استخر بادی بزرگ بنفش اینتکس intex 57495

intex 57495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ بنفش اینتکس intex 57495 یکی از جدیدترین رنگ های این استخر بادی می باشد که در سال 2023 توسط این کمپانی به بازار عرضه شده است . رنگ آبی این استخر بادی اینتکس در سال های گذشته عرضه شده بود اما رنگ بنفش را می توان جدیدترین رنگ این محصول دانست که نظر بسیاری از طرفداران استخرهای بادی را به خود جلب کرده است . این محصول فضای بزرگ داخلی دارد و به صورت استاندارد می تواند به صورت همزمان مورد استفاده سه الی چهار نفر قرار بگیرد . در ساختار بدنه این محصول از ستون های طبقه ای استفاده شده است که به صورت مجزا از هم دیواره ها را تشکیل داده اند و به همین خاطر استحکام بسیار بالایی دارد و با آسیب دیدن بخشی از بدنه ، سایر قسمت های دیواره استخر با مشکل مواجه نخواهد شد . وینیل چرمی دو لایه ، متریالی می باشد که در ساخت این استخر بادی اینتکس مورد استفاده قرار گرفته است و کیفیت ساخت را به خوبی افزایش داده است . ظرفیت آب داخلی این استخر بادی اینتکس بالغ بر  1250 لیتر می باشد که برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی این استخر ، در بخش کف آن یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های معمولی را دارد . به این صورت از آب داخلی استخر بادی در هنگام تخلیه می توانید برای آبیاری درختان استفاده نمایید . وزن این محصول 6.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن به نسبت استخرهای هم اندازه خود می باشد و درون بسته بندی آن یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس قرار داده شده است . فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت کیفیت این محصول را عرضه کرده است و همین حالا می توانید آن را سفارش دهید . 


این استخر بادی با عناوین دیگری مانند استخر بادی ستاره ای نیز شناخته می شود ، دلیل آن هم این است که استخر بادی شبیه به یک ستاره است و حاشیه های کناری آن و اضلاع آن منحنی طور است ، برای همین بیش از پیش شبیه به یک ستاره تبدیل شده است . این مدل در رنگ بنفش است ، ولی رنگ های دیگری از آن نیز وجود دارد که می توان به رنگ نارنجی نیز اشاره کرد . دیواره های کناری آن شفاف است و می تواند جلوه زیباتری را به استخر بادی بخشیده است . استخر های بادی طرح دار عمدتا بیشتر مورد فروش قرار می گیرند و دلیل آن هم زیبایی ظاهری است که کودکان علاقه زیادی به آن خواهد داشت . با توجه به شفاف بودن دیواره های کناری استخر بادی ، اگر آن را در فضای باز راه اندازی کنید ، با برخورد نور به آن ، جلوه زیباتری به استخر بخشیده خواهد شد و تا حدودی آب داخل استخر نیز به همین رنگ یعنی رنگ بنفش دیده خواهد شد . 

از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی بزرگ بنفش اینتکس می توان به این موضوع اشاره کرد که در کف استخر بادی یک دریچه تخلیه باد وجود دارد ، بیشتر استخر های بادی فاقد دریچه تخلیه باد هستند ، ولی این استخر به دلیل اینکه بزرگ است و ظرفیت آن بالا می باشد ، وجود چنین دریچه تخلیه آبی می تواند سرعت تخلیه کردن استخر را سریع تر کند . برای پر کردن استخر بادی نیز تنها باید شلنگ آب را داخل استخر قرار داده و آب را باز کنید تا منتظر پر شدن استخر شوید . بهتر است که مقدار آب ریخته شده در داخل استخر ، چیزی در حدود نود درصد استخر باشد . یعنی تا میانه های لبه بادی استخر بادی . اگر توجه کنید این استخر دارای سه لایه است . ترکیب رنگ های بنفش و سفید ، این استخر را بسیار زیبا تر از همیشه کرده است . با توجه به بزرگ بودن این استخر ، حتی سنین بزرگسال نیز می توانند از آن استفاده کنند . به طوریکه می توان گفت این استخر یک استخر بزرگسال نیز می باشد . 

  1. طول : 229  سانتی متر
  2. عرض : 229 سانتی متر
  3. ارتفاع : 56 سانتی متر
  4. ظرفیت آب : 1250 لیتر
  5. وزن : 6.7 کیلو گرم
  6. جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  7. دارای برچسب تعمیرات
  8. کد محصول : intex 57495

استخر بادی بزرگ بنفش اینتکس intex 57495 یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های روباز و سرپوشیده می باشد که با صرف قیمتی ارزان می توانید محیطی برای آب تنی به همراه اعضای خانواده را ایجاد نمایید . استخرهای بادی یکی از پرفروش ترین محصولات بادی فصل تابستان می باشند که این مدل نیز در سال 2023 توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است و رنگی جذاب دارد . بدنه این استخر بادی با آخرین استانداردهای تعیین شده مطابقت دارد و به راحتی می تواند وزن های بالا و فشار آب فضای داخلی استخر را بر روی خود مهار نماید . اگر قصد خرید استخر بادی بزرگ را دارید کمی دست نگه دارید و در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را به شما معرفی کنیم .

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 229 سانتی متر ، عرض : 229 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که البته باید توجه داشته باشید در هنگام استفاده نباید فضای کلی ارتفاع استخر را از آب پر کنید و عمق آب استاندارد برای این محصول 33 سانتی متر است . در صورت پر کردن عمق هشتاد تا نود درصدی این استخر بادی به خوبی می تواند عملکرد فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر کارایی فراتر از استاندارد را از آن مشاهده خواهید کرد . میزان آبی که برای پر کردن این فضا نیاز می باشد بالغ بر 1250 لیتر می باشد .

لازم به ذکر است که برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی این استخر بادی بزرگ ، در بخش کف آن یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و به این طریق می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان نیز استفاده کنید . همچنین ساختار دیواره های استخر به دلیل ابعاد بزرگی که دارد به صورت طبقه ای ساخته شده است که شامل سه لایه مجزا از هم می باشد . این ساختار طبقه ای باعث می شود تا فشار به صورت مجزا به هر بخش وارد شود و مهار آب داخلی این استخر بادی به خوبی صورت می گیرد .

برای باد کردن دیواره این استخر بادی تعداد سه دریچه در بخش های مختلف تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و مدت زمان حدودی راه اندازی بالغ بر چهار الی پنج دقیقه می باشد . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی ، در جهت تخلیه سریع باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . گفتنی است که به همراه این محصول و درون بسته بندی آن فقط یک برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس وجود دارد و عدم وجود پمپ باد باعث شده است تا نیاز داشته باشید این لوازم جانبی را به صورت مجزا تهیه کنید . فروشگاه اینتکس تهران نیز یکی از اصلی ترین مراکز فروش محصولات برند اینتکس در ایران می باشد و پمپ باد را به همراه این استخر برای خرید قرار داده است .

این استخر بادی اینتکس ساخته شده از متریال وینیل چرمی دولایه می باشد که با ضخامت لایه ای 0.30 میلی متری که دارد ، بهترین عملکرد را از خود به نمایش خواهد گذاشت . این نوع متریال علاوه بر مقاومت در برابر فشار و ضربه ، استحکام فوق العاده ای در برابر نور خورشید و گرما و رطوبت نیز دارد و به همین خاطر علاوه بر محیط های سرپوشیده می توانید از آن در محیط های روباز همانند باغ و ویلا نیز استفاده کنید . همچنین انعطاف پذیری بالای این مواد اولیه باعث شده تا به هنگام خالی شدن باد استخر ، فضای کمی را درون بسته بندی اشغال کند و با توجه به وزن نه چندان سبک 6.7 کیلو گرمی که دارد ، می توانید آن را در مسافرت ها و جا به جایی ها به راحتی به همراه خود داشته باشید . نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران ، این محصول را به همراه لوازم جانبی کامل و قیمت ارزان برای سفارش قرار داده است و همین حالا می توانید آن را خریداری نمایید 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...