استخر بادی با سایه بان

کد intex 57420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت: 20 لیتر
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
1,930,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی سایبان دار یکی از هزاران محصولات شرکت بزرگ اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی سایبان دار یکی از هزاران محصولات شرکت اینتکس می باشد که برای سنین 1 تا 3 سال طراحی و ساخته شده است. این محصول با دارا بودن وزن مناسب و همچنین داشتن جنسی مرغوب وسیله ای مطمئن برای تفریح کودکان شما عزیزان می باشد. جنس این کالا از PVC طرح چرم می باشد که در برابر دماهای مختلف آب مقاوم می باشد. این استخر بادی را میتوان با انواع پمپ های بادی برای استفاده ، در کوتاهترین زمان آماده نمود و باعث خوشحالی و لذت عزیزتان گردید. 

طراحی استخر بادی مخصوصا در رده سنی پایین برای کودکان می تواند بسیار حائز اهمیت باشد زیرا کودکان به زیبایی های ظاهری بسیار اهمیت می دهند و باید استخر به خوبی بتواند توجه کودک را به خود جلب نماید . این استخر بادی با الهام گرفتن از رنگین کمان در بخش سایبان خود دارای رنگ های شاد می باشد و با روحیه کودکان به خوبی سازگاری دارد . سایبان این محصول در بخش بالایی به صورت نیم دایره ای تعبیه شده است و یک طرف استخر را به خوبی می گیرد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید در فضای باز و به زیر نور خورشید از این استخر بادی استفاده نمایید زیرا سایه را به راحتی می توانید درون استخر برای کودک خود به وجود بیاورید .

از طرفی بدنه این استخر کودک از جنس پی وی سی چرمی می باشد که با رویه نرم و مقاومی که دارد قابلیت استفاده در فضای باز را نیز فراهم می آورد . گفتنی است که برای بالا بردن استحکام این استخر بادی در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است تا فشار وارده در اثر استفاده را به خوبی مهار کند . یکی دیگر از مزیت های این استخر بادی بچگانه را می توان کف بادی آن دانست ، به دلیل ابعاد کوچک و ماهیت استفاده ای که برای کودکان دارد ، کف بادی این استخر به صورت تمام بادی طراحی شده است تا راحتی و نرمی استاندارد را در هنگام آب تنی برای کودک به وجود آورد و در صورت استفاده در طولانی مدت ، کودک با خستگی رو به رو نشود . وزن این محصول زیبا برابر با 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و البته که به راحتی قابل جا به جایی است و حجم بسیار کمی را در حالتی که خالی از باد است اشغال می کند .

استخر بادی با سایه بان که تصویر آن را در بالا نیز مشاهده می کنید یکی از برترین و زیبا ترین استخر های بادی کودکان می باشد که با طراحی بسیار شیک و رنگارنگ خود می تواند استخری بسیار روحیه بخش و شاداب را برای فرزندان شما به ارمغان بی آورد . این استخر دارای سایه بان می باشد که در هنگام استفاده از آن در محیط باز می توانید به خوبی جلوی نور آفتاب را بگیرید و مانع از اذیت شدن چشم و یا پست کودکان شوید . در این مطلب ، می خواهیم با نقد و بررسی این مدل شما را با ویژگی های بیشتر آن آشنا کنیم تا شما عزیزان با اطلاعاتی کافی اقدام به خرید استخر بادی مد نظرتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

شکل هندسی این استخر دایره ای است و دارای یک سایه بان بادی متصل نیز می باشد . این سایه بان نیز با راه اندازی خود استخر راه اندازی و پر می شود . طراحی سایه بان این مدل به صورت نوار های رنگین کمانی می باشد که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و بی نظیر است . مطمعنا اکثر کودکان از داشتن چنین استخری خشنود خواهند بود . رنگ خود استخر نیز زرد است و دارای کفی بادی می باشد . کفی بادی این مدل باعث شده تا استخر ایمن تر باشد و کودکانی که سن آن ها پایین تر است در صورت سر خوردن نیز آسیبی نمی بینند و سطحی نرم و راحت تری را خواهند داشت . به دلیل اینکه برخی از نواحی این سایه بان دارای ریچه ی باد مجزا می باشند می توان برخی از آن ها را باد کرده و یا خالی گذاشت ، در نتیجه می توان به دلخواه خود سایز سایه بان را تغییر داد .

جنس بدنه

اغلب محصولات بادی ، به ویژه استخر های بادی دارای جنس بدنه ی pvc  می باشند . پی وی سی یکی از بهترین و مرغوب ترین مواد برای تولید استخر های بادی به حساب می آیند چرا که می توانند به خوبی فشار آب را تحمل کنند و به ندرت دچار آسیب دیدگی شوند . یکی دیگر از ویژگی های این جنس ، طول عمر بالای آن است و در مجاورت آب پوسیده نمی شود و خاصیت کشسانی خود را از دست نمی دهد . رویه استخر طراحی چرمی دارد که باعث شده محصول زیباتر باشد و همچنین برای مقاومت بیشتر استخر قسمت زیرین و کف آن را از دولایه ی مقاوم تر پی وی سی ساخته اند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این محصول همانطور که گفته شد برای کودکان زیر 4 سال طراحی شده است و در ابعاد ( طول : 155 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) طراحی شده و محیط مناسبی و استانداری را برای استفاده ی آن ها به ارمغان آورده است . وزن کلی این استخر در بسته بندی شکیل خود به 1.5 کیلوگرم می رسد . به دلیل وزن و حجم کم این محصول ، به راحتی می توان آن را در هر جایی همراه خود برد و در سفر ها نیز از آن استفاده کرد . ظرفیتی که می تواند این استخر درون خود جای دهد نیز به 20 لیتر می رسد که می توان به سرعت این حجم را پر یا خالی کرد . 

راه اندازی و نگهداری

این استخر بادی کودک از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار نیست و می توان حتی آن ها را با استفاده از پمپ های باد دستی یا پدالی به سرعت و در مدت زمان بسیار کم باد کرد . همچنین ظرفیت داخل آن نیز کم می باشد و به سرعت قابل پر شدن و تخلیه است . برای باد کردن می توانید از دریچه های روی بدنه که در به راحتی قابل رئیت است اقدام به پر کردن آن کنید . برای مراقبت از استخر نیز بهتر است وسایل گرمایشی را بدنه نزدیک نکنید و یا آن را در محل مناسب و به دور اشیاء تیز راه اندازی کنید . اگرچه استخر شما ناخواسته دچار آسیب شد نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن را به بهترین شکل تعمیر کنید .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در متن فوق در رابطه با استخر بادی با سایه بان گفته شد دیدیم که این استخر تولید شده توسط شرکت intex می باشد که با طراحی بسیار و زیبا توانسته به فروش بالا دست یابد . سایه بان دار بودن این استخر باعث شده تا به نسبت دیگر استخر های بادی متمایز باشد . جنس بدنه آن از pvc فشرده بوده و کیفیت بالایی دارد . کف آن ساختار دولایه دارد و به صورت بادی بوده و به همین خاطر یکی از ایمن ترین استخر ها به شمار می رورد . سایه بان آن قابلیت تغییر سایز دارد ، درون استخر ظرفیت 20 لیتر آب را دارد و به سرعت قابل پر شدن و تخلیه می باشد . راه اندازی آن نیز به راحتی امکان پذیر است و به دلیل حجم کم به راحتی قابل حمل می باشد . این استخر را حتی می توان درون حمام نیز استفاده کرد . شما عزیزان می توانید این استخر بی نظیر رنگارنگ را با قیمتی بسیار پایین و کیفیت بالا از طریق نمایندگی فروش استخر بادی خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
گرد
ظرفیت
20 لیتر
طول
155 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
104 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای سایه بان طرح رنگین کمان
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
قابلیت تغییر سایز سایه بان
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
شرکت اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...