزین شده است که باعث شده استخری بسیار زیبا و کودک پسند داشته باشیم.

جنس بدنه : جنس بدنه این استخر بادی از pvc می باشد که بسیار مقاوم بوده و در برابر فشار انعطاف خوبی از خود نشان می دهد . این جنس در مقابل رطوبت دوام خوبی دارد و پوسیده نمی شود و به مرور خاصیت خود را از دست نمی دهد . در همین جهت نیز بسیاری از تولید کنندگان مطرح از همین جنس در تولیدات خود استفاده می کنند . همواره این فاکتور را در هنگام خرید محصولات بادی ، به ویژه استخر بادی مد نظر داشته باشید که جنس بدنه آن محصول از چه چیزی می باشد . پر کاربرد ترین این مواد پی وی سی ، وینیل و برزنت می باشد که بیش از دیگر مواد ها می تواند برای تولیدات مرغوب استخر بادی کاربرد داشته باشد . برای مقاومت بیشتر استخر در برابر فشار و ... بخش کف آن را از ساختار دولایه پی وی سی ساخته اند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت : ابعاد این استخر بادی ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 178 سانتی متر و ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد که از نظر ابعاد برای کودکان زیر شش سال طراحی شده است و برای آن ها توصیه می شود . این ابعاد در اندازه های استاندارد برای تولید استخر های بادی در این رده سنی می باشد و می تواند محیطی ایده آل را برای آن ها فراهم کند . وزن کلی این استخر در بسته بندی خود به 4.5 کیلوگرم می رسد که به نسبت ابعاد بزرگ ان بسیار ناچیز است و به همین علت نیز می توان آن را به راحتی جابجا کرد . ظرفیتی که این استخر بادی می تواند درون خود جای دهد به  541 لیتر می رسد که نشان از حجم بالای استخر دارد . مطمعنا با خرید این استخر بادی بسیار راضی خواهید بود و فرزند شما می تواند بدن کمبود فضا به راحتی درون آن آب تنی کند .

راه اندازی و مراقبت : این استخر بادی دارای پمپ همراه نمی باشد فلذا شما می توانید با تهیه پمپ باد دلخواه (دستی یا برقی ) را خریداری کرده و به بهترین شکل و در مدت زمان بسیار کم آن را را اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید . جنس بدنه این استخر های بادی بسیار آسیب پذیر می باشد و بهتر است همواره در نگهداری آن ها کوشا باشید . به عنوان مثال با قرار دهی استخر در محل مناسب و به دور از اشیاء تیز و برنده می تواند به مراتب خطر اسیب را کم کند . همچنین بهتر است وسایل داغ را نیز به بدنه نزدیک نکنید و پس از هر بار استفاده آن را به طور کامل خشک کنید .

جمع بندی : این مدل یعنی استخر بادی بامبی 6 ضلعی یکی از زیبا ترین استخر های بادی کودکان می باشد که دارای لبه های بادی پهن تر وقوی تری می باشد . طراحی این استخر به صورت شش ظلعی بوده و بنا به ابعاد تولید شده ، مناسب برای استفاده کودکان در سن شش سالگی و پایین تر می باشد . جنس بدنه آن نیز همانطور که در بالا اشاره شد از pvc فشرده طرح چرم می باشد که بسیار نرم و مقاوم است . شما می توانید به آسانی و با قیمتی بسیار ارزان تر این استخر بادی با کیفیت و بی نظیر را از فروشگاه intex خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
6 ضلعی
ظرفیت آب
541 لیتر
طول
191 سانتي متر
عرض
178 سانتي متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
وزن: 4.5 کیلوگرم
مناسب سنین زیر 6 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...