استخر بادی با سایبان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت: 110 لیتر
  • طول: 163 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
  • ارتفاع: 102 سانتی متر
2,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس با سایبان وسیله مناسب برای آب تنی کودکان دلبندتان در فصل تابستان می باشد و سایبان آن از اشعه مضر آفتاب  جلوگیری می کند. استخر بادی سایبان دار دارای دو محفظه هوای جداگانه ، دريچه تخليه ، ظرفيت آب (60%) 110 ليتر - بسته مخصوص تعميرات. استخر های بادی کودکان را میتوان در منزل یا در حیاط برای تفریح وسرگرمی کودکان استفاده کرد. این استخر بادی یکی از جذابترین استخر های بادی اینتکس میباشد که هر کودکی برای داشتن آن بسیار مجذوب خواهد شد ، طراحی مستطیل شکل و فضای بزرگ برای آب بازی ، همچنین سایبانی که بالای این استخر قرار گرفته تا بتواند از تابش نور مستقیم خورشید جلوگیری نماید این محصول را از سایر محصولات بادی اینتکس متمایز ساخته است ، کیفیت این محصول بسیار بالاست و در برابر آب گرم و نور خورشید بسیار مقاوم است ، تولید کننده این استخر بادی شرکت اینتکس میباشد که جزو اولین تولید کنندگان محصولات بادی تفریحی کودکان میباشد. برای خرید و یا دریافت اطلاعات این محصول میتوانید در قسمت نقد و بررسی ادامه مطلب را بخوانید و از قسمت تماس با اینتکس آن را به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید.

استخر بادی با سایبان

استخر های بادی در ابعاد گوناگون و برای استفاده تمامی سنین طراحی شده که شما می توانید متناسب با سن و نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید. یکی از کاربردی ترین انواع استخر بادی که متناسب با رده سنی کودک طراحی شده استخر بادی با سایبان نام دارد. این استخر بادی بدنه ای زیبا و با طول عمر بالا داشته به طوری که می توانید بدون محدودیت در هر فضایی آن را راه اندازی کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد انتخاب و خرید استخر بادی را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

استخر بادی با سایبان | نمایندگی اینتکس


طراحی فانتزی و شاد استخر بادی کودک

استخر های بادی که برای استفاده کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری فانتزی و شاد بر اساس روحیات این رده سنی مصرف کننده داشته و از سوی دیگر این نوع محصولات را نیاز بوده تا بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده تا ایمنی و سلامت کودک در زمان بازی حفظ شود. با در نظر گرفتن این موارد حیاتی ما به شما خرید استخر بادی با سایبان را توصیه می کنیم. این استخر بادی کودک بدنه ای مستطیل شکل داشته که رنگ ظاهری آن ترکیبی از آبی و سفید انتخاب شده تا آرامش را به کودک در زمان استفاده منتقل کند. بدنه اصلی این محصول ساختاری یک لایه با ارتفاع کم داشته تا کودک بتواند به راحتی در بخش داخلی آن تردد داشته باشد. کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو تولید شده که کودک در زمان استفاده احساس راحتی داشته و همچنین طول عمر بدنه محصول افزایش یابد. این استخر بادی مجهز به یک سایبان سایز بزرگ نیز بوده که تمامی بدنه آن را در بر گرفته تا از  پوست کودک در زمان تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کند.


کیفیت و طول عمر استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته و به دلیل ارتباط مستقیم و بالای کیفیت جنس بدنه با طول عمر آن بوده که به معرفی جنس بدنهاستخر بادی با سایبان اشاره خواهیم کرد. بدنه اصلی این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده که طول عمر بالایی داشته و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی می باشد. کف استخر بادی که با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده برای کودک خود استفاده کنید. به همراه محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه استخر بادی را مجدد ترمیم نمایید.


ابعاد و ظرفیت داخلی استخر بادی کودک

استخر بادی با سایبان یک نمونه از استخر های بادی کودک مستطیل شکل می باشد. بر همین اساس بوده که طول بدنه محصول برابر با 163 سانتی متر و عرض آن معادل با 112 سانتی متر می باشد. این میزان ابعاد بدنه موجب می شود تا دو کودک نیز به صورت همزمان بتوانند از بخش داخلی این محصول استفاده کنند. ارتفاع بدنه این از بخش کف تا بالاترین سطح سقف آن بالغ بر 102 سانتی متر می باشد. ظرفیت داخلی این استخر بادی کودک 110 لیتر بوده که با در نظر گرفتن این میزان می توان گفت که بدنه اصلی محصول تنها دارای 22 سانتی متر ارتفاع است. به همین دلیل بوده که با خیالی آسوده می توانید کودک خود را در بخش داخلی استخر بادی برای تفریحات ابی قرار بدهید. وزن بدنه محصول تنها 7 کیلوگرم بوده و به راحتی حمل و جا به جا می شود. به همین دلیل بوده که انتخاب این استخر بادی برای استفاده در زمان سفر به عنوان یک گزینه ایده آل به حساب می آید.


خرید استخر بادی کودک

شما می توانید برای خرید استخر بادی با سایبان با قیمت ارزان و کیفیت بالا و دریافت یک استخر بادی کودک اصل و فابریک به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

ظرفیت
110 لیتر
طول
163 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
وزن
7 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...